logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zalman prezentuje nowy znak słowny oraz nowe logo firmy

  PR 16.01.2023, przeczytano 757 razy
ilustracjastrzałka

Firma Zalman znana ze sprawdzonych rozwiązań chłodzących i obudów PC zaprezentowała właśnie nowy znak słowny oraz symbol. Producent podkreśla, że emblematy reprezentują wiedzę, doświadczenie, pochodzenie oraz pozycję nr 1 na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zalman-prezentuje-nowy-znak-slowny-oraz-nowe-logo-firmy,398652,artykul.html

Producent bardzo długo trzymał się dotychczasowego logotypu, jednak przyszedł w końcu odpowiedni moment na odświeżenie wizerunku. Celem tego ma być wyrażenie przedsiębiorczych ideałów firmy równolegle z duchem młodości i postępującej innowacyjności. Sam znak słowny Zalman został opracowany tak, aby skutecznie komunikować zasoby marki. Warto zwrócić uwagę na dyskretnie umieszczoną “jedynkę” w literze “L”, która ma podkreślać pozycję na rynku.

Najwięcej uwagi przyciąga nowe logo firmy Zalman. Jak tłumaczy sam producent, flaga narodowa Korei Południowej ma cztery symbole, które reprezentują niebo, ziemię, wodę i ogień. Zdecydowano się na wykorzystanie symbolu ognia i połączenie go z kształtem wentylatora oraz literą „Z”.

Jak tłumaczy producent, możliwość kontrolowania ognia/ciepła to podstawa tożsamości firmy. Ponadto struktura koreańskiego trygramu oraz zastosowane angielskie inicjały wyrażają dumę z bycia reprezentacyjną marką Korei Południowej oraz zobowiązanie do zmian i dalszego rozwoju.

Podstawowym kolorem Zalmana jest teraz „Excellent Dark Blue” (CMYK: C100, M100, K55 / RGB: R29, B219, B73 / #1D1349), który symbolizuje przejrzystość i chłód.

Źródło: Zalman

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764