logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka wybrała agencję Spacecamp do obsługi social mediów

  PR 17.10.2018, przeczytano 1828 razy

Żabka Polska, właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu modern convenience, rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacji w social mediach, wybierając w nim ofertę agencji digitalowej Spacecamp (część platformy Brand New Galaxy).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-wybrala-agencje-spacecamp-do-obslugi-social-mediow,379773,artykul.html

- W kategorii sklepów convenience kluczowe jest rozumienie dynamicznie zmieniających się potrzeb konsumentów oraz budowanie modeli komunikacyjnych, które odpowiadają na tę rzeczywistość. Social media dają ogromne możliwości w docieraniu do naszego konsumenta ze spersonalizowaną i relewantną komunikacją. Spacecamp zaproponował ciekawe rozwiązania  – mówi Jarosław Serednicki Kierownik Zespołu Marketing Communications.

- Żabka, dzięki swojej unikalnej strategii i tzw. „hyper focus” na konsumencie, tworzy kategorię sieci typu modern convenience w Polsce. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy i rozwijania wspólnie z zespołem Żabki strategii social media właśnie pod kątem dostarczania jak najwyższej jakości doświadczeń w kanałach społecznościowych, które dają ogromne możliwości do personalizacji i optymalizacji komunikacji do różnych segmentów konsumentów - powiedział Jakub Krawczyk, CEO agencji Spacecamp.

Źródło: Spacecamp

www.spacecampx.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764