logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zamość „Świetlną Stolicą Polski”

  PR 22.01.2018, przeczytano 1499 razy
ilustracjastrzałka
Zamość zwycięzca IX edycji Świeć Się z Energą

Internauci wybrali najpiękniej rozświetlone miasto w Polsce. To Zamość, który zdobył ponad 70 tys. głosów. Grupa Energa przekaże łącznie 200 000 zł na pomoc charytatywną dla miast, które wzięły udział w konkursie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zamosc-_swietlna-stolica-polski_,35188,artykul.html

„Świeć się z Energą” to charytatywna akcja Energi. Biorące w niej udział miasta walczą o cenne nagrody dla najbardziej potrzebujących. Im piękniej przystrojone miasto, tym większe szanse na wygraną. O tym, do którego trafi pomoc, decydują w głosowaniu internauci. Zwycięskie miasto oprócz tytułu „Świetlnej Stolicy Polski” otrzymuje cenne nagrody dla potrzebujących o wartości 50 000 zł. Do każdego z pozostałych finalistów trafi pomoc o wartości 10 000 zł. Na przestrzeni ostatnich dziewięciu lat do domów dziecka, stowarzyszeń czy ośrodków pomocy społecznej trafiło kilkaset energooszczędnych urządzeń AGD takich jak pralki, lodówki czy kuchenki do gotowania. Łączna wartość dobroczynnego wsparcia od Grupy Energa po zakończeniu aktualnej edycji akcji przekroczy 650 000 zł.

Zakończyła się 9. edycja akcji „Świeć się z Energą”

W grudniu 143 miasta rywalizowały w etapie regionalnym. Następnie na początku stycznia 16 miast - mistrzów województw zmierzyło się w ogólnopolskim finale. Zwyciężył Zamość, który zdobył 74 708 głosów. Na drugim miejscu znalazła się Częstochowa (26 052), a trzecie miejsce przypadło Starachowicom (19 623).

- Istotą prowadzenia działalności gospodarczej powinno być dobro ludzkie. „Świeć się z Energą” wyraźnie pokazuje, że jest to możliwe. Staramy się wzbudzać poczucie odpowiedzialności za innych. Zachęcamy do lokalnego patriotyzmu i do świetnej zabawy - mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu Energa SA. - Dziękuję wszystkim, którzy zagłosowali na Świetlną stolicę Polski. Odzew był naprawdę imponujący. Przyczyniliście się Państwo do pomocy najuboższym dając im radość i ciepło w te zimowe dni  - dodaje.

ilustracjastrzałka
Częstochowa - II miejsce w Plebiscycie Miast

Charytatywna pomoc dla całej Polski

Plebiscyt cieszył się dużą popularnością. Internauci łącznie oddali 395 210 głosów. Każdy z finalistów otrzyma energooszczędny sprzęt AGD o wartości 10.000 zł składający się z kuchni elektrycznej, zmywarki, lodówek, pralek, mikrofal, blenderów, parowarów, sokowirówki i  czajników elektrycznych.

ilustracjastrzałka
Starachowice - III miejsce w Plebiscycie Miast

Zwycięzca Plebiscytu, Zamość otrzyma dodatkowy sprzęt o wartości 40 000 zł. Nagrody trafią do lokalnych placówek zajmujących się niesieniem pomocy społecznej. W imieniu mieszkańców rozdysponują je włodarze miast.

- Cieszę się, że obroniliśmy tytuł „Świetlnej Stolicy Polski”.  Nagrody otrzymane od Grupy Energa kolejny raz przyniosą dużo radości potrzebującym z naszego miasta - mówi Andrzej Wnuk Prezydent Miasta Zamościa. -Serdecznie dziękuję mieszkańcom i przyjaciołom Zamościa za wszystkie głosy oddane na nasze miasto - dodaje.

Ostateczna klasyfikacja Plebiscytu Miast:

  1. Zamość
  2. Częstochowa
  3. Starachowice
  4. Nowa Sól
  5. Stalowa Wola
  6. Pelplin
  7. Łomża
  8. Radom
  9. Olkusz
  10. Legnica
  11. Ostrów Wielkopolski
  12. Opole
  13. Połczyn-Zdrój
  14. Mrągowo
  15. Aleksandrów Łódzki
  16. Bydgoszcz

Mistrzowie świetlistego kadrowania

„Świeć się z Energą” to również konkurs fotograficzny, którego uczestnicy starali się uchwycić piękno okresu Świąteczno-Noworocznego. Amatorzy fotografii nadesłali ponad 1200 zdjęć, na które oddano prawie 90 tys. głosów. Prace konkursowe ocenione zostały przez jury pod przewodnictwem Lidii Popiel, ambasadorki akcji. Łączna pula nagród wynosi 31 850 zł. Jest to 79 bonów do sklepu.energa.pl  na zakup sprzętu fotograficznego. Konkurs podzielony był na 5 kategorii tematycznych: Moje Miasto, Mój Dom, Moi Bliscy, Moja Iluminacja i Moja Ulubiona Szopka.

Laureaci poszczególnych kategorii tematycznych:

  • Moje Miasto – Karol Przybyła
  • Mój Dom – Wiola Bartkiewicz
  • Moi Bliscy – Marek Bednarz
  • Moja Iluminacja – Piotr Kędziora
  • Moja Ulubiona Szopka – Magdalena Jagusiak


ilustracjastrzałka
Najlepsza praca w kategorii Moje Miasto. Autor: Karol Przybyła

ilustracjastrzałka
Najlepsza praca w kategorii Mój Dom. Autorka: Wiola Bartkiewicz

ilustracjastrzałka
Najlepsza praca w kategorii Moi Bliscy. Autor: Marek Bednarz

ilustracjastrzałka
Najlepsza praca w kategorii Moja Iluminacja. Autor: Piotr Kędziora

ilustracjastrzałka
Najlepsza praca w kategorii Moja Ulubiona Szopka. Autorka: Magdalena Jagusiak

Zwycięzcą konkursu fotograficznego został Robert Jagusiak z Dąbrowy Górniczej, autor najlepszej fotografii w kategorii Moja Iluminacja.

ilustracjastrzałka
Grand Prix IX edycji konkursu fotograficznego. Autor: Robert Jagusiak

- Zwycięzca tegorocznej edycji podkreślił swą pracą jeden z najmocniejszych nurtów - obserwację detali. Fotografia przedstawia ludzkie oko, ale ile jest tam zawartych informacji! Gęstość szczegółów żywej tkanki, mapa naczyń krwionośnych, z której ma się ochotę czytać szczegóły z życia właściciela, tajemniczy gąszcz rzęs, który przy lekkim  zmrużeniu zmienia obiekty w plamy. Na koniec, to co rejestruje mózg - też detal, fragment rzeczywistości wpada i zostawia ślad na zawsze, i do którego będzie odwoływał się nie raz, może zostanie dalej wykorzystany w twórczy sposób – mówi Lidia Popiel, fotografka, wykładowczyni Warszawskiej Szkoły Filmowej, ambasadorka akcji „Świeć się z Energą”. - Gratuluję zwycięzcom i uczestnikom podjęcia niełatwego wyzwania, z ogromną przyjemnością oglądałam przepełnione emocjami i zachwytem świątecznymi światłami zdjęcia – dodaje.

Zakończyła się również rywalizacja amatorów fotografii w mediach społecznościowych. Spośród zdjęć zamieszczonych i oznaczonych #SwiecSie jury nagrodzi 3 zwycięzców nowoczesnymi smartphonami, a 10 wyróżni bonami o wartości 500 zł na zakupy w sklep.energa.pl.

Źródło: Energa SA

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019
Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku...
15 marca na uroczystej gali wręczenia nagród iF Design Awards produkty firmy Brother zostały wyróżnione aż sześciokrotnie. W uznaniu za wyjątkowe wartości użytkowe i estetyczne nagrodzone zostały m.in. laserowe drukarki z serii L3000 oraz drukarka etykiet P-touch. To już 12. rok z rzędu, kiedy Brother zdobył statuetki w tym prestiżowym konkursie, powiększając całkowitą pulę...
Znamy zwycięzców Art of Packaging 2019. Wielka Gala już za nami
Zakończyła się trzynasta edycja konkursu ART OF PACKAGING odbywającego się pod hasłem NEW GENERATION PACKAGING. Podczas uroczystej Gali, która odbyła się 11 marca w poznańskiej Sali Ziemi, wyłoniono Perłę Wśród Opakowań, a także przyznano wiele innych, prestiżowych nagród i wyróżnień. Jak co roku, Gala była także niebywałą okazją do spotkania dla przedstawicieli...
Już po raz drugi Ekstraklasa została doceniona za oryginalne i innowacyjne prowadzenie kanałów w social mediach. Podczas corocznej Gali Sportu i Biznesu przedstawiciele najpopularniejszej polskiej ligi odebrali Statuetkę DEMES za rok 2018.
Magazyn Campaign przyznał wyróżnienia "Campaign Agency of the Year Awards. Tytuł "EMEA digital Innovation Network of the Year" zdobyła agencja Isobar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764