logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zakrzywione 200 Hz – nowy monitor Aoc Agon

  PR 08.11.2016, przeczytano 515 razy
ilustracjastrzałka

Marka AOC prezentuje pierwszy zakrzywiony model monitora z gamingowej serii AGON – AG352QCX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zakrzywione-200-hz-%E2%80%93-nowy-monitor-aoc-agon,30476,artykul.html

AG352QCX charakteryzuje się przekątną 35 cali, ultrapanoramicznym formatem 21:9 i rozdzielczością 2560x1080 pikseli. Zastosowana w nim zakrzywiona matryca MVA zapewnia szerokie kąty widzenia, 100% pokrycie gamutu sRGB oraz głęboką czerń.

Monitor oferuje wsparcie dla technologii zapobiegającej rozrywaniu obrazu Adaptive Sync (zgodny z AMD FreeSync) oraz odświeżanie na poziomie 200 Hz. Ponadto zastosowano w nim technologię eliminującą migotanie ekranu (Flicker Free) oraz redukującą emisję światła niebieskiego (Low Blue Light).

Prócz znanego z innych modeli AGON składanego wieszaka na słuchawki oraz pilota QuickSwitch, monitor otrzymał podświetlenie tylnej części obudowy. Użytkownik może wybrać pomiędzy barwą czerwoną, zieloną i niebieską oraz trzema stopniami jasności. Istnieje też opcja całkowitego wyłączenia iluminacji.

Tak jak pozostałe modele z serii, AG352QCX stoi na metalowej stopie ErgoBase z szerokim spektrum regulacji (pochylenie oraz wysokość ekranu i obrót w podstawie). Panel można też zamocować przy pomocy uchwytu VESA.

Sugerowana cena monitora AOC AGON AG352QCX wynosi 3450 zł brutto. Do sprzedaży trafi on w grudniu br.

Wszystkie modele monitorów AOC podlegają 3-letniej gwarancji producenta.

Źródło: AOC

www.aoc-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PZU promuje wiedzę o cyberbezpieczeństwie
Jedynie 4% Polaków deklaruje, że czuje się całkowicie bezpiecznie w Internecie – wynika z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie PZU. Ubezpieczyciel rusza z kampanią informacyjno-edukacyjną „A kto tu się podszywa?”, aby promować wiedzę nt. sposobów ochrony przed cyberzagrożeniami.
Karta ING przypomni, jak ważne jest bezpieczeństwo danych
W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dzieci w sieci” ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej – tym samym przypomina, jak ważne jest bezpieczeństwo danych, również tych na naszej karcie. 
Związek Banków Polskich rozpoczął ogólnopolską kampanię na rzecz poprawy cyberbezpieczeństwa usług bankowych. Czynny udział w kampanii bierze Bank BNP Paribas, który od lat aktywnie, konsekwentnie i skutecznie wspiera swoich Klientów w bezpiecznym bankowaniu. Bank organizuje szeroko zakrojone akcje edukacyjne, ale przede wszystkim oferuje Klientom najnowsze...
LG OLED i Sir John Akomfrah: pięciokanałowa instalacja wideo
Firma LG Electronics ponownie nawiązała współpracę z powszechnie szanowanym artystą i twórcą filmowym, sir Johnem Akomfrahem, w ramach Frieze London 2024. Współpraca ta odnosi się do niedawnego wsparcia LG dla brytyjskiego pawilonu Akomfraha na 60. Międzynarodowej Wystawie Sztuki La Biennale di Venezia 2024. Na Frieze London 2024 firma LG zaprosiła Akomfraha – artystę znanego z...
Debiut branżowej konferencji WebMix
Psychologowie społeczni określają nasze czasy kulturą przyspieszenia. Może jednak warto zwolnić? Dlatego 27 września 2024 uczestnicy konferencji WebMix zatrzymali się i mieli okazję do refleksji nad kompetencjami potrzebnymi do rozwoju branży IT. W spotkaniu w Browarach Warszawskich wzięli udział przedstawiciele czterech sektorów usług internetowych: rejestratorzy domen,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764