logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka Polska nowym klientem w portfolio Ocama Films

  PR 01.12.2021, przeczytano 329 razy

Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i reżyserem filmów jest Jerzy Dytkiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-polska-nowym-klientem-w-portfolio-ocama-films,393958,artykul.html

W ramach marki własnej Szamamm Żabka, sieć sklepów typu modern convenience, proponuje gotowe dania obiadowe. W ofercie można znaleźć klasyczne dania kuchni polskiej oraz inspiracje kulinarne z całego świata – od smaków kuchni włoskiej po egzotyczne smaki Bliskiego i Dalekiego Wschodu.

Na zlecenie Żabka Polska studio Ocama Films stworzyło foodowe ujęcia video do spotów telewizyjnych oraz filmów wykorzystywanych w kampanii digitalowej, promującej cztery dania z oferty Szamamm. Są to kotlet drobiowy z purée z marchewką, zupa pomidorowa, pierogi ruskie i tagiatelle z kurczakiem.

Za zdjęcia i reżyserię filmów odpowiadał Jerzy Dytkiewicz, założyciel studia Ocama Films oraz ceniony w Polsce i na świecie reżyser filmów reklamowych o tematyce foodowej.

- Nawiązanie współpracy z Żabka Polska jest kolejnym potwierdzeniem wysokich kompetencji Ocama Films w obszarze reklamy foodowej. Praca z liderem rynku ma dla nas szczególny wymiar z wielu powodów. Przede wszystkim mogliśmy pokazać pełen wachlarz naszych możliwości w obszarze kreacji i niestandardowego podejścia do briefu. Ponadto Szamamm to dla studia projekt ciekawy i ważny, bo od początku oparty na ogromnym zaufaniu do filozofii Ocama Films, polegającej na wybieraniu dla Klienta najlepszych i najprostszych rozwiązań przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości usług. Tym bardziej cieszy nas fakt, że Żabka Polska zdecydowała się na kontynuację współpracy z nami i produkcję filmów video do swoich kolejnych kampanii – mówi Jerzy Dytkiewicz, założyciel Ocama Films.

Źródło: Ocama Films

www.ocamafilms.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764