logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żaneta Latos z Gazeta.pl do Grupy Netsprint

  PR 13.11.2018, przeczytano 877 razy

Z początkiem listopada do działu sprzedaży Grupy Netsprint dołączyła Żaneta Latos. Będzie pracowała na stanowisku Agency Sales Team Leader. Latos blisko 6 lat pracowała w Agorze między innymi jako Senior Account Manager w Gazeta.pl i AdPlayer oraz jako Account Manager w sieci reklamowej Glossy Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaneta-latos-z-gazeta.pl-do-grupy-netsprint,380110,artykul.html

W Gazeta.pl Latos zajmowała się kompleksową obsługą domów mediowych w obszarze kampanii display, wideo, programmatic oraz projektów niestandardowych.

Bezpośrednim przełożonym Latos będzie Jacek Dymkowski, Agency Sales Director Grupy Netsprint.

Do głównych zadań będzie należała koordynacja i rozwój zespołu sprzedaży agencyjnej Grupy Netsprint, budowanie relacji z obecnymi klientami jak również pozyskiwanie nowych.

- Bardzo się cieszę, że tak doświadczony account jak Żaneta Latos dołączyła do Grupy Netsprint.  To ważne i nieostatnie w tym roku wzmocnienie zespołu sprzedaży agencyjnej – komentuje Jacek Dymkowski.

Źródło: Grupa Netsprint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764