logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zakupy grupowe dla firm w B2B Deal

  PR 27.03.2012, przeczytano 2402 razy
ilustracjastrzałka

Zastój gospodarczy spowodowany trwającym kryzysem ekonomicznym wpływa na fakt, że firmy coraz częściej poszukują oszczędności. Wychodząc naprzeciw takiemu zapotrzebowaniu stworzono B2B Deal, platformę oszczędnościową dla sektora biznesowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zakupy-grupowe-dla-firm-w-b2b-deal,15089,artykul.html

Moda na zakupy grupowe nie ominęła także sektora usług biznesowych. „Boom”, którego sprawcą był przede wszystkim amerykański Groupon, zyskał swoje odzwierciedlenie także w nowym modelu sprzedaży, jakim stały się zakupy grupowe dla firm. Jak się okazało, schemat ten, ukształtowany w sektorze b2c, po niewielkich modyfikacjach zaczął funkcjonować w świadomości polskich przedsiębiorstw sektora MŚP i zdobywać przychylność klientów biznesowych.

Jak pokazują ostatnie miesiące, taka forma relacji kupna-sprzedaży coraz częściej sprawdza się na polskim rynku. – Zakupy grupowe dla biznesu to szansa na wyrobienie licznych kontaktów. Zarówno w momencie kupna czy sprzedaży naszej usługi. Celem platformy oszczędnościowej, jaką jest B2B Deal, jest łączenie firm, dzięki czemu mogą się one znacznie szybciej rozwijać - mówi Tomasz Krobski, właściciel portalu biznesowego B2Bdeal.pl.

Szansa na oszczędności

Dzięki zakupom grupowym dla biznesu zyskują zarówno kupujący, jak i sprzedający. Ci pierwsi nabywają usługi, które są przecenione przynajmniej o 5%. Sprzedający oszczędzają na kosztach związanych z kampanią reklamową, gdyż marketingowy model zakupów grupowych jest, w porównaniu do innych kanałów promocji, tańszy i często bardziej skuteczny. – Tradycyjne formy reklamy stają się coraz mniej efektywne. Dzięki zakupom grupowym dla sektora biznesowego, firmy mogą z łatwością trafić do swojej grupy docelowej, płacąc prowizję dopiero za pozyskanego klienta. Oprócz darmowego wystawienia oferty na portalu, klienci otrzymują także gratisowy mailing do naszej bazy subskrybentów, w której są zarówno właściciele firm jak i szeregowi pracownicy. To na pewno znaczący wyróżnik w porównaniu z reklamą w prasie drukowanej czy billboardem przy drodze – dodaje Krobski.

Szansa na sukces

Model zakupów grupowych dla biznesu istnieje w polskiej sieci od ponad dziesięciu miesięcy. Czy firmy faktycznie skorzystały z tej formy promocji? - Współpraca z serwisem zakupów grupowych B2Bdeal.pl pozwala przede wszystkim zaproponować nasze usługi mikroprzedsiębiorcom, którzy stawiają swoje pierwsze kroki związane z promocją w Internecie oraz firmom, które nie dysponują dużym budżetem reklamowym - mówi Krzysztof Ptak z firmy Alexandrite Group, wydawcy portali TwojeInnowacje.pl i DomInnowacji.pl. Innowacyjność oraz otwartość na klientów i oferentów to najczęściej wymieniane cechy biznesowych zakupów grupowych. - Serwis B2Bdeal.pl burzy mur niedostępności. Mnogość wysokich rabatów nie tylko pozwala skorzystać z usług i produktów dotychczas niedostępnych dla przedsiębiorców ze względu na cenę, ale pozwala też zaoszczędzić – stwierdza Ptak. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na publikację promocyjnych ofert zwracają także uwagę na korzystną formę promocji oferowaną przez serwis B2Bdeal.pl. - B2Bdeal wykonuje za nas mnóstwo dobrej roboty. Jak wiadomo, najtrudniejszą kwestią jest zdobycie danych i przyciągnięcie do siebie klienta. Co dzień dostajemy oferty firm, które sprzedają bazy danych, a B2Bdeal robi to po prostu za nas, co więcej od razu sprzedając naszą konkretną usługę – mówi Wojciech Hankiewicz, właściciel Agencji reklamowej Pinakolada.pl. Sprawdza się także idea kojarzenia firm i stawiania na długą współpracę między nimi: - Z kilkoma firmami, z którymi pierwszy kontakt mieliśmy poprzez B2B Deal, udało nam się podjąć dłuższą współpracę, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni – dodaje Hankiewicz.

Źródło: B2B Deal

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764