Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i reżyserem filmów jest Jerzy Dytkiewicz.
W ramach marki własnej Szamamm Żabka, sieć sklepów typu modern convenience, proponuje gotowe dania obiadowe. W ofercie można znaleźć klasyczne dania kuchni polskiej oraz inspiracje kulinarne z całego świata – od smaków kuchni włoskiej po egzotyczne smaki Bliskiego i Dalekiego Wschodu.
Na zlecenie Żabka Polska studio Ocama Films stworzyło foodowe ujęcia video do spotów telewizyjnych oraz filmów wykorzystywanych w kampanii digitalowej, promującej cztery dania z oferty Szamamm. Są to kotlet drobiowy z purée z marchewką, zupa pomidorowa, pierogi ruskie i tagiatelle z kurczakiem.
Za zdjęcia i reżyserię filmów odpowiadał Jerzy Dytkiewicz, założyciel studia Ocama Films oraz ceniony w Polsce i na świecie reżyser filmów reklamowych o tematyce foodowej.
- Nawiązanie współpracy z Żabka Polska jest kolejnym potwierdzeniem wysokich kompetencji Ocama Films w obszarze reklamy foodowej. Praca z liderem rynku ma dla nas szczególny wymiar z wielu powodów. Przede wszystkim mogliśmy pokazać pełen wachlarz naszych możliwości w obszarze kreacji i niestandardowego podejścia do briefu. Ponadto Szamamm to dla studia projekt ciekawy i ważny, bo od początku oparty na ogromnym zaufaniu do filozofii Ocama Films, polegającej na wybieraniu dla Klienta najlepszych i najprostszych rozwiązań przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości usług. Tym bardziej cieszy nas fakt, że Żabka Polska zdecydowała się na kontynuację współpracy z nami i produkcję filmów video do swoich kolejnych kampanii – mówi Jerzy Dytkiewicz, założyciel Ocama Films.
Źródło: Ocama Films