logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”

  PR 25.05.2024, przeczytano 976 razy
ilustracjastrzałka

Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-rozgrzewa-kampania-_wez-to-na-goraco%21_,404358,artykul.html

 Z naszych badań wynika, że aż 95 proc. klientów – mając taką możliwość – skorzystałoby z okazji zjedzenia po drodze ciepłej przekąski. Dzięki ponad 10 000 placówek możemy im to zapewnić zawsze wtedy, kiedy mają na to ochotę, dlatego jeszcze mocniej chcemy postawić na rozwój gastronomii w naszych sklepach i mamy ambicję, by być największą siecią tzw. street foodu w Polsce – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

ilustracjastrzałka

W ramach oferty gastronomicznej PROSTO z PIECA fani pieczonych przekąsek mogą skosztować m.in.: nuggetsów, stripsów z kurczaka, trzech rodzajów zapiekanek (z kurczakiem i serem, z pieczarkami i serem, z salami) oraz chrupiących frytek. Nie brakuje również burgerów, churrosów czy cieszących się sporym zainteresowaniem produktów w zestawach, czyli chrupboxach, np. nuggetsy z frytkami oraz stripsy z frytkami. 

Przekąski dostępne w Żabce nie wymagają smażenia z udziałem tłuszczu. Do przyrządzania sprawdzonej jakości produktów stosowane są piece konwekcyjno-mikrofalowe, stanowiące połączenie tradycyjnego piekarnika z mikrofalą.

Kampania „Weź to na gorąco!” to opowieść o rewolucji, którą na rynku gastronomicznym rozpoczyna Żabka. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cukier, z kolei za materiały graficzne i komunikaty OOH odpowiada agencja H2O. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, a materiały BTL przygotowała agencja H2O. Spoty wyprodukował F25 Production House.

 

Źródło: Żabka Polska

www.zabka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764