logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zapisz się na prezentację i wejdź na nowe rynki z Epson F6400!

  sponsorowane 30.03.2023, przeczytano 2887 razy
ilustracja

Firma API.PL zaprasza na prezentacje najnowszej generacji drukarek do sublimacji Epson SC-F6400/ SC-F6400H, które odbywać się będą między 12 a 14 kwietnia bieżącego roku. Nowe modele to czwarta generacja popularnych 44-calowych drukarek sublimacyjnych Epson, kluczowe cechy tej serii to większa wydajność produkcji i możliwość rozszerzenia spektrum kolorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zapisz-sie-na-prezentacje-i-wejdz-na-nowe-rynki-z-epson-f6400%21,399462,artykul.html

Epson SureColor SC-F6400 i SC-F6400H to drukarki sublimacyjne stworzone dla producentów tekstyliów oraz firm zajmujących się znakowaniem artykułów promocyjnych. Oferują one wydajność większą nawet do 30% w porównaniu do poprzednich generacji. Dużą zmianą jest także wydłużony czas druku bez przestojów dzięki nowym, większym workom z atramentem. Co ważne, firma Epson posiada program Epson Recycle, który zajmuje się odbiorem zużytych opakowań po atramencie.

Innowacją jest możliwość rozszerzenia standardowej palety kolorów o dodatkowe kolory w wersji 6400H, co umożliwia firmom wejście na nowe rynki i wyróżnienie się spośród konkurencji. W opcji mamy możliwość rozszerzenia przestrzeni barwnej wydruków o modne kolory Orange + Violet, wyraziste Light Cyan i Light Magenta oraz jaskrawe Fluo Yellow i Fluo Pink.

Najnowsza generacja głowicy PrecisionCore MicroTFP zwiększa wydajność drukowania, nawet o 30%, w porównaniu do poprzedniej generacji urządzeń. Dzięki technologii weryfikacji dysz, ploter umożliwia drukowanie w niezmiennej jakości nawet w przypadku wypadnięcia kilku dysz w trakcie druku.

Prezentacje odbędą się 12, 13 i 14 kwietnia w godzinach 10:00 i 13:00, w showroomie API.PL w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Okrężna 37, Rąbień.

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL od ponad dwóch dekad dostarcza Wam kompleksowe rozwiązania do druku zarówno na tekstyliach i gadżetach, jak i w wielkim formacie. Chcesz rozpocząć działalność w druku – w znakowaniu tekstyliów i gadżetów lub drukować oznakowania i inne materiały reklamowe? A może planujesz rozszerzyć swoją produkcję o nowe technologie, tak aby móc realizować bez podwykonawców zlecenia swoich klientów? Może szukasz usprawnień w Twoim parku maszynowym i zastanawiasz się, jak podnieść efektywność realizacji zleceń i poprawić jakość Twoich wydruków?

Skontaktuj się z nami – nasi doświadczeni specjaliści pomogą Ci podjąć decyzję, które urządzenia najlepiej będą pasowały do Twojej działalności. Wspieramy ekspertów drukujących w wielkim formacie i na tekstyliach, dostarczając wysokiej jakości media i materiały eksploatacyjne do druku.

Pomagamy początkującym przedsiębiorcom się rozwijać, dostarczając sprawdzone, kompleksowe rozwiązania oraz szkoląc z technologii i obsługi urządzeń. Coś o serwisie i gwarancjach

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami! Chętnie Ci pomożemy. Chcesz zobaczyć dane rozwiązanie na żywo? Umów się na indywidualną prezentację w naszym showroomie.

Więcej informacji o użytkowniku

sponsorowane - Tekst sponsorowany opublikowany odpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764