logo
WIADOMOŚCI

Zakupy podczas Black Friday większe niż przed rokiem

Mateusz Zawiślak  PR 06.12.2017, przeczytano 239 razy

Podczas tegorocznego Black Friday Polacy wydali na promocyjne zakupy średnio o 12% więcej niż przed rokiem. Tego dnia partnerzy PAYBACK odnotowali też ponad 3-krotny wzrost obrotów w porównaniu z pozostałymi dniami listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zakupy-podczas-black-friday-wieksze-niz-przed-rokiem,34743,artykul.html

– W tym roku podczas Black Friday konsumenci najczęściej sięgali po produkty z kategorii takich jak elektronika, moda oraz zdrowie i uroda – mówi Paweł Lokaj, Head of Online Partnerships, PAYBACK Polska. – Co ciekawe ponad połowa sumy wszystkich zakupów tego dnia dokonana została w sklepach ze sprzętem elektronicznym. Polacy wydawali na elektronikę średnio po 695 zł, podczas gdy w pozostałych dwóch kategoriach było to 349 zł na modę oraz 203 zł na zdrowie i urodę – dodaje.

W wielu sklepach święto wyprzedaży trwało cały weekend. Część sprzedawców zdecydowała się wydłużyć akcję jako Black Weekend, oferując atrakcyjne rabaty aż do niedzieli. W efekcie ostatniego dnia weekendowej wyprzedaży przeciętne obroty były wyższe o 75%.

Black Friday to międzynarodowe święto wyprzedaży, które obchodzone jest na całym świecie zawsze w ostatni piątek listopada. Przygotowane specjalnie na tę okazję rabaty każdego roku przyciągają łowców okazji. Black Friday jest dla wielu okazją do kupna prezentów na mikołajki i Boże Narodzenie. Co więcej, ponad połowa uczestników badania PAYBACK Opinion Poll (55%), którzy robią tego dnia świąteczne zakupy deklaruje, że czeka specjalnie na ten dzień, aby kupić upominki dla bliskich.

Źródło: PAYBACK Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 160 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone