logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zapisz się na prezentację i wejdź na nowe rynki z Epson F6400!

  S 30.03.2023, przeczytano 549 razy
ilustracja

Firma API.PL zaprasza na prezentacje najnowszej generacji drukarek do sublimacji Epson SC-F6400/ SC-F6400H, które odbywać się będą między 12 a 14 kwietnia bieżącego roku. Nowe modele to czwarta generacja popularnych 44-calowych drukarek sublimacyjnych Epson, kluczowe cechy tej serii to większa wydajność produkcji i możliwość rozszerzenia spektrum kolorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zapisz-sie-na-prezentacje-i-wejdz-na-nowe-rynki-z-epson-f6400%21,399462,artykul.html

Epson SureColor SC-F6400 i SC-F6400H to drukarki sublimacyjne stworzone dla producentów tekstyliów oraz firm zajmujących się znakowaniem artykułów promocyjnych. Oferują one wydajność większą nawet do 30% w porównaniu do poprzednich generacji. Dużą zmianą jest także wydłużony czas druku bez przestojów dzięki nowym, większym workom z atramentem. Co ważne, firma Epson posiada program Epson Recycle, który zajmuje się odbiorem zużytych opakowań po atramencie.

Innowacją jest możliwość rozszerzenia standardowej palety kolorów o dodatkowe kolory w wersji 6400H, co umożliwia firmom wejście na nowe rynki i wyróżnienie się spośród konkurencji. W opcji mamy możliwość rozszerzenia przestrzeni barwnej wydruków o modne kolory Orange + Violet, wyraziste Light Cyan i Light Magenta oraz jaskrawe Fluo Yellow i Fluo Pink.

Najnowsza generacja głowicy PrecisionCore MicroTFP zwiększa wydajność drukowania, nawet o 30%, w porównaniu do poprzedniej generacji urządzeń. Dzięki technologii weryfikacji dysz, ploter umożliwia drukowanie w niezmiennej jakości nawet w przypadku wypadnięcia kilku dysz w trakcie druku.

Prezentacje odbędą się 12, 13 i 14 kwietnia w godzinach 10:00 i 13:00, w showroomie API.PL w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Okrężna 37, Rąbień.

Źródło: API.PL

www.api.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764