logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zabytki na ulice! Konkurs na plakat

  PR 19.03.2024, przeczytano 354 razy
ilustracja

Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabytki-na-ulice%21-konkurs-na-plakat,403531,artykul.html

Celem konkursu jest stworzenie plakatu, który będzie zachęcał do zwrócenia uwagi na to, jak istotne dla poczucia wspólnotowości są zabytki lokalne . Chcemy pokazać, że to nie tylko zamki i pałace widywane na fotografiach czy w filmach, często oddalone o dziesiątki, setki kilometrów, ale także kamienice, mosty, parki, które codziennie mijamy w drodze do pracy lub szkoły.

Plakat może być wykonany w dowolną techniką, a prace należy przesyłać za pomocą formularza zgłoszeniowego (nikz.pl/aktualnosc/zabytki-na-ulice/) do 31 marca 2024 roku.

Zgłoszenia będą oceniane przez jury, w którego skład wchodzą:

  • Michał Laszczkowski , Dyrektor NIKZ;
  • Maciej Graczyński , Wiceprezes Zarządu firmy AMS;
  • Bożena Pysiewicz , Kuratorka Muzeum Plakatu w Wilanowie, Oddział Muzeum Narodowego w Warszawie;
  • Patryk Mogilnicki, ilustrator i rysownik
  • Anna Wieluńska , typografka, kierowniczka pracowni projektowania krojów pisma na warszawskiej ASP.
  • Anna Nowokuńska-Maksymiuk - architektka, projektantka systemów informacji wizualnej, członkini zarządu STGU

Dla laureatów przewidujemy nagrody pieniężne:

  • I miejsce: 5 000 zł
  • II miejsce: 3 000 zł
  • III miejsce: 2 000 zł

Praca laureata I miejsca będzie prezentowana na nośnikach reklamowych AMS w sześciu największych miastach w Polsce.

Pokazując zabytki ważne dla lokalnych społeczności, wspólnie z firmą AMS , chcemy zwrócić uwagę na ich piękno i przede wszystkim dać im należne miejsce w szerokiej świadomości. Niestety, często pozostają one niezauważone, a zależy nam, by ludzie byli dumni ze swojego dziedzictwa. Wyprowadźmy lokalne zabytki na ulice największych miast! – mówi dyrektor NIKZ, dr Michał Laszczkowski.

Źródło: Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
Festiwal Nowego Europejskiego Bauhausu (NEB) - inicjatywa Komisji Europejskiej, łącząca Europejski Zielony Ład z codziennym życiem i otaczającą nas przestrzenią - powraca do Brukseli po raz drugi. Z tej okazji Komisja Europejska opublikowała specjalny raport, podkreślający osiągnięcia inicjatywy oraz najważniejsze fakty i liczby.
SEC Newgate CEE nominowana w PR Week Global Awards za Lex TVN
Kampania w obronie niezależnych mediów, stworzona przez SEC Newgate CEE dla TVN Warner Bros. Discovery, otrzymała nominację do nagrody PR Week Global Awards w kategorii Issues and Crisis. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w tym prestiżowym gronie i walczy o zwycięstwo w konkursie wyróżniającym najlepsze agencje i kampanie na świecie.
Global Good Awards 2024. Canon nagradza młodych aktywistów
Canon EMEA, światowy lider technologii obrazowania już piąty rok z rzędu patronuje nagrodzie Canon Young Champion of the Year przyznawanej w ramach projektu Global Good Awards. Wspierając wydarzenie, firma popularyzuje osiągnięcia młodych liderów. Zgłoszenia do kategorii Canon Young Champion of the Year rozpoczęły się w lutym, a kończą 3 maja 2024 r.
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024
Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764