logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaćma w kampanii „Wyjdź z kolejki. Rozważ zabieg odpłatny”

  PR 22.09.2016, przeczytano 2705 razy

W poniedziałek 19 września 2016 ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Wyjdź z kolejki. Rozważ zabieg odpłatny”, której celem jest upowszechnianie wiedzy na temat zaćmy, w tym w szczególności jej przyczyn, objawów, sposobów leczenia, procedur związanych z dostępem do świadczeń zdrowotnych i miejsc ich wykonywania oraz propagowanie profilaktyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zacma-w-kampanii-_wyjdz-z-kolejki.-rozwaz-zabieg-odplatny_,29999,artykul.html

W ramach kampanii funkcjonuje platforma edukacyjna na stronie internetowej: www.wyjdzzkolejki.pl. Uruchomiona została infolinia (22) 460 80 88, za pośrednictwem której przekazywane są treści edukacyjne i informacyjne dotyczące zaćmy, a także sposobów jej skutecznego leczenia.

Jedyną możliwością leczenia zaćmy jest zabieg chirurgiczny, podczas którego naturalną, zmętniałą soczewkę zastępuje się nową, sztuczną. Większość pacjentów, po przeprowadzeniu standardowego zabiegu wszczepienia soczewki wewnątrzgałkowej, odzyskuje dobre i ostre widzenie. Operacja zaćmy jest zabiegiem refundowanym przez Narodowy Fundusz Zdrowia, jednak obowiązuje kolejka oczekiwania, średnio 18,5 miesiąca. W przypadku zabiegu refundowanego pacjent nie ma możliwości wyboru soczewki.

Alternatywą jest zabieg płatny, który można wykonać niemalże „od ręki” w klinikach na terenie całego kraju. Według szacunków, na zabieg taki rocznie decyduje się ok. 15-17 tys. osób, które nie chcą tracić wzroku czekając na swoją kolejkę w ramach zabiegu refundowanego. Decydując się na zabieg płatny, można niemal z dnia na dzień „wyjść z kolejki” i w krótkim czasie odzyskać wzrok taki, jak przed pojawieniem się choroby.

Ogólnopolska kampania edukacyjna „Wyjdź z kolejki. Rozważ zabieg odpłatny” ma na celu poinformowanie pacjentów o tych możliwościach, ich plusach i minusach oraz pomoc w znalezieniu informacji dotyczącej miejsc, w których można odpłatnie i w krótkim czasie wykonać zabieg usunięcia zaćmy.

Organizatorem programu edukacyjnego: „Wyjdź z kolejki” jest spółka działająca pod nazwą MSLGROUP. Patronem merytorycznym kampanii informacyjno-edukacyjnej jest firma Alcon.

Źródło: Alcon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764