logo
WIADOMOŚCI

Zamieszanie z dziwnymi zjawiskami na niebie wyjaśnione

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 215 razy
ilustracjastrzałka

W ostatni piątek (13.04.) w internecie zaczęły pojawiać się filmiki pokazujące dziwne zjawiska na niebie, które rzekomo mogliśmy zaobserwować nad Polską. Jak się okazuje, była to mistyfikacja. Wspomniane zjawiska to nie żadne wybuchy meteorytów czy tym bardziej ślady obecności obcych; mamy po prostu do czynienia z akcją promocyjną filmu Avengers: Wojna bez granic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zamieszanie-z-dziwnymi-zjawiskami-na-niebie-wyjasnione,36166,artykul.html

- To chyba oczywiste, że to, co się dzieje od kilku dni w sieci, jest akcją promocyjną filmu Avengers […]. Takie akcje muszą zwracać powszechną uwagę. Chyba się udało – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl badacz kultury popularnej Kamil M. Śmiałkowski.

Avengers: Wojna bez granic to kolejny film z serii o przygodach superbohaterów Marvela. Na ekranach polskich kin produkcję będzie można oglądać od 26 kwietnia (a właściwie nawet od 25 kwietnia, bo wtedy odbędą się pokazy przedpremierowe). Fani serii, których w naszym kraju nie brakuje, czekają z wypiekami na twarzy i zacierają ręce. Co sprawia, że filmy te cieszą się taką popularnością? Oprócz interesującej tematyki na pewno to, że są one robione z rozmachem i pełno w nich efektów specjalnych, co jest bardzo dobrym wabikiem na współczesnego widza.

Czego powinniśmy oczekiwać po najnowszym przedstawicielu serii Avengers? - Myślę, że możemy się spodziewać wielkiego widowiska. Najnowszy film Avengers łączy wszystkie wątki i wszystkie postacie, które do tej pory pojawiły się w kinowym uniwersum Marvela […]. Teraz, kiedy mamy tych filmów już naprawdę mnóstwo, połączenie tego w jedną wielką opowieść jest dużym wyzwaniem. Na podstawie tego, co wiemy, a wiemy to, co widzieliśmy w zwiastunach, myślę, że twórcy sprostali. Przekonamy się, kiedy film trafi na ekrany – stwierdza ekspert.

Źródło: infoWire.pl

www.infowire.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
niedziela 22.07.2018, 94 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone