logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Założyciel odchodzi z Eskadry – agencja ma nowego właściciela

  PR 22.02.2022, przeczytano 759 razy
ilustracja

Po 30 latach kreatywnej działalności, założyciel Eskadry Mateusz Zmyślony obiera nowy kierunek zawodowy, niezwiązany z reklamą i marketingiem komercyjnym. Firma pozostaje w całości w rękach dotychczasowego wspólnika Jakuba Sadeckiego, który przez ostatnie 5 lata pełnił również funkcję Prezesa Zarządu, a z Eskadrą związany jest od 12 lat. Firma pod jego sterami z sukcesem przeszła trudny dla branży reklamowej okres pandemii, a zdobyte w tym czasie doświadczenia zaowocowały zmianami w strukturze i formie funkcjonowania:


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zalozyciel-odchodzi-z-eskadry-%E2%80%93-agencja-ma-nowego-wlasciciela,394875,artykul.html

- Wiemy, że praca w modelu zdalnym dla wielu była wyzwaniem, ale u nas sprawdziła się doskonale. Nasi pracownicy cenią sobie elastyczność zarządzania własnym czasem i miejscem pracy - biuro wciąż pozostaje do ich dyspozycji, ale obecność w nim nie jest obligatoryjna. 2 lata funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości pokazały nam, że na rynku nie ma już miejsca na skostniałe struktury i utarte schematy. Jestem też bardzo dumny z zespołu, który stworzyłem i który z pełnym zaangażowaniem walczył u mojego i Mateusza boku, gdy sytuacja na rynku nam nie sprzyjała - z pełnym zaufaniem przekazuję teraz kolejne kompetencje zarządcze lojalnym, wieloletnim pracownikom, których wkład w przetrwanie i rozwój firmy szczerze doceniam. Nasze progi są również szeroko otwarte dla tych, którzy zdecydowali się sprawdzić czy gdzieś indziej "trawa jest bardziej zielona" i wrócili do nas z pełną świadomością, że to z nami chcą się rozwijać i iść dalej. Cieszę się, że mamy w firmie tak rzadko spotykany na polskim rynku przykład kariery od stanowiska recepcjonistki do funkcji prokurenta zarządu, jak również, że pracownicy, których etaty byliśmy czasowo zmuszeni zredukować, znów są z nami. Przed nami nowe ekscytujące kierunku rozwoju, których nie chcę jeszcze w pełni zdradzać, ale nowa spółka, którą współtworzę i która będzie nas wspierać swoimi kompetencjami, otworzy przed naszymi klientami drogę do znaczących oszczędności budżetowych, przy jednoczesnym wzroście faktycznej efektywności działań. Coś, co do tej pory wydawało się niemierzalne, nabierze realnego, liczbowego wymiaru i mam nadzieję, że znacząco wpłynie na zmianę na rynku zakupu i rozliczania mediów on-line - tak komentuje zmiany obecny większościowy właściciel firmy Jakub Sadecki.

Z kolei Mateusz Zmyślony o zmianach w swoim życiu zawodowym opowiada w następujący sposób:

- Postanowiłem zostać wolnym artystą i niezależnym doradcą strategicznym, który po latach zasuwania we własnej firmie skupi się teraz wyłącznie na spełnianiu marzeń i czynieniu rzeczy ważnych i – jeśli się uda – może nawet wielkich ;) Moje drugie dziecko – Eskadrę – zostawiam po 30 latach w zaufanych rękach Kuby – i życzę Kubie i Eskadrze powodzenia w dojrzałej samodzielności. Zostawiam firmę w dobrej formie, korzystnej sytuacji i z perspektywami. Eskadro: dziękuję za wszystko, to była wspaniała przygoda. Razem zdobyliśmy już wszystkie nagrody jakie były do wygrania, czas ruszać w dalszą drogę. Życzę Wam wszystkiego dobrego i – nie żegnamy się – będziemy dalej współpracować. Powodzenia!

Obszary, w których Mateusz Zmyślony wciąż będzie współpracować z Eskadrą to kongres "Open Eyes Economy" oraz działania na rzecz miast i regionów. Więcej o jego indywidualnej dalszej drodze zawodowej można przeczytać o w oficjalnym oświadczeniu na profilu M. Zmyślonego na FB.

Źródło: Grupa Eskadra Sp. z o.o.

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764