logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zagadkowe murale T‑mobile w Warszawie

  PR 20.09.2019, przeczytano 616 razy
ilustracjastrzałka

Malowidła naskalne z Altamiry i Lascaux, wybitne freski Michała Anioła, uliczne graffiti czy zaangażowany społecznie street art Banksy’ego – naścienne obrazy towarzyszą naszej kulturze od paleolitu po dziś dzień. Od tego tygodnia wachlarz malowideł w przestrzeni publicznej poszerzył się o dwa murale T‑Mobile, na których mieszkańcy Warszawy mogą rozpoznać bohaterów seriali Netflix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zagadkowe-murale-t%E2%80%91mobile-w-warszawie,384043,artykul.html

Dziesięciu artystów, ponad 310 litrów farby i tydzień pracy – tyle wystarczyło, by w dwóch centralnych punktach stolicy – przy ulicach Pięknej i Jaworzyńskiej – stworzyć przykuwające wzrok murale z bohaterami produkcji oryginalnych Netflixa. Do końca września mieszkańcy stolicy mogą podziwiać malowidła zaprojektowane specjalnie dla warszawskiej przestrzeni – poza naszą stolicą tych unikalnych grafik nie można zobaczyć nigdzie na świecie. Co równie ważne, murale nie tylko zostały w 100% stworzone ręcznie przez artystów, ale również wzbogacono je o elementy świecące po zmierzchu.

ilustracjastrzałka

Co warszawiacy zobaczą na obu muralach? Malowidła sprawiają wrażanie realnych mieszkań i okien, w których możemy dojrzeć znajome sylwetki. To kilkanaście postaci, z których rozpoznaniem wierni widzowie platformy Netfilx nie powinni mieć problemu. Ci, jednak, którzy nie do końca potrafią odgadnąć, jacy bohaterowie znaleźli się na muralach, powinni rozważyć zakup pakietu T‑Mobile składającego się ze światłowodu i dostępu do platformy Netflix. Z super szybkim internetem światłowodowym i biblioteką Netflixa, odgadniecie zagadki z murali będzie znacznie łatwiejsze.  

ilustracjastrzałka

To jednak nie pierwszy raz, kiedy T‑Mobile sięga po murale, by komunikować się z otoczeniem. W maju 2017 r. roku w ramach wspólnej akcji zespołu Gorillaz i T‑Mobile Electronic Beats operator zachęcał do testowania aplikacji The Lenz. Murale promujące inicjatywę można było podziwiać w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Łodzi.

ilustracjastrzałka

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764