logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabson ambasadorem Monster Energy

  PR 31.10.2024, przeczytano 414 razy
ilustracjastrzałka

Żabson to jeden z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych raperów w Polsce, który od lat przyciąga uwagę swoim innowacyjnym stylem i dynamicznymi występami. Debiutując w 2015 roku mini albumem “NieKumam” szybko zdobył szerokie grono fanów. Dzięki swojemu niepowtarzalnemu podejściu do muzyki, wyrazistym tekstom oraz przełamywaniu gatunkowych barier jego wydania wielokrotnie pokryły się złotem i platyną, a utwory tj. “Floyd Mayweather” czy “Sexoholik” regularnie biją rekordy popularności w serwisach streamingowych. Dzięki tak różnorodnym projektom, jak "Ziomalski Mixtape", “Internaziomal” czy "Ostatni Ziomal", artysta nie przestaje zaskakiwać – pokazując nowe oblicza swojego talentu, co tylko przyciąga kolejnych słuchaczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabson-ambasadorem-monster-energy,406306,artykul.html

Żabson jest szefem wytwórni Internaziomale, współpracował z topowymi polskimi raperami oraz artystami z zagranicy. Ma 1,4 miliona słuchaczy miesięcznych na platformie Spotify, a jego najpopularniejszy klip na platformie YouTube wygenerował 50 milionów wyświetleń.

Obecnie Żabson przygotowuje się do wydania nowego albumu, a projekt ten będzie wspierany przez Monster Energy.

ilustracjastrzałka

Żabson dołącza do rodziny ambasadorów Monster Energy. W Polsce marka wspiera jedynego profesjonalnego driftera prowadzącego stopą Bartosza Ostałowskiego, żużlowców Patryka Dudka i Pawła Przedpełskiego, zawodniczkę MMA Karolinę Kowalkiewicz, stuntera motocyklowego Rafała „Stuntera 13” Pasierbka, artystę „Zdechłego Osę” oraz streamerów gamingowych Mateusza „Pago” Pągowskiego, Kubę „Kubona” Turewicza, Kubę „Kubxa” Świtałę i Kingę „Kiiissę” Rydzewską.

W ramach współpracy z Monster Energy Żabson wyruszy w trasę koncertową wspieraną przez markę oraz będzie twarzą promocji handlowej w 2025 roku. Będzie także zaangażowany w projekty specjalne skierowane do fanów rapu i trapu.

W Polsce dostępnych jest ponad 20 wariantów smakowych Monster Energy w ramach czterech linii. Original z kultową czarną puszką oraz wersją Monster Energy Green Zero Cukru. Segment z napojami stworzonymi we współpracy z gwiazdami motorsportów, m.in. Doctor czy Lewis Hamilton Zero Cukru. Linia Juiced, którą reprezentuje Bad Apple, to napoje stworzone na bazie soków owocowych. Ultra to napoje bez dodatku cukru. Tak szerokie portfolio idealnie wpisuje się w strategię 24/7 producenta – firmę Coca-Cola HBC, oferującą konsumentom napoje na każdą okazję i porę dnia.

ilustracjastrzałka

Źródło: Monster Energy

Dodatkowe informacje:

​​​​​​​O Monster Energy:
Monster Energy z siedzibą w Coronie w Kalifornii jest wiodącym sprzedawcą napojów energetycznych i napojów alternatywnych. Przełamując tradycję, Monster Energy wspiera scenę i sport. Motocross, off-road, NASCAR, MMA, BMX, surfing, snowboard, narty, deskorolka, esport czy rock and rollowy styl życia, Monster Energy to marka, która wierzy w autentyczność i w to, co reprezentują sportowcy i dyscypliny sportowe, gracze i muzycy. To coś więcej niż napój, to sposób życia sportowców, zespołów i fanów. Więcej informacji na temat Monster Energy i oferta napojów znajduje się na stronie www.monsterenergy.com.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764