logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zamieszanie z dziwnymi zjawiskami na niebie wyjaśnione

  PR 16.04.2018, przeczytano 492 razy
ilustracjastrzałka

W ostatni piątek (13.04.) w internecie zaczęły pojawiać się filmiki pokazujące dziwne zjawiska na niebie, które rzekomo mogliśmy zaobserwować nad Polską. Jak się okazuje, była to mistyfikacja. Wspomniane zjawiska to nie żadne wybuchy meteorytów czy tym bardziej ślady obecności obcych; mamy po prostu do czynienia z akcją promocyjną filmu Avengers: Wojna bez granic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zamieszanie-z-dziwnymi-zjawiskami-na-niebie-wyjasnione,36166,artykul.html

- To chyba oczywiste, że to, co się dzieje od kilku dni w sieci, jest akcją promocyjną filmu Avengers […]. Takie akcje muszą zwracać powszechną uwagę. Chyba się udało – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl badacz kultury popularnej Kamil M. Śmiałkowski.

Avengers: Wojna bez granic to kolejny film z serii o przygodach superbohaterów Marvela. Na ekranach polskich kin produkcję będzie można oglądać od 26 kwietnia (a właściwie nawet od 25 kwietnia, bo wtedy odbędą się pokazy przedpremierowe). Fani serii, których w naszym kraju nie brakuje, czekają z wypiekami na twarzy i zacierają ręce. Co sprawia, że filmy te cieszą się taką popularnością? Oprócz interesującej tematyki na pewno to, że są one robione z rozmachem i pełno w nich efektów specjalnych, co jest bardzo dobrym wabikiem na współczesnego widza.

Czego powinniśmy oczekiwać po najnowszym przedstawicielu serii Avengers? - Myślę, że możemy się spodziewać wielkiego widowiska. Najnowszy film Avengers łączy wszystkie wątki i wszystkie postacie, które do tej pory pojawiły się w kinowym uniwersum Marvela […]. Teraz, kiedy mamy tych filmów już naprawdę mnóstwo, połączenie tego w jedną wielką opowieść jest dużym wyzwaniem. Na podstawie tego, co wiemy, a wiemy to, co widzieliśmy w zwiastunach, myślę, że twórcy sprostali. Przekonamy się, kiedy film trafi na ekrany – stwierdza ekspert.

Źródło: infoWire.pl

www.infowire.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764