logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zainteresowanie wystawców i pogoda sprzyjają Targom Outdoor&Media Expo

  PR 07.11.2007, przeczytano 690 razy

Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem firm z branży poligraficznej oraz outdoorowej. W ostatnich dniach przybyło wielu nowych wystawców. Stoiska wykupiły min. takie firmy jak: Teba, PolKOS, Alumast czy Rodan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zainteresowanie-wystawcow-i-pogoda-sprzyjaja-targom-outdoorandmedia-expo,6348,artykul.html

- Cieszy nas, że wiele firm zdecydowało się na ekspozycje wykorzystując znacznie więcej powierzchni wystawienniczej niż dotychczas. Początek roku to znakomity moment by zaprezentować nowości w ofercie, min. nowe urządzenia i maszyny. Wiele firm korzysta z tej możliwości, sprowadzając specjalnie na tę okazję maszyny od swoich zagranicznych dostawców – mówi Robert Załupski, General Manager Best Media, organizatora Targów.

Dobrym przykładem jest firma ARW Focus z Wrocławia, która zdecydowała się na powiększenie swojego stoiska o ponad 40 m2, uzyskując największe w historii swoich prezentacji targowych, stoisko o powierzchni 72m2. Dzięki temu będzie mogła zaprezentować swój najnowszy nabytek – maszynę do wydruków ESI Vutek QS 2000.

Targom OME sprzyja także pogoda. Prognozy meteorologów na przełom stycznia i lutego 2008 r. są bardzo optymistyczne i zapowiadają temperaturę nawet powyżej 5 stopni Celsjusza. To szczególnie dobra wiadomość dla tych wystawców, którzy prezentować będą maszyny drukarskie, które w sytuacji niskich temperatur mogłyby ucierpieć w czasie transportu. Za to warunki wystawiennicze na terenie EXPO XXI są znakomite, a klimatyzowane sale zapewniają odpowiedni poziom temperatury.

Źródło: BEST MEDIA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764