logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zagadkowe murale T‑mobile w Warszawie

  PR 20.09.2019, przeczytano 275 razy
ilustracjastrzałka

Malowidła naskalne z Altamiry i Lascaux, wybitne freski Michała Anioła, uliczne graffiti czy zaangażowany społecznie street art Banksy’ego – naścienne obrazy towarzyszą naszej kulturze od paleolitu po dziś dzień. Od tego tygodnia wachlarz malowideł w przestrzeni publicznej poszerzył się o dwa murale T‑Mobile, na których mieszkańcy Warszawy mogą rozpoznać bohaterów seriali Netflix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zagadkowe-murale-t%E2%80%91mobile-w-warszawie,384043,artykul.html

Dziesięciu artystów, ponad 310 litrów farby i tydzień pracy – tyle wystarczyło, by w dwóch centralnych punktach stolicy – przy ulicach Pięknej i Jaworzyńskiej – stworzyć przykuwające wzrok murale z bohaterami produkcji oryginalnych Netflixa. Do końca września mieszkańcy stolicy mogą podziwiać malowidła zaprojektowane specjalnie dla warszawskiej przestrzeni – poza naszą stolicą tych unikalnych grafik nie można zobaczyć nigdzie na świecie. Co równie ważne, murale nie tylko zostały w 100% stworzone ręcznie przez artystów, ale również wzbogacono je o elementy świecące po zmierzchu.

ilustracjastrzałka

Co warszawiacy zobaczą na obu muralach? Malowidła sprawiają wrażanie realnych mieszkań i okien, w których możemy dojrzeć znajome sylwetki. To kilkanaście postaci, z których rozpoznaniem wierni widzowie platformy Netfilx nie powinni mieć problemu. Ci, jednak, którzy nie do końca potrafią odgadnąć, jacy bohaterowie znaleźli się na muralach, powinni rozważyć zakup pakietu T‑Mobile składającego się ze światłowodu i dostępu do platformy Netflix. Z super szybkim internetem światłowodowym i biblioteką Netflixa, odgadniecie zagadki z murali będzie znacznie łatwiejsze.  

ilustracjastrzałka

To jednak nie pierwszy raz, kiedy T‑Mobile sięga po murale, by komunikować się z otoczeniem. W maju 2017 r. roku w ramach wspólnej akcji zespołu Gorillaz i T‑Mobile Electronic Beats operator zachęcał do testowania aplikacji The Lenz. Murale promujące inicjatywę można było podziwiać w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Łodzi.

ilustracjastrzałka

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack
Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
Ponad 1,5 tys. złotych wyda polski konsument na sprawy związane z organizacją  tegorocznych świąt. Jak co roku, ważne miejsce w budżecie zajmą nie tylko prezenty, ale także świąteczne zakupy spożywcze.
Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu, ale na podróże wydadzą mniej niż na prezenty
Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W  najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu...
Do korzystania z ich rozwiązań do zarządzania własnym sprzętem i oprogramowaniem przyznał się ostatnio sam Apple. Amerykański Jamf, największy na świecie dostawca oprogramowania do zarządzania sprzętem giganta z Cupertino zorganizuje swoje globalne spotkanie po raz pierwszy poza USA, w Katowicach. Za jego komunikację w Polsce odpowiada Icon Strategies.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764