logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zagraj w reklamie „Pij mleko! Będziesz Wielki” z Agnieszką Radwańską

  PR 07.07.2011, przeczytano 8288 razy
ilustracja

Rusza tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki” z polską tenisistką Agnieszką Radwańską. Tym razem każdy ma szanse być Wielki - wystarczy, że pokaże, jak na codzień realizuje swoją pasję. Dlatego tegorocza kampania, poza mediami tradycyjnymi i reklamą, pojawia się na profilu społecznościowym – Facebook.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zagraj-w-reklamie-pij-mleko%21-bedziesz-wielki-z-agnieszka-radwanska,12886,artykul.html

Profil facebook, to szansa na rozmowę z Agnieszką, poznanie interesujących ludzi oraz wzięcia udziału w konkursie. Na profilu internauci mogą zalogować się i umieszczać zdjęcia oraz filmy pokazujące w jaki sposób można osiągnąć sukces.. Nagrodą główną będzie nagranie spotu reklamowego do drugiej odsłony kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską. Akcja nastawiona jest na tworzenie społeczności pasjonatów, którzy nie boją się wyzwań.
„Pij mleko! będziesz Wielki” to najbardziej rozpoznawalna z polskich kampanii społecznych prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Tegoroczna kampania jest już ósmą odsłoną akcji, której głównym celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży.

„Tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko, będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską przenosi nas w świat wielkich pasji i walki o swoje marzenia. W dobie Facebooka chcieliśmy, aby młodzi ludzie mogli pokazać nam w jaki sposób można łączyć sport ze zdrowymi nawykami” – mówi Paweł Kowalewski, wice prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Idea stworzenia kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” powstała w odpowiedzi na społeczny problem jakim jest w osteoporoza oraz rosnący spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Kampania jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.

Kampania obecna jest również w telewizji. Od przyszłego tygodnia dostępna będzie w Internecie , a od połowy lipca w prasie i na outdoorze.
Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy tym projekcie.

Źródło: IAA

www.iaa.org.pl

Dodatkowe informacje:

Kampania społeczna „Pij Mleko! będziesz Wielki!” jest prowadzona cyklicznie od 2003 roku i stanowi pierwszy element programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce, obejmującego długofalowe działania o charakterze społecznym. Kampania jest widoczna, rozpoznawalna, powszechna i skuteczna. Hasło „Pij Mleko! będziesz Wielki!” rozpoznaje aż 97% Polaków, a blisko 80% uważa je za wiarygodne. Sukces kampanii ma konkretny wymiar: aż 85% dorosłych namawia swoje dzieci do picia mleka. Co ważniejsze, te tendencje ciągle rosną i utrwalają się w świadomości dorosłych, jak i dzieci.
Kampania „Pij mleko! będziesz Wielki” została doceniona przez Międzynarodową Fundację Osteoporozy – International Osteoporosis Foundation (IOF) jako przykład społecznej kampanii, która pokazuje, jak można promować zdrowy styl życia.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA), z siedzibą w Nowym Jorku zostało założone w 1938 w celu odpowiedzialnego zarządzania marketingiem. IAA ma 56 oddziałów w 76 krajach. Jest jedynym w swoim rodzaju stowarzyszeniem, w skład którego wchodzą reklamodawcy, media, agencje reklamowe i PR oraz środowiska akademickie. IAA stanowi platformę wymiany doświadczeń i dyskusji dla branży szeroko pojętej komunikacji marketingowej. IAA szczególną wagę przykłada do ochrony i promowania wolności wypowiedzi handlowych, odpowiedzialnej reklamy, a także edukacji branży.
IAA w Polsce od 1993 roku konsekwentnie buduje prestiż branży reklamowej, działa na polach promujących profesjonalizm i współpracę podmiotów działających w ramach branży.
Misją IAA jest działalność na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy, podnoszenia standardów etycznych i zawodowych w tej dziedzinie oraz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów.
Członkostwo w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy w Polsce oznacza udział w dynamicznej, nowoczesnej i sprawczej organizacji pozarządowej. IAA realizuje długofalowy program "Marketing dla Przyszłości", którego podstawowym założeniem jest promowanie idei marketingu społecznie pożytecznego.
Program Marketing dla Przyszłości realizowany jest w następujących obszarach:
• ochrona zdrowia i profilaktyka (kampania "Pij mleko! Będziesz wielki")
• przedsiębiorczość (kampania "Postaw na swoim! - przedsiębiorczość")
• edukacja i języki obce
• ochrona środowiska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764