Żabka Polska, właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu modern convenience, rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacji w social mediach, wybierając w nim ofertę agencji digitalowej Spacecamp (część platformy Brand New Galaxy).
- W kategorii sklepów convenience kluczowe jest rozumienie dynamicznie zmieniających się potrzeb konsumentów oraz budowanie modeli komunikacyjnych, które odpowiadają na tę rzeczywistość. Social media dają ogromne możliwości w docieraniu do naszego konsumenta ze spersonalizowaną i relewantną komunikacją. Spacecamp zaproponował ciekawe rozwiązania – mówi Jarosław Serednicki Kierownik Zespołu Marketing Communications.
- Żabka, dzięki swojej unikalnej strategii i tzw. „hyper focus” na konsumencie, tworzy kategorię sieci typu modern convenience w Polsce. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy i rozwijania wspólnie z zespołem Żabki strategii social media właśnie pod kątem dostarczania jak najwyższej jakości doświadczeń w kanałach społecznościowych, które dają ogromne możliwości do personalizacji i optymalizacji komunikacji do różnych segmentów konsumentów - powiedział Jakub Krawczyk, CEO agencji Spacecamp.
Źródło: Spacecamp