W ponad 10 tys. sklepów sieci można nie tylko zapłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić pieniądze, nadać i odebrać przesyłkę, ale także m.in. oddać buty do szybkiego, profesjonalnego czyszczenia i wysłać do naprawy swój smartfon. Aby przybliżyć klientom dostępne usługi, sieć rozpoczęła 5 czerwca br. kampanię „Załatw to w Żabce”. Będzie ona prowadzona m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
– Jako jedyni w Polsce oferujemy klientom tak szeroką gamę kompleksowych usług, dostępnych już w ponad 10 tys. lokalizacji. Zamiast odwiedzać wiele miejsc, wystarczy przyjść do najbliższej Żabki, gdzie można szybko i wygodnie załatwić wiele spraw. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas. W kampanii „Załatw to w Żabce” prezentujemy nie tylko dobrze znane usługi, takie jak odbiór i nadawanie przesyłek czy doładowania telefonów, ale również te najnowsze, innowacyjne, np. możliwość wysłania do naprawy lub czyszczenia butów czy oddania smartfona do naprawy – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.
Kampania „Załatw to w Żabce”
Kampania marketingowa „Załatw to w Żabce” rozpoczęła się 5 czerwca br. i potrwa do 2 lipca br. Autorem koncepcji kreatywnej jest Agencja GONG, która wyprodukowała również spoty reklamowe. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
- Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=Pi03GeSPqFk
Źródło: Żabka Polska