logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zagraj w reklamie „Pij mleko! Będziesz Wielki” z Agnieszką Radwańską

  PR 07.07.2011, przeczytano 7521 razy
ilustracja

Rusza tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki” z polską tenisistką Agnieszką Radwańską. Tym razem każdy ma szanse być Wielki - wystarczy, że pokaże, jak na codzień realizuje swoją pasję. Dlatego tegorocza kampania, poza mediami tradycyjnymi i reklamą, pojawia się na profilu społecznościowym – Facebook.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zagraj-w-reklamie-pij-mleko%21-bedziesz-wielki-z-agnieszka-radwanska,12886,artykul.html

Profil facebook, to szansa na rozmowę z Agnieszką, poznanie interesujących ludzi oraz wzięcia udziału w konkursie. Na profilu internauci mogą zalogować się i umieszczać zdjęcia oraz filmy pokazujące w jaki sposób można osiągnąć sukces.. Nagrodą główną będzie nagranie spotu reklamowego do drugiej odsłony kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską. Akcja nastawiona jest na tworzenie społeczności pasjonatów, którzy nie boją się wyzwań.
„Pij mleko! będziesz Wielki” to najbardziej rozpoznawalna z polskich kampanii społecznych prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Tegoroczna kampania jest już ósmą odsłoną akcji, której głównym celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży.

„Tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko, będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską przenosi nas w świat wielkich pasji i walki o swoje marzenia. W dobie Facebooka chcieliśmy, aby młodzi ludzie mogli pokazać nam w jaki sposób można łączyć sport ze zdrowymi nawykami” – mówi Paweł Kowalewski, wice prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Idea stworzenia kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” powstała w odpowiedzi na społeczny problem jakim jest w osteoporoza oraz rosnący spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Kampania jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.

Kampania obecna jest również w telewizji. Od przyszłego tygodnia dostępna będzie w Internecie , a od połowy lipca w prasie i na outdoorze.
Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy tym projekcie.

Źródło: IAA

www.iaa.org.pl

Dodatkowe informacje:

Kampania społeczna „Pij Mleko! będziesz Wielki!” jest prowadzona cyklicznie od 2003 roku i stanowi pierwszy element programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce, obejmującego długofalowe działania o charakterze społecznym. Kampania jest widoczna, rozpoznawalna, powszechna i skuteczna. Hasło „Pij Mleko! będziesz Wielki!” rozpoznaje aż 97% Polaków, a blisko 80% uważa je za wiarygodne. Sukces kampanii ma konkretny wymiar: aż 85% dorosłych namawia swoje dzieci do picia mleka. Co ważniejsze, te tendencje ciągle rosną i utrwalają się w świadomości dorosłych, jak i dzieci.
Kampania „Pij mleko! będziesz Wielki” została doceniona przez Międzynarodową Fundację Osteoporozy – International Osteoporosis Foundation (IOF) jako przykład społecznej kampanii, która pokazuje, jak można promować zdrowy styl życia.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA), z siedzibą w Nowym Jorku zostało założone w 1938 w celu odpowiedzialnego zarządzania marketingiem. IAA ma 56 oddziałów w 76 krajach. Jest jedynym w swoim rodzaju stowarzyszeniem, w skład którego wchodzą reklamodawcy, media, agencje reklamowe i PR oraz środowiska akademickie. IAA stanowi platformę wymiany doświadczeń i dyskusji dla branży szeroko pojętej komunikacji marketingowej. IAA szczególną wagę przykłada do ochrony i promowania wolności wypowiedzi handlowych, odpowiedzialnej reklamy, a także edukacji branży.
IAA w Polsce od 1993 roku konsekwentnie buduje prestiż branży reklamowej, działa na polach promujących profesjonalizm i współpracę podmiotów działających w ramach branży.
Misją IAA jest działalność na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy, podnoszenia standardów etycznych i zawodowych w tej dziedzinie oraz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów.
Członkostwo w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy w Polsce oznacza udział w dynamicznej, nowoczesnej i sprawczej organizacji pozarządowej. IAA realizuje długofalowy program "Marketing dla Przyszłości", którego podstawowym założeniem jest promowanie idei marketingu społecznie pożytecznego.
Program Marketing dla Przyszłości realizowany jest w następujących obszarach:
• ochrona zdrowia i profilaktyka (kampania "Pij mleko! Będziesz wielki")
• przedsiębiorczość (kampania "Postaw na swoim! - przedsiębiorczość")
• edukacja i języki obce
• ochrona środowiska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”
Wystartowała kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”.
Salony Agata: Ambasadorki marki promują kolekcję Qubik w nowym spocie TV
Każdy z nas marzy o idealnej kuchni. Dlatego sieć Salonów Agata przygotowała ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą szybko, funkcjonalnie, a co ważne – jakościowo zaprojektować tę przestrzeń. Klienci marki mogą skorzystać z szerokiej oferty mebli modułowych Qubik, dzięki którym stworzą kuchnię pod wymiar pomieszczenia. W najnowszym spocie reklamowym z udziałem...
Historia Polskich Marek – nowy projekt fotograficzny PAP
Polska Agencja Prasowa ruszyła z projektem fotograficznym Historia Polskich Marek, w ramach którego organizuje tematyczne wystawy archiwalnych zdjęć PAP. Na dedykowanej stronie będą publikowane unikatowe fotografie, artykuły i filmy pokazujące rozwój polskich przedsiębiorstw.
Co łączy Baranią Górę z Gdańskiem? Oczywiście - największa rzeka w Polsce! Pora ją posprzątać! Ekolog i podróżnik Dominik Dobrowolski, wspólnie z bankiem Credit Agricole i spółką EFL rozpoczynają wspólnie trzecią wielką akcję ekologiczną - Wiślaną Odyseję. W ciągu dziesięciu miesięcy posprzątają brzegi królowej polskich...
Rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Selgros Cash & Carry
„W Selgros zrealizujesz Twoją ulubioną listę zakupów” informuje najnowszy spot sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Będzie on emitowany od 16 stycznia, inaugurując tym samym rozpoczęcie obchodów 25 lat obecności marki na polskim rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764