logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zakładamy się… w kampanii Durex i Sexedpl

  PR 15.10.2024, przeczytano 210 razy
ilustracjastrzałka

„Zakładamy się…” – tak Durex we współpracy z SEXEDPL zachęca do skupienia uwagi na bliskości i bezpieczeństwie podczas sytuacji intymnych. Bezpieczeństwo może zapewnić Durex Invisible – najcieńsze prezerwatywy w portfolio marki, gdyż jedynie prezerwatywa chroni zarówno przed nieplanowaną ciążą, jak i przed chorobami przenoszonymi drogą płciową. Do akcji dołączył PlanBe, jeden z najbardziej popularnych artystów młodego pokolenia, który inspirował młodych ludzi do wspólnego rapowania o bezpiecznym seksie, w ramach konkursu „Zakładamy się, że nawiniecie o bezpiecznym seksie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zakladamy-sie%E2%80%A6-w-kampanii-durex-i-sexedpl,406106,artykul.html

Każdy może definiować bliskość nieco inaczej, ale wspólne chyba dla wszystkich jest to, że kiedy się ją czuje, można być 100% sobą i mieć poczucie bezpieczeństwa przy drugiej osobie. Tak samo bliskość wygląda podczas seksu – daje swobodę do wyrażania siebie, swoich potrzeb i przede wszystkim zwiększa się, kiedy czujemy się bezpiecznie. Dlaczego więc tak mało biskości i bezpieczeństwa jest w rapie? W końcu prowadzi ona do przyjemności, a to wszyscy chcą czuć.

ilustracjastrzałka

Zakładamy się, że o tym usłyszysz!

Bezpieczny seks to recepta na pełnię bliskości, a co za tym idzie – przyjemność i brak stresu. A z racji tego, że w popkulturze, a w szczególności w rapie, nie mówi się o tym dostatecznie dużo, Durex wraz z SEXEDPL i artystą PlanBe chcieli to zmienić i zaangażować w tę zmianę innych, organizując konkurs, w którym każdy miał okazję… zarapować o bezpiecznym seksie. Zadanie polegało na zaproponowaniu wersów, łączących trzy kluczowe słowa: seks, bezpieczeństwo i prezerwatywa. Dla autora najlepszej propozycji przygotowano nagrodę – walizkę RIMOWA wypełnioną prezerwatywami Durex Invisible wręczoną przez rapera i wkład w utwór specjalny PlanBe. Spośród uczestników konkursu organizatorzy wybrali także 10 osób, które otrzymały zestaw produktów Durex.

– Poziom edukacji seksualnej w szkołach nadal pozostawia wiele do życzenia, co sprawia, że młodzi ludzie szukają wzorców w popkulturze i pornografii. Niestety, nie zawsze są to wzorce, które warto naśladować. Muzyka jako potężne narzędzie kulturowe, ma potencjał, by normalizować zdrowe nawyki i promować odpowiednie postawy, także w kwestii seksualności. Tak samo może to wyglądać w kwestii seksu i taki jest cel Durex. Misją Fundacji SEXEDPL jest edukacja seksualna, dlatego chcieliśmy wesprzeć tę akcję i wykorzystać to, że ten temat jest obecny w popkulturze, a zwłaszcza w muzyce. Wprowadzenie tam odpowiedniej narracji o bezpieczeństwie ma na celu przekonanie słuchaczy, że liczy się zarówno przyjemność, bliskość, ale i odpowiedzialność – podkreśla Patrycja Wonatowska, ekspertka SEXEDPL, seksuolożka, psycholożka.

Premiera utworu pt. „Ty i ja” miała miejsce podczas live’a na profilach Durex Polska oraz SEXEDPL. Spotkanie z fanami rozpoczęło się od rozmowy ekspertki SEXEDPL – seksuolożki i psycholożki Patrycji Wonatowskiej z Ewą Stępień na temat bezpieczeństwa i bliskości. Następnie do rozmowy dołączył artysta, a uczestnicy live’a jako pierwsi usłyszeli utwór jego, inspirowany wersami nadesłanymi w ramach konkursu. „Ty i ja” jest teraz dostępny dla wszystkich, m.in. na platformie Spotify oraz na YouTube.

– Celem marki Durex jest edukowanie Polaków, nie tylko w obszarze podstawowej edukacji seksualnej, ale znacznie szerzej. Chcemy, aby każdy z nas wiedział, że prezerwatywa to wciąż jedyna metoda antykoncepcyjna, która wspiera ochronę przed infekcjami przenoszonymi drogą płciową. Jednocześnie, takie zabezpieczenie nie musi się wiązać z mniejszą przyjemnością. Naszymi produktami staramy się odpowiadać na realne potrzeby ludzi i pomagać im w (s)eksploracji, tak by seks był dla nich zarówno bezpieczny, jak i maksymalnie przyjemny – mówi Karolina Wierzbicka-Gajda, Category Manager Wellbeing Poland & EE, Reckitt.

Za ideę kreatywną oraz strategię kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów powierzono OMD Group, a koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencji Tears of Joy. Za komunikację PR kampanii odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

Źródło: Reckitt

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu...
LFP Industrial Solutions: specjalna oferta z okazji Black Friday
LFP Industrial Solutions, lider w branży rozwiązań przemysłowych, z radością ogłasza wprowadzenie wyjątkowej oferty z okazji Black Friday. Już teraz Klienci mają szansę skorzystać z niepowtarzalnych upustów na urządzenia serii Vanguard, które łączą innowacyjność z niezawodnością.
Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
Dentsu Diverse Minds: sieć pracownicza zrzeszająca osoby neuroróżnorodne
W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza „dentsu Diverse Minds”, której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Neuroróżnorodność dotyczy nawet 15 - 20% populacji*, a inicjatywa dentsu odpowiada na rosnącą świadomość społeczną w tym obszarze. Dzięki...
Asemblo klientem MBridge – Marketing Experts
Do grona Klientów agencji digital marketingu MBridge dołączyła firma Asemblo zajmująca się projektowaniem i budową powierzchni komercyjnych. Współpraca koncentruje się na działaniach SEO wymierzonych w budowanie widoczności oraz pozyskiwanie nowych leadów. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764