logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zakończenie cyklu webinarów - Brand Survival Kit

  PR 09.06.2020, przeczytano 415 razy

W ubiegłym tygodniu odbył się cykl wydarzeń online: dwie debaty i trzy spotkania tematyczne o biznesie i marketingu na czas powrotu do nowej normalności. W ciągu pięciu dni eksperci z dziedzin takich jak ekonomia, media, reklama czy technologia, podzielili się swoją wiedzą, spostrzeżeniami i przykładami dotyczącymi potrzeb biznesu i jego odbiorców – konsumentów oraz skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu COVID-19 na marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zakonczenie-cyklu-webinarow---brand-survival-kit,387356,artykul.html

Marketing w #newnormal

Cykl Brand Survival Kit rozpoczęła debata biznesowa. Poświęcono ją refleksjom nt. wpływu epidemii na konsumentów oraz biznes i wyzwaniom, jakie COVID-19 postawił przed dzisiejszym marketingiem. Eksperci debatowali nad skutkami, z jakimi przyjdzie się zmierzyć biznesowi, ale także poruszyli istotny temat adaptacji firm do nieustannie zmieniającej się sytuacji i aspekt związany z inicjatywami do tej pory niepodjętymi, na które teraz przyszedł właściwy czas.

Dyskusja stanowiła konfrontację różnych punktów widzenia, bo udział w niej wzięli przedstawiciele odmiennych branż dotkniętych efektami pandemii. Spotkanie poprowadzili: Sławomir Stępniewski (CEO Dentsu Polska & CEE) oraz Marta Macke (założycielka i managing partner Shortlist Consulting), a wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się: prof. Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego, Maciej Szczechura, doradca zarządu ds. marketingu i e-commerce w biurze podróży Rainbow Tours, Karolina Mitraszewska, COO w Nest Bank, Dariusz Maciołek, Managing Director CMO w BNP Paribas, Marcin Gruszka, Communication Expert oraz Paweł Niziński, partner Goodbrand/CEO BETTER i wydawca projektu CR Navigator/ BE.NAVIGATOR.

Zarządź uwagą konsumenta - co i jak się ogląda w 2020 roku?

Dzień drugi poświęcony był analizie oglądalności TV oraz kanałów video. Prelegenci zwrócili uwagę na przywiązanie Polaków do szklanych ekranów i korelację pomiędzy wdrażaniem lub znoszeniem poszczególnych etapów lockdownu a skokami oglądalności i jej częstotliwością.

Webinarium poprowadził Mariusz Kukwa, Head of Multiscreen Investment w Dentsu. Wśród ekspertów wygłaszających tego dnia prelekcje znaleźli się także: Maciej Kutera, Multiscreen Manager z Dentsu, Joanna Kopeć, Senior Media Research Executive, AGB Nielsen Media Research, Marcin R. Wiśniewski, kierownik zespołu wsparcia sprzedaży w TVP oraz Michał Czyszkowski, Client & Agency Relationship Manager.

eKonsument – co Polacy robią w sieci?

Środa poświęcona została eKonsumentowi i temu, co przyciąga go w digitalu, ale także markom, które w odważny i niesztampowy sposób, zabiegają w ostatnim czasie o atencje potencjalnego klienta, wiodąc go bezpośrednio do swojego produktu.

Gospodarzem spotkania była Małgorzata Niska, Digital Development Director, która moderowała wydarzenie i sprawowała nad nim opiekę. Wśród ekspertów, którzy tego dnia wystąpili, znaleźli się również: Paulina Gadowska, Senior Research Analyst w Dentsu Data Services, Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt, Monika Czaplicka, CEO Wobuzz, Michał Protasiuk, Research Manager CEE w Google, Karol Karpiński, Client Solutions Manager w Facebook oraz Weronika Szczepanik, Senior Project Manager w Dentsu.

Dialog – narzędzie dla odważnych

Przedostatni dzień Brand Survival Kit poświęcony został prowadzeniu dialogu, kreowaniu przekazu i contentowi. Eksperci pochylili się nad samą genezą słowa „dialog” i tym, jak może ono funkcjonować w relacji marka-konsument. Zaprezentowany został przegląd taktyk i zabiegów marketingowych, a także pokazano case'y uwzględniające atrakcyjny content przykuwający uwagę w ostatnich miesiącach. Gości powitali Joanna Biernacka oraz Łukasz Kotliński (Dentsu Aegis Network). Para reprezentująca kreację w Dentsu wystąpiła także z prezentacją. Wśród prelegentów znaleźli się również: Ania Ferlin z Isobar Polska, Martyna Buszczak z Google, Paweł Popek z Grupy Red8, Jarek Boliński z Propeller film, Anna Nowak, Rafał Zagórny i Michał Pęczalski z działu kreatywnych technologii Dentsu Lab, Jerzy Hołub, dyrektor marketingu Mastercard, Norbert Franke z Isobar oraz Anna Mucha z Isobar Polska.

Kocham Cię agencjo!

Piątek, podobnie jak pierwszy dzień cyklu – był debatą poświęconą relacjom w świecie reklamy i roli marketingu w #newnormal. Poruszono kwestie aktualnych relacji z klientami, tego co można zmienić, by przyszłe działania marki były silniejsze i skuteczniejsze, a także co zrobić, by skrócić potencjalne 9 lat kryzysu do okresu 9 miesięcy.

W dyskusji udział wzięli przedstawiciele agencji reklamowych, eventowych oraz domów mediowych. Spotkanie poprowadzili: Marta Macke z Shortlist Consulting i Sławek Stępniewski – CEO Grupy Dentsu w Polsce i regionie CEE a gośćmi zamykającymi ostatni dzień Brqand Survival Kit byli: Anna Pańczyk – CEO Grey Londyn, Radek Miklaszewski z BBDO, Weronika Szwarc-Bronikowska z Media People, Sylwia Tygielska z Isobar Polska,Małgorzata Potorska z dentsu X, Anna Gogacz z Allegro Brand Experience i Tatiana Mindewicz-Puacz, przedsiębiorczyni, doradca i trener w zakresie strategii komunikacyjnych, psychoterapeutka.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
Electromobility Poland wprowadza markę Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764