logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zakończenie cyklu webinarów - Brand Survival Kit

  PR 09.06.2020, przeczytano 885 razy

W ubiegłym tygodniu odbył się cykl wydarzeń online: dwie debaty i trzy spotkania tematyczne o biznesie i marketingu na czas powrotu do nowej normalności. W ciągu pięciu dni eksperci z dziedzin takich jak ekonomia, media, reklama czy technologia, podzielili się swoją wiedzą, spostrzeżeniami i przykładami dotyczącymi potrzeb biznesu i jego odbiorców – konsumentów oraz skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu COVID-19 na marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zakonczenie-cyklu-webinarow---brand-survival-kit,387356,artykul.html

Marketing w #newnormal

Cykl Brand Survival Kit rozpoczęła debata biznesowa. Poświęcono ją refleksjom nt. wpływu epidemii na konsumentów oraz biznes i wyzwaniom, jakie COVID-19 postawił przed dzisiejszym marketingiem. Eksperci debatowali nad skutkami, z jakimi przyjdzie się zmierzyć biznesowi, ale także poruszyli istotny temat adaptacji firm do nieustannie zmieniającej się sytuacji i aspekt związany z inicjatywami do tej pory niepodjętymi, na które teraz przyszedł właściwy czas.

Dyskusja stanowiła konfrontację różnych punktów widzenia, bo udział w niej wzięli przedstawiciele odmiennych branż dotkniętych efektami pandemii. Spotkanie poprowadzili: Sławomir Stępniewski (CEO Dentsu Polska & CEE) oraz Marta Macke (założycielka i managing partner Shortlist Consulting), a wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się: prof. Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego, Maciej Szczechura, doradca zarządu ds. marketingu i e-commerce w biurze podróży Rainbow Tours, Karolina Mitraszewska, COO w Nest Bank, Dariusz Maciołek, Managing Director CMO w BNP Paribas, Marcin Gruszka, Communication Expert oraz Paweł Niziński, partner Goodbrand/CEO BETTER i wydawca projektu CR Navigator/ BE.NAVIGATOR.

Zarządź uwagą konsumenta - co i jak się ogląda w 2020 roku?

Dzień drugi poświęcony był analizie oglądalności TV oraz kanałów video. Prelegenci zwrócili uwagę na przywiązanie Polaków do szklanych ekranów i korelację pomiędzy wdrażaniem lub znoszeniem poszczególnych etapów lockdownu a skokami oglądalności i jej częstotliwością.

Webinarium poprowadził Mariusz Kukwa, Head of Multiscreen Investment w Dentsu. Wśród ekspertów wygłaszających tego dnia prelekcje znaleźli się także: Maciej Kutera, Multiscreen Manager z Dentsu, Joanna Kopeć, Senior Media Research Executive, AGB Nielsen Media Research, Marcin R. Wiśniewski, kierownik zespołu wsparcia sprzedaży w TVP oraz Michał Czyszkowski, Client & Agency Relationship Manager.

eKonsument – co Polacy robią w sieci?

Środa poświęcona została eKonsumentowi i temu, co przyciąga go w digitalu, ale także markom, które w odważny i niesztampowy sposób, zabiegają w ostatnim czasie o atencje potencjalnego klienta, wiodąc go bezpośrednio do swojego produktu.

Gospodarzem spotkania była Małgorzata Niska, Digital Development Director, która moderowała wydarzenie i sprawowała nad nim opiekę. Wśród ekspertów, którzy tego dnia wystąpili, znaleźli się również: Paulina Gadowska, Senior Research Analyst w Dentsu Data Services, Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt, Monika Czaplicka, CEO Wobuzz, Michał Protasiuk, Research Manager CEE w Google, Karol Karpiński, Client Solutions Manager w Facebook oraz Weronika Szczepanik, Senior Project Manager w Dentsu.

Dialog – narzędzie dla odważnych

Przedostatni dzień Brand Survival Kit poświęcony został prowadzeniu dialogu, kreowaniu przekazu i contentowi. Eksperci pochylili się nad samą genezą słowa „dialog” i tym, jak może ono funkcjonować w relacji marka-konsument. Zaprezentowany został przegląd taktyk i zabiegów marketingowych, a także pokazano case'y uwzględniające atrakcyjny content przykuwający uwagę w ostatnich miesiącach. Gości powitali Joanna Biernacka oraz Łukasz Kotliński (Dentsu Aegis Network). Para reprezentująca kreację w Dentsu wystąpiła także z prezentacją. Wśród prelegentów znaleźli się również: Ania Ferlin z Isobar Polska, Martyna Buszczak z Google, Paweł Popek z Grupy Red8, Jarek Boliński z Propeller film, Anna Nowak, Rafał Zagórny i Michał Pęczalski z działu kreatywnych technologii Dentsu Lab, Jerzy Hołub, dyrektor marketingu Mastercard, Norbert Franke z Isobar oraz Anna Mucha z Isobar Polska.

Kocham Cię agencjo!

Piątek, podobnie jak pierwszy dzień cyklu – był debatą poświęconą relacjom w świecie reklamy i roli marketingu w #newnormal. Poruszono kwestie aktualnych relacji z klientami, tego co można zmienić, by przyszłe działania marki były silniejsze i skuteczniejsze, a także co zrobić, by skrócić potencjalne 9 lat kryzysu do okresu 9 miesięcy.

W dyskusji udział wzięli przedstawiciele agencji reklamowych, eventowych oraz domów mediowych. Spotkanie poprowadzili: Marta Macke z Shortlist Consulting i Sławek Stępniewski – CEO Grupy Dentsu w Polsce i regionie CEE a gośćmi zamykającymi ostatni dzień Brqand Survival Kit byli: Anna Pańczyk – CEO Grey Londyn, Radek Miklaszewski z BBDO, Weronika Szwarc-Bronikowska z Media People, Sylwia Tygielska z Isobar Polska,Małgorzata Potorska z dentsu X, Anna Gogacz z Allegro Brand Experience i Tatiana Mindewicz-Puacz, przedsiębiorczyni, doradca i trener w zakresie strategii komunikacyjnych, psychoterapeutka.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764