logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka wybrała agencję Spacecamp do obsługi social mediów

  PR 17.10.2018, przeczytano 1915 razy

Żabka Polska, właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu modern convenience, rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacji w social mediach, wybierając w nim ofertę agencji digitalowej Spacecamp (część platformy Brand New Galaxy).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-wybrala-agencje-spacecamp-do-obslugi-social-mediow,379773,artykul.html

- W kategorii sklepów convenience kluczowe jest rozumienie dynamicznie zmieniających się potrzeb konsumentów oraz budowanie modeli komunikacyjnych, które odpowiadają na tę rzeczywistość. Social media dają ogromne możliwości w docieraniu do naszego konsumenta ze spersonalizowaną i relewantną komunikacją. Spacecamp zaproponował ciekawe rozwiązania  – mówi Jarosław Serednicki Kierownik Zespołu Marketing Communications.

- Żabka, dzięki swojej unikalnej strategii i tzw. „hyper focus” na konsumencie, tworzy kategorię sieci typu modern convenience w Polsce. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy i rozwijania wspólnie z zespołem Żabki strategii social media właśnie pod kątem dostarczania jak najwyższej jakości doświadczeń w kanałach społecznościowych, które dają ogromne możliwości do personalizacji i optymalizacji komunikacji do różnych segmentów konsumentów - powiedział Jakub Krawczyk, CEO agencji Spacecamp.

Źródło: Spacecamp

www.spacecampx.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764