logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zakłady Mięsne Viando razem z Kolterman Media Communications

  PR 01.11.2009, przeczytano 879 razy

Agencja Kolterman Media Communications nawiązała współpracę z Zakładami Mięsnymi VIANDO z Radojewic. Zakres świadczonych usług dla nowego klienta obejmuje PR zewnętrzny, a w szczególności relacje z mediami oraz PR produktowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaklady-miesne-viando-razem-z-kolterman-media-communications,9710,artykul.html

Zakłady Mięsne VIANDO to rodzinna firma z tradycjami. Produkty z oferty firmy są przygotowywane według staropolskich receptur. VIANDO posiada własną sieć sprzedaży obejmującą blisko 40 sklepów.

Kolterman Media Communications zajmuje się kompleksową obsługą Public Relations. Specjalizuje się szczególnie w doradztwie komunikacyjnym, kampaniach PR produktów z branży FMCG, elektroinstalacyjnej, kosmetycznej, komunikacji z mediami czy organizowaniu wydarzeń specjalnych.

Wybrani klienci KMC: Rieber Ford Polska (marka Delecta), Jutrzenka Colian (marka Appetita, Goplana, Hellena, Jutrzenka), Tetra Pak, Polfa Grodzisk i GonnaBe.

Źródło: Kolterman Media Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.
Steven Bandrowczak dyrektorem generalnym Xerox
Xerox Holdings Corporation poinformował 3 sierpnia, że Steven Bandrowczak został powołany przez Radę Dyrektorów Xerox na stanowisko dyrektora generalnego.
Marta Zalewska, wcześniej odpowiedzialna za działania medialne Aion Banku, od sierpnia 2022 roku pełni funkcję rzeczniczki prasowej Shares. Odpowiada za całokształt działań komunikacyjnych, PR-owych oraz reprezentowanie startupu w mediach.
Idea Creative Group: event dla Fundacji Zwolnieni z Teorii
Czy działalność społeczna i biznes mogą iść w parze, wzajemnie się uzupełniając? Jak pokazała Olimpiada Zwolnionych z Teorii 2022 może, a nawet wręcz i musi – na znaczeniu bowiem coraz bardziej zyskuje społeczna odpowiedzialność, która oparta jest nie tylko na finansowych zyskach, lecz także i tych, których nie da się przełożyć bezpośrednio na...
Personal PR uruchamia Skillers Academy
Agencja komunikacji zintegrowanej Personal PR stworzyła autorski program szkoleniowy – Skillers Academy. Celem kursów i warsztatów jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej komunikacji – zewnętrznej i wewnętrznej. Prezentowany przez Personal PR program szkoleniowy to odpowiedź na zaobserwowane zapotrzebowanie na rynku i w oczach twórców – zbyt...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764