logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Jarosław: Zakup i sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

13.08.2024
Oferta ważna do:21.08.2024 godz. 10:00
Odsłon: 148

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650228435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemyska nr 15
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16-621-25-60
1.5.8.) Numer faksu: 16-621-52-97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkimjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimjaroslaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94d12ea3-7ea5-4b17-b122-6363cddf5cc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94d12ea3-7ea5-4b17-b122-6363cddf5cc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/08dcbabe-f5f0-a340-d671-260001b16a3d Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
9. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
15. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
16. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
17. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
18. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
19. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
20. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
biuro@pgkimjaroslaw.pl .
(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art.
14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których
dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PGKiM-DAP 26.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości 2 310 000 (dwa miliony trzysta dziesięć tysięcy ) sztuk dla Zakładu Oczyszczania Miasta PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

1) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia

a) wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu wkalkulować w koszt wykonania worków,
b) worki poza odpowiednimi opisami muszą posiadać logo wraz z adresem i nr telefonu Spółki PGKiM Jarosław Sp. z o.o. – Zakład Oczyszczania Miasta , 37-500 Jarosław, Makowisko 163 tel. 16 621 63 87; ( w kolorze czarnym lub białym w zależności od koloru worka),
c) nadruki na workach o przeznaczeniu worków mają być w jednakowych wymiarach równych co najmniej 2,5 cm wysokości w kolorze czarnym lub białym w zależności od koloru worka),
d) napisy na workach mają występować cyklicznie na całej długości worka, muszą być czytelne, estetyczne bez ubytków i zniekształceń, w szczególności pozwalający na odczyt kodu QR,
e) worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni.

2) Opis przedmiotu zamówienia

A.
 worki niebieskie - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,035 mm z napisem PAPIER – 150 000 szt.

B.

worki żółte rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,030 mm z napisem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE – 1 200 000 szt. Zamawiający wymaga aby worki żółte były wyposażone w taśmę do ściągania, wiązania zawieszania umieszczone w tunelu /wymóg konieczny/
C
 worki zielone - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,045 mm lub z folii HDPE grubość 0,030 mm z napisem SZKŁO – 300 000 szt.

D.

 worki brązowe - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,045 mm z napisem BIO – 600 000 szt.

E.
 worki czarne - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,045 mm z napisem ODPADY KOMUNALNE ZMIESZANE – 60 000 szt.
3) Wymagania dodatkowe:
a) Worki powinny być półprzezroczyste umożliwiające szybką ocenę ich zawartości po wypełnieniu.
b) Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji jakości liczony od daty podpisania bez uwag przez strony protokołu odbioru dla każdej partii dostawy, na wady wynikające z niewłaściwie przeprowadzonego procesu produkcji wyrobu, w szczególności wady w jakości zgrzewu, nadruku na worku, oraz niewłaściwy wymiar worka. UWAGA! Worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni. Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej.
c) Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
d) Zaoferowane ceny za poszczególne worki muszą uwzględniać koszty dostawy, wykonania matryc do nadruku treści na workach.
e) Wykonawca dostarczy worki własnym transportem, na własny koszt oraz własne ryzyko. Podana ilość worków jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie zmiany wielkości Zamówienia – zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych worków w zależności od swoich potrzeb.
f) Miejsce dostawy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o. – Zakład Oczyszczania Miasta , Makowisko 163, 37-500 Jarosław .
g) Ilość, sposób i termin realizacji: Dostawy sukcesywne w ilościach i czasookresie wg potrzeb, po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego, partiami, do końca trwania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny dla oferowanych przez wykonawcę worków.
???? Karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje producenta / ulotki / prospekty oferowanego asortymentu z
opisem produktów, potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów. Dokumenty lub
oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
???? Próbki, tzn. po 1 szt. każdego koloru worka ( na wezwanie) .
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny dla oferowanych przez wykonawcę worków.
???? Karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje producenta / ulotki / prospekty oferowanego asortymentu z
opisem produktów, potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów. Dokumenty lub
oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
???? Próbki, tzn. po 1 szt. każdego koloru worka ( na wezwanie) .
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający
żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego
Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego
2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:
1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz
4) zakres jego umocowania, a także
5) oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady
określone w niniejszym Rozdziale. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej
reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie
w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 58 ust. 2 ustawy
PZP. W przypadku spółki cywilnej art. 58 ust. 2 ustawy PZP nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkich wspólników spółki
cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony mogą dokonywać zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach:
a) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej.
b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w
wysokości odpowiadającej zmianie podatku,
c) gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiana ta jest
korzystna dla Zamawiającego.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamówienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-19


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zakup-i-sukcesywna-dostawa-workow-foliowych-do-selektywnej-zbiorki-odpadow-komunalnych%2C-jaroslaw,93514,ogloszenie.html

https://pgkimjaroslaw.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA

Jarosław - więcej ofert

 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764