logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zagraniczni wideoblogerzy będą promować Polskę

  PR 08.11.2017, przeczytano 402 razy
ilustracja
Zamek w Chęcinach fot. Przemek Rot/freeimages.com

W 2018 roku Polska Organizacja Turystyczna chce wdrażać innowacyjne projekty w Internecie służące promocji Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie. Jest to część nowej strategii promocji Polski z wykorzystaniem nowych mediów i kultury cyfrowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zagraniczni-wideoblogerzy-beda-promowac-polske,34400,artykul.html

Polska Organizacja Turystyczna chce wdrażać innowacyjne projekty przede wszystkim w mediach społecznościowych. Jednym z pierwszych będzie wizyta studyjna dla wideoblogerów (influencerów) z kilku kluczowych zagranicznych rynków turystycznych. W jej ramach wytypowani uczestnicy będą mieli okazję poznać unikalne, spektakularne i ekskluzywne miejsca i wydarzenia w Polsce. Miejsca i wydarzenia o wielkim potencjale turystycznym, które nie są szeroko znane za granicą, a często i w naszym kraju. Budzące silne emocje, obok których nie da się przejść obojętnie. Pozwoli to na ukazanie Polski jako kraju o szerokiej i nieprzeciętnej ofercie turystycznej. Również miejsca noclegów będą dobierane tak, aby pozostawiały niezapomniane wrażenia (np. kopalnia soli, latarnia morska, strażnica graniczna, dyżurka ratowników GOPR).

W chwili obecnej promocja w turystyce opiera się przede wszystkim na osobistej rekomendacji. Decyzje o tym, gdzie i jak podróżujemy, podejmujemy w dużej mierze w oparciu o informacje znalezione w sieci, w tym w mediach społecznościowych.

- Rekomendacje popularnych influencerów – czyli osób które narzucają trendy w swoich środowiskach - postrzegane są jako informacje sprawdzone i prezentujące to, czego można naprawdę doświadczyć w wybranym miejscu. Stawiane są w kontrze do suchych opisów lub cukierkowych zdjęć z katalogów. Stąd pomysł na wykorzystanie wideoblogerów aktywnych na YouTube. Siła influencerów social mediowych jest nie do przecenienia. Chcemy pozwolić wybranym wideoblogerom poznać Polskę przez niezwykłe doświadczenia w nieoczywistych miejscach i dać im szansę na zaprezentowanie w sieci ich wizji naszego kraju – mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej

Celem kampanii jest promocja nietuzinkowych atrakcji Polski, poprzez wykorzystanie potencjału influence marketingu oraz budowanie opinii o atrakcyjności Polski, w oparciu o zdanie rynkowych trendsetterów. Główną zaletą przekazu wideo ma być jego autentyczność i wiarygodność. Ma to stworzyć możliwość do dalszego wykorzystania jako inspiracji do storytellingu, pozwalając na zwiększenie zasięgu dotarcia z komunikatem promocyjnym.

- Polska Organizacja Turystyczna przy propagowaniu projektu zamierza korzystać z ogromnych możliwości tworzenia zasięgu, jakie dają media społecznościowe. Pamiętajmy, że Youtube to druga na świecie wyszukiwarka online. Dodatkowym aspektem wzmacniającym przekaz będzie wprowadzenie zasad rywalizacji dla osób śledzących relacje z Polski – powiedziała Magdalena Ragus, dyrektor Departamentu e-Informacji Polskiej Organizacji Turystycznej.

W pierwszej tego typu akcji organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną ma wziąć udział 7-8 wpływowych wideoblogerów. Będą to osoby z ugruntowaną marką i rozpoznawalnością na swoim rynku krajowym, z takich państw jak m.in. Japonia, Chiny, Stany Zjednoczone czy wybranych krajów Europy Zachodniej. Ponadto pod uwagę będą brane predyspozycje osobowościowe np. pełna naturalność, osobowość budząca sympatię, charyzmatyczność, umiejętność opowiadania historii czy dowcip. Pobyt w Polsce planowany jest na kwiecień/maj 2018 r.

Źródło: Polska Organizacja Turystyczna

www.pot.gov.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764