logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka Polska nowym klientem w portfolio Ocama Films

  PR 01.12.2021, przeczytano 132 razy

Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i reżyserem filmów jest Jerzy Dytkiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-polska-nowym-klientem-w-portfolio-ocama-films,393958,artykul.html

W ramach marki własnej Szamamm Żabka, sieć sklepów typu modern convenience, proponuje gotowe dania obiadowe. W ofercie można znaleźć klasyczne dania kuchni polskiej oraz inspiracje kulinarne z całego świata – od smaków kuchni włoskiej po egzotyczne smaki Bliskiego i Dalekiego Wschodu.

Na zlecenie Żabka Polska studio Ocama Films stworzyło foodowe ujęcia video do spotów telewizyjnych oraz filmów wykorzystywanych w kampanii digitalowej, promującej cztery dania z oferty Szamamm. Są to kotlet drobiowy z purée z marchewką, zupa pomidorowa, pierogi ruskie i tagiatelle z kurczakiem.

Za zdjęcia i reżyserię filmów odpowiadał Jerzy Dytkiewicz, założyciel studia Ocama Films oraz ceniony w Polsce i na świecie reżyser filmów reklamowych o tematyce foodowej.

- Nawiązanie współpracy z Żabka Polska jest kolejnym potwierdzeniem wysokich kompetencji Ocama Films w obszarze reklamy foodowej. Praca z liderem rynku ma dla nas szczególny wymiar z wielu powodów. Przede wszystkim mogliśmy pokazać pełen wachlarz naszych możliwości w obszarze kreacji i niestandardowego podejścia do briefu. Ponadto Szamamm to dla studia projekt ciekawy i ważny, bo od początku oparty na ogromnym zaufaniu do filozofii Ocama Films, polegającej na wybieraniu dla Klienta najlepszych i najprostszych rozwiązań przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości usług. Tym bardziej cieszy nas fakt, że Żabka Polska zdecydowała się na kontynuację współpracy z nami i produkcję filmów video do swoich kolejnych kampanii – mówi Jerzy Dytkiewicz, założyciel Ocama Films.

Źródło: Ocama Films

www.ocamafilms.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta Accuriojet KM-1e i Motioncutter
Wzór z marokańskiego dywanu, motyw z obrazu Jacksona Pollocka albo z portugalskich płytek azulejo, skomplikowane wybrzeże Chile, kunsztowna łowicka wycinanka – już samo ich nadrukowanie brzmi jak zadanie dość karkołomne. Tymczasem duet od Konica Minolta w postaci AccurioJet KM-1e i MotionCutter pozwala nie tylko na ich precyzyjne wydrukowanie, ale i wycięcie w doskonałej jakości...
Nowa Head of Social Media Project Management w agencji Valkea
Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Social Media Project Management. Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w...
Matteo Berrettini w tenisowej drużynie Asics
Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.
Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską
Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764