logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka promuje pakiet usług dostępnych w sklepach

  PR 09.06.2024, przeczytano 284 razy
ilustracjastrzałka

W ponad 10 tys. sklepów sieci można nie tylko zapłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić pieniądze, nadać i odebrać przesyłkę, ale także m.in. oddać buty do szybkiego, profesjonalnego czyszczenia i wysłać do naprawy swój smartfon. Aby przybliżyć klientom dostępne usługi, sieć rozpoczęła 5 czerwca br. kampanię „Załatw to w Żabce”. Będzie ona prowadzona m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-promuje-pakiet-uslug-dostepnych-w-sklepach,404534,artykul.html

– Jako jedyni w Polsce oferujemy klientom tak szeroką gamę kompleksowych usług, dostępnych już w ponad 10 tys. lokalizacji. Zamiast odwiedzać wiele miejsc, wystarczy przyjść do najbliższej Żabki, gdzie można szybko i wygodnie załatwić wiele spraw. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas. W kampanii „Załatw to w Żabce” prezentujemy nie tylko dobrze znane usługi, takie jak odbiór i nadawanie przesyłek czy doładowania telefonów, ale również te najnowsze, innowacyjne, np. możliwość wysłania do naprawy lub czyszczenia butów czy oddania smartfona do naprawy – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kampania „Załatw to w Żabce”

Kampania marketingowa „Załatw to w Żabce” rozpoczęła się 5 czerwca br. i potrwa do 2 lipca br. Autorem koncepcji kreatywnej jest Agencja GONG, która wyprodukowała również spoty reklamowe. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

Źródło: Żabka Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764