logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice

  PR 08.09.2024, przeczytano 372 razy
ilustracja

DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-zapisy-na-jesienny-webinar-w-ramach-cyklu-dimaq-voice,405571,artykul.html

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb.

Na dobry początek, Wiktoria Wójcik zabierze nas w podróż do świata wirtualnej rozrywki (ale nie tylko!), prezentując najważniejsze trendy w gamingu oraz przykłady, jak je wykorzystać w budowaniu wizerunku marki. Jeżeli zastanawialiście się, w jaki sposób, gry mogą stać się Waszym sprzymierzeńcem – ta sesja jest właśnie dla Was! Dowiecie się, co aktualnie rządzi światem graczy, jak różne są podejścia do gamingu w Polsce i na świecie oraz jak sprytnie wykorzystać te trendy, żeby przyciągnąć uwagę i zaangażować społeczność. Nie zabraknie dyskusji o relacjach międzyludzkich powstających w wirtualnym świecie, a także poszukiwań odpowiedzi na pytanie o przyszłość branży i tego, co mogą nam o niej powiedzieć najnowsze premiery.  

W kolejnej części Grzegorz Słowiński poruszy temat strategii Ambush Marketing, rozgrzewającej emocje i wywołującej dyskusje na całym świecie. Ekspert omówi jej szanse i zagrożenia, które ze sobą niesie. To nie będzie klasyczna prelekcja o marketingu – przygotujcie się na fascynujące przykłady zaskakujących, czasem kontrowersyjnych kampanii, które z hukiem weszły na arenę światowego marketingu. Razem z Grzegorzem przyjrzymy się, jak daleko można się posunąć, aby zdobyć uwagę konsumenta, i gdzie przebiega cienka granica między sprytem a etyką. 

Na koniec, Monika Kołodziejczyk pokaże Wam, jak z surowych danych zrobić prawdziwe dzieło sztuki. Jej sesja to praktyczna podróż po świecie wizualizacji, które nie tylko informują, ale i zachwycają. Dowiecie się, jak dzięki Looker Studio zamienić nudne liczby w angażujące opowieści, które zapadają w pamięć. Monika zdradzi Wam triki na tworzenie interaktywnych dashboardów i wykresów, które zachwycą nawet najbardziej wymagającego klienta.  

Agenda: 

Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30
Wiktoria Wójcik, inStreamly
Temat: 7 trendów w gamingu i przykładów, jak je wykorzystać? 

Czego się dowiesz? 

  • Dlaczego warto się interesować gamingiem? Porównanie obecności marek w gamingu: Polska vs. reszta świata 
  • Z kim gramy i dlaczego? Rola gamingu w życiu: relacje z innymi graczami i postaciami. W co grają kobiety? Co o przyszłości gamingu mówią nam największe premiery 2024? 
  • Case study – jak wykorzystując insighty marki mogą wpisać się w świat graczy?

Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00
Grzegorz Słowiński, Gonito.pl
Temat: Ambush Marketing – szanse i zagrożenia w świecie podstępnych działań promocyjnych  

Czego się dowiesz? 

  • Na czym polega strategia ambush marketing? 
  • Jakie są najbardziej spektakularne i zaskakujące akcje promocyjne, które odbiły się szerokim echem na całym świecie? 
  • Gdzie są granice etyczne w pracy marketera? 

Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:30
Monika Kołodziejczyk, ThinkDigital.pl
Temat: Visual storytelling z Looker Studio – 10 najciekawszych i najlepszych wizualizacji danych

Czego się dowiesz?  

  • W jaki sposób przekształcić surowe liczby i statystyki w wizualizacje, które zachwycą Twoich klientów? 
  • Jakie techniki mogą ulepszyć prezentację danych, zwiększając ich zrozumienie i angażowanie odbiorców? 
  • Otrzymasz praktyczne wskazówki korzystania z Looker Studio, dzięki czemu Twoje prezentacje zostaną zapamiętane na długo 

Webinar odbywa się online w godzinach 15:00-16:40. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Rejestracja: https://app.livewebinar.com/410-005-405/x/0MHyqctq  

Akredytacja DIMAQ: Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/ 

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Upominki świąteczne - propozycje marki Nobilia
Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz...
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania...
Platige Image nagrodzone na gali The Best Annual Report 2023
Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie transparentności finansowej i komunikacji korporacyjnej.
Clarins Polska przedłuża kontrakt z Małgorzata Rozenek-Majdan
Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764