logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zapanuj nad zielenią” - kolejna odsłona kampanii Husqvarna

  PR 04.04.2012, przeczytano 1654 razy
ilustracjastrzałka

Na początku kwietnia rusza najnowsza kampania reklamowa marki Husqvarna - producenta sprzętu do pielęgnacji terenów zieleni. Jest ona kontynuacją ogólnoeuropejskich działań reklamowych podjętych przez koncern Husqvarna AB pod hasłem „Taming the Wild” – „Zapanuj nad zielenią”. Jej celem jest prezentacja najnowszej oferty produktowej oraz aktualnych promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zapanuj-nad-zielenia----kolejna-odslona-kampanii-husqvarna,15158,artykul.html

Od kwietnia do czerwca 2012 roku w telewizji, prasie, radiu i na portalach internetowych trwać będzie kampania reklamowa produktów marki Husqvarna. W tym roku w ramach kampanii prezentowane będą takie produkty jak: kosiarki, traktorki ogrodowe i wykaszarki. Spoty reklamowe przez kwartał prezentowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych należących do grup: TVP S.A., Polsat Sp z o.o., ITI Corporation S.A. Na potrzeby kampanii przygotowane zostały również reklamy prasowe, które pojawiać się będą w mediach branżowych, takich jak: Poradnik Rolniczy, Farmer, Agrotechnika oraz Tygodnik Rolniczy. Pojawią się także spoty radiowe w lokalnych i regionalnych stacjach radiowych. Całoroczną kampanię prasową przewidziano dla maszyn profesjonalnych Husqvarna - materiały reklamowe pojawią się w takich tytułach jak: Zieleń Miejska, Administrator, Hotelarz czy Przegląd Komunalny.

Kampania tradycyjnie wspierana jest poprzez Direct Mailing – specjalny katalog dla potencjalnych klientów, w którym zaprezentowane są aktualne oferty promocyjne. Jednocześnie w autoryzowanych punktach dilerskich Husqvarna rozprowadzane są materiały POS. Firma Husqvarna jest również partnerem akcji „Wiosna z Zumi”, w ramach której uruchomiony został dedykowany serwis tematyczny „Zapanuj nad zielenią” i konkurs „Twój ogród”. Pod adresem twojogrod.zumi.pl, znaleźć można artykuły na temat pielęgnacji działek i ogrodów oraz informacje o aktualnych promocjach firmy Husqvarna, której salony sprzedaży zostały dodatkowo zlokalizowane na mapach Zumi.pl.

„Tegoroczne działania marketingowe, oprócz wsparcia realizacji celów sprzedażowych, mają za zadanie umocnienie pozycji marki Husqvarna jako światowego lidera w produkcji sprzętu do pielęgnacji terenów zieleni. Oprócz prowadzonej kampanii reklamowej i niestandardowych działań sprzedażowych, zwiększamy naszą obecność w Internecie. Wszyscy zainteresowani mogą za jego pośrednictwem znaleźć najbardziej aktualne informacje o firmie, promocjach i ciekawe newsy z rynku.” – powiedział Maciej Konieczny, Sales Manager Dealer w firmie Husqvarna Poland.

Kreacja produkcji telewizyjnej oraz wizualizacje materiałów drukowanych powstały przy wykorzystaniu materiałów korporacyjnych Husqvarna AB. Działania z zakresu Public Relations, prace Biura Prasowego oraz organizację eventów dla firmy Husqvarna realizuje agencja ComPress S.A. W zakresie niestandardowych wydarzeń w najbliższym czasie odbędą się m.in.: prezentacja Globalnego Raportu Ogrodniczego pokazującego trendy ogrodnicze w Polsce i na świecie oraz Międzynarodowe Zawody Strażaków TFA 2012 w Toruniu, które firma Husqvarna wspiera po raz trzeci.

Źródło: Husqvarna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764