logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka Polska na rzecz etyki w reklamie - sieć członkiem Rady Reklamy

  PR 14.09.2020, przeczytano 370 razy

Żabka Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Tym samym sieć wspiera działania przyczyniające się do budowania wiarygodnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej. Dzięki wspólnej pracy członków Rady Reklamy z najlepszych praktyk w tworzeniu przekazu marketingowego mogą korzystać wszyscy – zarówno twórcy, jak i odbiorcy reklam.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-polska-na-rzecz-etyki-w-reklamie---siec-czlonkiem-rady-reklamy,388435,artykul.html

–Tworzenie przyjaznej relacji z klientami, opartej na empatii i rozumieniu ich prawdziwych potrzeb jest dla nas kluczowe w naszej komunikacji marketingowej. Cieszymy się, że wspierając Radę Reklamy będziemy wspólnie działać na rzecz wiarygodności marek, transparentności wobec klientów i zachowania wysokich standardów w działaniach reklamowych na polskim rynku – mówi Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych, Żabka Polska.

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, non-profit. Powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego. To organizacja, która stworzyła i zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy. W jej skład wchodzą stowarzyszenia branżowe, jako członkowie zwyczajni, oraz firmy, jako członkowie wspierający.

– W wielką radością witamy nowego członka wspierającego Rady Reklamy – Żabkę Polska. Jestem przekonana, że razem będziemy aktywnie wspierać działania na rzecz kreowania standardów etycznych w reklamie – mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska, Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Rada Reklamy została powołana w celu stworzenia, promocji i ochrony zasad, jakimi powinni kierować się przedsiębiorcy zajmujący się działalnością reklamową na terytorium Polski oraz polscy przedsiębiorcy reklamujący się za granicą. Standardy te zostały zapisane w Kodeksie Etyki Reklamy, uchwalanym i stale aktualizowanym przez Radę Reklamy.

Kodeks Etyki Reklamy odzwierciedla zbiór powszechnie obowiązujących w Polsce i w Unii Europejskiej zasad etyki i dobrych praktyk rynkowych, a w szczególności standardów etyki biznesu, norm etycznych w komunikacji marketingowej rekomendowanych przez The European Advertising Standards Alliance (EASA) i jest podstawą dla uchwał i innych stanowisk wyrażanych przez Komisję Etyki Reklamy.

Źródło: Żabka Polska

www.zabka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764