logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zagadkowe murale T‑mobile w Warszawie

  PR 20.09.2019, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

Malowidła naskalne z Altamiry i Lascaux, wybitne freski Michała Anioła, uliczne graffiti czy zaangażowany społecznie street art Banksy’ego – naścienne obrazy towarzyszą naszej kulturze od paleolitu po dziś dzień. Od tego tygodnia wachlarz malowideł w przestrzeni publicznej poszerzył się o dwa murale T‑Mobile, na których mieszkańcy Warszawy mogą rozpoznać bohaterów seriali Netflix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zagadkowe-murale-t%E2%80%91mobile-w-warszawie,384043,artykul.html

Dziesięciu artystów, ponad 310 litrów farby i tydzień pracy – tyle wystarczyło, by w dwóch centralnych punktach stolicy – przy ulicach Pięknej i Jaworzyńskiej – stworzyć przykuwające wzrok murale z bohaterami produkcji oryginalnych Netflixa. Do końca września mieszkańcy stolicy mogą podziwiać malowidła zaprojektowane specjalnie dla warszawskiej przestrzeni – poza naszą stolicą tych unikalnych grafik nie można zobaczyć nigdzie na świecie. Co równie ważne, murale nie tylko zostały w 100% stworzone ręcznie przez artystów, ale również wzbogacono je o elementy świecące po zmierzchu.

ilustracjastrzałka

Co warszawiacy zobaczą na obu muralach? Malowidła sprawiają wrażanie realnych mieszkań i okien, w których możemy dojrzeć znajome sylwetki. To kilkanaście postaci, z których rozpoznaniem wierni widzowie platformy Netfilx nie powinni mieć problemu. Ci, jednak, którzy nie do końca potrafią odgadnąć, jacy bohaterowie znaleźli się na muralach, powinni rozważyć zakup pakietu T‑Mobile składającego się ze światłowodu i dostępu do platformy Netflix. Z super szybkim internetem światłowodowym i biblioteką Netflixa, odgadniecie zagadki z murali będzie znacznie łatwiejsze.  

ilustracjastrzałka

To jednak nie pierwszy raz, kiedy T‑Mobile sięga po murale, by komunikować się z otoczeniem. W maju 2017 r. roku w ramach wspólnej akcji zespołu Gorillaz i T‑Mobile Electronic Beats operator zachęcał do testowania aplikacji The Lenz. Murale promujące inicjatywę można było podziwiać w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Łodzi.

ilustracjastrzałka

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z nową, rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe Miniczekolady z Wawelu
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made z nowym spotem dla D-Vitum z udziałem Magdaleny Różczki
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764