logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zainspirowani Japonią - 5. edycja konkursu

  PR 02.07.2014, przeczytano 1426 razy

Już po raz piąty Alstor, dystrybutor monitorów EIZO w Polsce organizuje konkurs „Zainspirowani Japonią”. Konkurs adresowany jest do osób kreatywnych, zajmujących się sztuką wizualną, a konkretnie grafiką i fotografią. Na laureatów czekają cenne nagrody, między innymi monitor EIZO z serii ColorEdge i kursy edukacyjne Akademii Nikona i Eduweb.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zainspirowani-japonia---5.-edycja-konkursu,22077,artykul.html

Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu pracy związanej tematycznie z ojczyzną monitorów EIZO – Japonią i dowolnymi aspektami jej historii, kultury i sztuki. Projekty mogą być wykonane dowolną techniką cyfrową w postaci fotomontażu, matte painting, przetworzonej cyfrowo fotografii, digital painting, etc.

Z roku na rok widoczne jest coraz większe zainteresowanie konkursem „Zainspirowani Japonią”, coraz wyższy jest też poziom prezentowanych prac. Wraz ze wzrostem oczekiwań wobec uczestników, rośnie pula nagród. W tegorocznej edycji oprócz nagród rzeczowych, laureaci będą mogli wziąć udział w kursach foto i graficznych, zdobywając wiedzę od praktyków i doświadczonych trenerów z Akademii Nikona i eduweb.pl.

Nowością tegorocznej edycji jest wprowadzenie dwóch kategorii – GRAFIKA i FOTO. Pula nagród przedstawia się następująco:

KATEGORIA GRAFIKA

  • I nagroda – zestaw, w którego skład wchodzą: monitor LCD marki EIZO model ColorEdge CG230, oprogramowanie ColorNavigator i kalibrator DataColor Spyder4 o wartości 3.300,- PLN; Dodatkowo: kampania promocyjna „na łamach” Graffus.com,
  • II nagroda -  Szkolenie Adobe Photoshop Masterclass - ufundowane przez eduweb.pl
  • III nagroda – inteligentny zegarek Cogito POP ufundowany przez iCorner oraz 3-miesięczny abonament 25 pobrań na miesiąc wartości 500,- PLN, ufundowany przez bank zdjęć Fotolia


Organizator przewidział też dodatkową nagrodę, którą przyznają w drodze głosowania internauci. Jest nią kulka - robot Sphero, ufundowany przez sklep iCorner

Wszyscy laureaci w kategorii Grafika otrzymają również prenumeratę ComputerArts.

KATEGORIA FOTO

  • W kategorii foto przyznane zostaną 3 równorzędne nagrody w postaci wybranych kursów fotograficznych, ufundowanych przez Akademię Nikona.


Wszyscy laureaci w kategorii Foto otrzymają również prenumeratę Digital Foto Video oraz najnowszą książkę Jacka Boneckiego „Przystanek Dakar”.

Źródło: Alstor

www.zainspirowanijaponia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
Teatr Telewizji z nagrodą KTR dla nowej identyfikacji wizualnej
W maju Telewizja Polska zaprezentowała premierowe spektakle Teatru Telewizji w nowej graficznej odsłonie, z nowym logo i multimedialną oprawą. 9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Nowym w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Jury w kategorii Design for Culture – Brand Identity System uhonorowało Srebrem identyfikację wizualną Teatru Telewizji opartą na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764