logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zabłyśnij na drodze: Kampania edukacyjna Nestlé

  PR 19.01.2018, przeczytano 984 razy
ilustracjastrzałka

Ponad połowa wypadków, do jakich doszło na polskich drogach w 2017 roku, wydarzyła się po zmroku w terenie zabudowanym. Przyczyną jest często słaba widoczność pieszych. Aby zwiększyć ich bezpieczeństwo i uchronić przed zagrożeniem, Nestlé, wraz z firmą Passio zorganizowało kampanię „Zabłyśnij na drodze.”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zablysnij-na-drodze%3A-kampania-edukacyjna-nestl%C3%A9,35173,artykul.html

„Zabłyśnij na drodze” to ogólnopolska kampania edukacyjna. W jej ramach już od 11 stycznia podkarpackie miejscowości przemierzają edukatorzy: ratownik medyczny, wideorealizator i postać śmierci. Edukują i rozdają zakupione przez Nestlé opaski odblaskowe. Wszystko po to, aby pokazać pieszym, dlaczego po zmroku warto nosić odblaski - także w terenie zabudowanym.

Już w pierwszej godzinie akcji wszystkim niewidocznym spotkanym po drodze rozdano dziesiątki odblasków.

Kampania „Zabłyśnij na drodze” to jeden z przykładów jak Nestlé działa na rzecz poprawy jakości życia i dąży do lepszej przyszłości. Dlatego firma wdraża liczne programy poprawiające poziom bezpieczeństwa w miejscu pracy, a także kształtujące odpowiedzialną postawę i właściwe zachowania wśród pracowników. W Nestlé to właśnie pracownicy budują kulturę bezpieczeństwa, stosując na co dzień obowiązujące standardy, a także stwarzając środowisko sprzyjające bezpiecznej pracy.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem filmowym  promującym akcję „Zabłyśnij na drodze”:

Partnerem kampanii jest firma Pratt&Whitney.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764