logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zagadkowe murale T‑mobile w Warszawie

  PR 20.09.2019, przeczytano 239 razy
ilustracjastrzałka

Malowidła naskalne z Altamiry i Lascaux, wybitne freski Michała Anioła, uliczne graffiti czy zaangażowany społecznie street art Banksy’ego – naścienne obrazy towarzyszą naszej kulturze od paleolitu po dziś dzień. Od tego tygodnia wachlarz malowideł w przestrzeni publicznej poszerzył się o dwa murale T‑Mobile, na których mieszkańcy Warszawy mogą rozpoznać bohaterów seriali Netflix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zagadkowe-murale-t%E2%80%91mobile-w-warszawie,384043,artykul.html

Dziesięciu artystów, ponad 310 litrów farby i tydzień pracy – tyle wystarczyło, by w dwóch centralnych punktach stolicy – przy ulicach Pięknej i Jaworzyńskiej – stworzyć przykuwające wzrok murale z bohaterami produkcji oryginalnych Netflixa. Do końca września mieszkańcy stolicy mogą podziwiać malowidła zaprojektowane specjalnie dla warszawskiej przestrzeni – poza naszą stolicą tych unikalnych grafik nie można zobaczyć nigdzie na świecie. Co równie ważne, murale nie tylko zostały w 100% stworzone ręcznie przez artystów, ale również wzbogacono je o elementy świecące po zmierzchu.

ilustracjastrzałka

Co warszawiacy zobaczą na obu muralach? Malowidła sprawiają wrażanie realnych mieszkań i okien, w których możemy dojrzeć znajome sylwetki. To kilkanaście postaci, z których rozpoznaniem wierni widzowie platformy Netfilx nie powinni mieć problemu. Ci, jednak, którzy nie do końca potrafią odgadnąć, jacy bohaterowie znaleźli się na muralach, powinni rozważyć zakup pakietu T‑Mobile składającego się ze światłowodu i dostępu do platformy Netflix. Z super szybkim internetem światłowodowym i biblioteką Netflixa, odgadniecie zagadki z murali będzie znacznie łatwiejsze.  

ilustracjastrzałka

To jednak nie pierwszy raz, kiedy T‑Mobile sięga po murale, by komunikować się z otoczeniem. W maju 2017 r. roku w ramach wspólnej akcji zespołu Gorillaz i T‑Mobile Electronic Beats operator zachęcał do testowania aplikacji The Lenz. Murale promujące inicjatywę można było podziwiać w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Łodzi.

ilustracjastrzałka

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zajęła 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Deloitte Technology Fast 50 w regionie Europy Środkowej. Jako jedyna firma z Polski, została również wyróżniona w kategorii „Big Five”, zajmując 5 miejsce.
Orkla Care wprowadza na rynek Möller’s Mój Pierwszy Tran z Communication Unlimited
„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja...
Stef Calcraft rozpoczyna pracę dla globalnego Mediacom na stanowisku CEO, Creative Transformation
Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom Beyond Advertising (MBA), jak również szybko rozwijającą się działalność z zakresu Sport &...
Fermy Woźniak z Hanami Communications
Agencja PR Jerzego Ciszewskiego od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w szeroko pojętych działaniach public relations, z naciskiem na edukację.
Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764