logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zagadkowe murale T‑mobile w Warszawie

  PR 20.09.2019, przeczytano 2405 razy
ilustracjastrzałka

Malowidła naskalne z Altamiry i Lascaux, wybitne freski Michała Anioła, uliczne graffiti czy zaangażowany społecznie street art Banksy’ego – naścienne obrazy towarzyszą naszej kulturze od paleolitu po dziś dzień. Od tego tygodnia wachlarz malowideł w przestrzeni publicznej poszerzył się o dwa murale T‑Mobile, na których mieszkańcy Warszawy mogą rozpoznać bohaterów seriali Netflix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zagadkowe-murale-t%E2%80%91mobile-w-warszawie,384043,artykul.html

Dziesięciu artystów, ponad 310 litrów farby i tydzień pracy – tyle wystarczyło, by w dwóch centralnych punktach stolicy – przy ulicach Pięknej i Jaworzyńskiej – stworzyć przykuwające wzrok murale z bohaterami produkcji oryginalnych Netflixa. Do końca września mieszkańcy stolicy mogą podziwiać malowidła zaprojektowane specjalnie dla warszawskiej przestrzeni – poza naszą stolicą tych unikalnych grafik nie można zobaczyć nigdzie na świecie. Co równie ważne, murale nie tylko zostały w 100% stworzone ręcznie przez artystów, ale również wzbogacono je o elementy świecące po zmierzchu.

ilustracjastrzałka

Co warszawiacy zobaczą na obu muralach? Malowidła sprawiają wrażanie realnych mieszkań i okien, w których możemy dojrzeć znajome sylwetki. To kilkanaście postaci, z których rozpoznaniem wierni widzowie platformy Netfilx nie powinni mieć problemu. Ci, jednak, którzy nie do końca potrafią odgadnąć, jacy bohaterowie znaleźli się na muralach, powinni rozważyć zakup pakietu T‑Mobile składającego się ze światłowodu i dostępu do platformy Netflix. Z super szybkim internetem światłowodowym i biblioteką Netflixa, odgadniecie zagadki z murali będzie znacznie łatwiejsze.  

ilustracjastrzałka

To jednak nie pierwszy raz, kiedy T‑Mobile sięga po murale, by komunikować się z otoczeniem. W maju 2017 r. roku w ramach wspólnej akcji zespołu Gorillaz i T‑Mobile Electronic Beats operator zachęcał do testowania aplikacji The Lenz. Murale promujące inicjatywę można było podziwiać w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Łodzi.

ilustracjastrzałka

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764