logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zanox Expert Day: Polska przyczółkiem marketingu afiliacyjnego

  PR 19.09.2013, przeczytano 1424 razy
ilustracja

Jako jeden z nielicznych krajów Europy, możemy poszczyć się coraz lepszymi wynikami w marketingu efektywnościowym. Według zanox, tylko w zeszłym roku odnotowano wzrost liczby programów performance o 30 proc., a Polska jest przyczółkiem do ekspansji w regionie. Tego można było dowiedzieć się z tegorocznej edycji zanox Expert Day.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zanox-expert-day%3A-polska-przyczolkiem-marketingu-afiliacyjnego,19710,artykul.html

W trakcie konferencji ogłoszono również najlepsze agencje performance w kraju. Jak co roku spotkaniu towarzyszyły debaty i panele dyskusyjne. Szukano m.in. odpowiedzi na pytanie dotyczące najskuteczniejszych czynników motywujących klientów do  robienia zakupów w sieci – kupony rabatowe, kody, zniżki czy programy lojalnościowe.
 
W tym roku po raz pierwszy zanox przyznał nagrody dla najlepszych agencji marketingu efektywnościowego. – Rynek afiliacyjny rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Klienci oswoili się już tym modelem, a efekty które osiągają można stawiać za wzór dla innych. W związku z tym postanowiliśmy przyznać nagrody dla agencji, które osiągają najlepsze wyniki w swoich kategoriach – mówi Tomasz Karolak, Country manager w zanox.

Za najlepszą uznano Havas Media, która otrzymała tytuł "Best Agency Performance". Wyróżniono również Next, która wprowadziła najwięcej klientów do sieci zanox - kategoria „Best New Business”. Za najlepiej przygotowaną kampanią nagrodzono natomiast Berry Project. Statuetki wręczyli Tomasz Karolak oraz Frédéric Saigne, Regional Manager Nordics & Eastern Europe.

http://www.youtube.com/watch?v=QkkTXmPBcv8 – Tomasz Karolak z zanox o Agency Awards

zanox w Izbie Gospodarki Elektronicznej

Podczas konferencji ogłoszono również decyzję o przystąpieniu zanox do eCommerce Polska. – Jako firma ściśle związana z branżą handlu elektronicznego postanowiliśmy dołączyć do organizacji, która skupia najważniejsze podmioty e-commerce w kraju. Chcemy aktywnie brać udział w jej obradach oraz dzielić się wiedzą, którą posiadamy. Planujemy m.in. przeprowadzić serię szkoleń na temat marketingu afiliacyjnego dla członków Izby - mówi Tomasz Karolak z zanox.
http://www.youtube.com/watch?v=M_kDBEeHdiM – Tomasz Karolak z zanox o przystąpieniu do Izby Gospodarki Elektronicznej

Przyszłość branży

Tematami dyskusji ekspertów tegorocznego Expert Day były sposoby motywowania klientów w internecie. W tym panelu wzięli udział przedstawiciele International Coupons, Groupon Polska, PAYBACK, nonstopConsulting oraz Stilago. Ostatnia dyskusja dnia dotyczyła przewidywań i najważniejszych trendów. Mówili o nich eksperci z T-mobile Polska, Fun in Design, Ve Interactive Limited i Freespee.

http://www.youtube.com/watch?v=c-2lKvm20Ik – Tomasz Karolak z zanox o konferencji

Tegoroczny Expert Day, organizowany przez zanox, spotkał się z dużym zainteresowaniem uczestników. W konferencji wzięło udział prawie 200 Wśród nich byli m.in. przedstawiciele agencji, reklamodawców, a także wydawcy.

Źródło: zanox

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w komunikacji marketingowej – Kongres Wiedzy PRoto
Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę komunikacji marketingowej – to temat przewodni Kongresu Wiedzy PRoto, który odbędzie się 20 listopada 2024 w warszawskiej Kinotece. Portal PRoto organizuje konferencję „AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia? Jak odnaleźć się w gąszczu modeli sztucznej inteligencji” przy...
Konferecja #DataDrivenDOOH: DOOH Future Is Now?
19 listopada br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami z kategorii reklamy Digital Out Of Home. Organizatorzy- firma AMS i zaproszeni goście spojrzą w przyszłość reklamy oraz zainspirować uczestników do odkrywania, jak dane i nowoczesne technologie tworzą dynamiczny świat Digital Out-of-Home. Konferencja #DataDrivenDOOH: DOOH...
Tubądzin meets art w Łazienkach Królewskich
Na przełomie października i listopada w Łazienkach Królewskich oglądać można wystawę plenerową poświęconą projektowi Tubądzin Meets Art, który został zaprezentowany międzynarodowej społeczności podczas tegorocznych targów Cersaie we Włoszech. Grupa Tubądzin zaprasza odwiedzających do świata, gdzie sztuka spotyka się z wyjątkowym designem.
Idea nowej akcji „Multiczłonkostwo w PSPR” jest bardzo prosta. Przynależność do organizacji, możliwość korzystania z przywilejów, wejście do społeczności zawodowej – to atrakcyjny i nieoczywisty benefit, który może ufundować pracodawca zatrudnianym przez siebie specjalistom PR. Zarówno w agencji PR jak i w firmie z dowolnej branży,...
Movember: kampania społeczna Dzień Slipek
Każdego roku wielu mężczyzn zaniedbuje regularne badania. Szczególnie młodsze pokolenia wstydzą się wizyt u lekarza lub ignorują objawy. Wczesna diagnoza może uratować życie, dlatego kontrola nad tym, co dzieje się pod ubraniem, jest kluczowa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764