logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zalando zachęca klientów do korzystania z oferty Pre-owned w kampanii walentynkowej

  PR 11.02.2021, przeczytano 640 razy
ilustracja

Zalando, platforma modowa i lifestyle’owa, rusza z lokalną kampanią walentynkową Wymień ubrania po ex na Zalando Pre-Owned, w której zachęca polskich klientów do wymiany ubrań pozostawionych przez byłych partnerów i odświeżenia swojej garderoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zalando-zacheca-klientow-do-korzystania-z-oferty-pre-owned-w-kampanii-walentynkowej,390174,artykul.html

Rozstania bywają ciężkie, a często łatwiej jest pożegnać się z bliską osobą niż z jej rzeczami, które długo po rozstaniu zalegają w szafie, przywołując zarówno te dobre, jak i złe wspomnienia. W tym roku Zalando przekonuje, że Walentynki to nieoczywista, ale idealna okazja, aby zrobić porządek z rzeczami i dać im drugie życie. W tym celu platforma przygotowała dedykowaną kampanię ukazującą trzy historie miłosne i to, co pod wpływem emocji bohaterowie robią z ubraniami swoich byłych partnerów. Pozbycie się ich w rozsądny sposób okazuje się równie trudne jak samo rozstanie. Zamiast wyrzucania odzieży, Zalando Pre-Owned oferuje możliwość przedłużenia jej żywotności w trosce o dobro planety, kierując się zasadami cyrkularności. W ten symboliczny sposób platforma podejmuje próbę edukacji konsumentów o skutkach pozbywania się odzieży bez zachowania reguł zrównoważonej mody, zmiany ich przyzwyczajeń i zachęcenia ich do podejmowania bardziej świadomych wyborów. Umożliwiając klientom Zalando danie drugiego życia ubraniom bezpośrednio na platformie, oferta Pre-owned stanowi duży wkład w strategię zrównoważonego rozwoju do.MORE, wspierając cel, jakim jest przedłużenie życia 50 milionów artykułów i wyeliminowanie tworzyw sztucznych jednorazowego użytku do 2023 roku.

- Poprzez naszą niecodzienną walentynkową kampanię, chcemy zwiększyć świadomość klientów na temat Zalando Pre-Owned i zachęcić ich do korzystania z oferty tej kategorii. Zależy nam aby pokazać, że wymiana ubrań w sposób bardziej zrównoważony możliwa jest zarówno w Walentynki jak i przez cały rok. Tym samym chcemy zmotywować klientów do podejmowania bardziej świadomych decyzji i do wspólnego działania na rzecz dobra planety - mówi Dawid Pożoga, Regional Lead na Polskę i Czechy w Zalando.

Dzięki Pre-owned klienci mogą z łatwością wymieniać artykuły bezpośrednio na Zalando, korzystając z gwarancji niezrównanej wygody wysyłki, wielu opcji płatności i darmowych zwrotów. Dzięki zaktualizowanej funkcji listy życzeń, klienci w prosty sposób mogą zarządzać swoją garderobą i mieć podgląd na wszystkie artykuły, które kupili na Zalando, a także dodać artykuły kupione gdzie indziej, dzięki czemu ich wymiana wymaga zaledwie kilku kliknięć. Po transakcji klienci mogą wybrać, czy wolą otrzymać kartę podarunkową Zalando o odpowiedniej wartości, czy chcą przeznaczyć środki na wsparcie dwóch partnerskich organizacji charytatywnych: Czerwony Krzyż lub WeForest. Wszystkie używane artykuły oferowane na Zalando, sprawdzane są pod kątem jakości i stają się asortymentem dostępnym dla milionów klientów. Zgodnie z polityką Zalando, wspierającą zrównoważony rozwój, we wszystkich zamówieniach z kategorii Pre-owned wykorzystywane są wolne od plastiku opakowania z papieru pochodzącego z recyklingu.

Głównym elementem kampanii jest wideo w reżyserii Krzysztofa Grajpera, którego premiera planowana jest na 11 lutego. Film - do którego głosu użyczyła artystka Rosalie - kieruje do specjalnego hubu na  Zalando.pl, w której klienci mogą dowiedzieć się jak w kilku prostych krokach dać ubraniom szansę na nowe życie. Film uzupełniają zdjęcia autorstwa Gosi Turczyńskiej i materiały edukacyjne, które swoją premierę będą miały w Walentynki. Aby jeszcze bardziej zachęcić konsumentów do zerwania z kłopotliwymi pamiątkami z przeszłości, kampania będzie wspierana przez grupę influencerów, którzy na swoich kanałach wyjaśnią jak działa kategoria Pre-Owned na Zalando.  

Kampania powstała we współpracy z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT i będzie publikowana na kanałach własnych Zalando (m.in. w mediach społecznościowych, dedykowanym hubie na Zalando.pl, newsletterze i aplikacji), a także wspierana przez działania PR i media online. Kampania początkowo dedykowana na rynek polski, zostanie również zaadaptowana na rynku niemieckim.

ilustracjastrzałka

Źródło: Zalando

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764