logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zagraniczne rynki usłyszą o kreatywnej Łodzi

  PR 24.05.2018, przeczytano 519 razy
ilustracjastrzałka

Aż 20 łódzkich marek z branży projektowej znalazło się w międzynarodowym projekcie BiznesUp! design made in Poland, którego celem jest wsparcie działań z zakresu promocji polskiego designu na świecie. Już 24 i 25 maja w Łodzi odbędzie się dwudniowe forum, podczas którego, przedstawiciele 40 firm, w tym 20 z województwa łódzkiego, wezmą udział w dyskusjach, spotkają się z inwestorami i dystrybutorami obecnymi na wydarzeniu, a także zaprezentują swoje produkty na specjalnej wystawie PolishUp, promującej polski design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zagraniczne-rynki-uslysza-o-kreatywnej-lodzi,36614,artykul.html

Wśród wyłonionych 40 uczestników BiznesUp! design made in Poland z całej Polski, w projekcie znalazły się marki z województwa łódzkiego: Dywilan, Gra-Fika, KEENO, LUMIO, Spinners, Studio Warto, Tartaruga, Projekt68, Un’common, Many Mornings, 366 Concept, BOOGIE, HELLO PETS, dziane, FAMEG, Wood&Paper, Goldie&Oldie, Two or Three Things, VOLA. art of deco, Jedwab Autorski Joanna Szymankiewicz.

Wybrane marki podczas forum wezmą udział w warsztatach i prezentacjach prowadzonych przez zagranicznych i polskich ekspertów z branży. Każda z firm będzie miała możliwość przedstawienia swojej działalności podczas krótkich prezentacji, które odbędą się 25 maja o godzinie 10:30 w łódzkim Art_Inkubatorze. Moderatorem wystąpień będzie Agnieszka Lewandowska, prezes Startup School Foundation, community manager w Startberry. Produkty marek wyróżnionych w tegorocznym BiznesUp! design made in Poland, można oglądać podczas wystawy PolishUp do 27 maja.

- Dla nas, jako marki, która stale się rozwija, forum BiznesUp! design made in Poland jest niewątpliwą okazją do tego, by zaprezentować się światu, nie tylko od strony produktowej, czyli tego, czym się zajmujemy na co dzień, ale także biznesowej – mówi Wiktoria Podolec, Tartaruga.

Podczas forum BiznesUp! design made in Poland, Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak sprzedawać polski design za granicą, w jaki sposób przygotować ofertę dla inwestora oraz jak promować się w zagranicznych mediach społecznościowych. Będą mieli także okazję posłuchać światowej sławy, holenderskiego projektanta i kreatora trendów, mistrza upcyklinu, gościa specjalnego Wydarzenia, Pieta Hein Eeka, który opowie o designie z perspektywy ekologii, a także o tym czym tak naprawdę jest świadome projektowanie.

- To naprawdę fajna opcja dla naszego projektu, żeby nie tylko móc zaistnieć na arenie międzynarodowej ale także nauczyć się jak sprawnie się po niej poruszać. BiznesUp! design made in Poland to również możliwość bliższego poznania ludzi z branży, nawiązanie kontaktów i możliwych kooperacji - mówi Tomasz Sztaba, Projekt68.

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.

Źródło: Lightscape

www.lightscape.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764