logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Zapowiada się rekordowy Black Friday

  PR 26.11.2021, przeczytano 892 razy

SMSAPI, marka zajmująca się masowymi wysyłkami wiadomości tekstowych odnotowała w tym tygodniu rekordowe zainteresowanie swoim narzędziem. W Czarny Piątek najchętniej korzystają z niego sklepy stacjonarne i internetowe, widząc w SMS-ach skuteczny sposób przypominanie klientom o specjalnych rabatach. Rosnące zainteresowanie sprzedawców działaniami promocyjnymi, sugeruje, że sprzedaż podczas Black Week i Black Friday będzie tym roku rekordowo wysoka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zapowiada-sie-rekordowy-black-friday,393899,artykul.html

Maja Wiśniewska, Marketing Manager SMSAPI:

- Sam Czarny Piątek dopiero się rozpoczyna, ale porównując liczbę wiadomości wysyłanych między poniedziałkiem a czwartkiem z początkiem Black Week z ubiegłego roku, widzimy, że jest ich o 48 proc. więcej. Co prawda ubiegły rok był nietypowy, bowiem przez niemal cały listopad z powodu pandemii zamknięte były galerie handlowe, więc sens miało tylko promowanie sprzedaży online, ale również w porównaniu z 2019 r. tegoroczny wynik jest jak na razie o 39 proc. lepszy niż w analogicznym okresie dwa lata temu. O ile w 2020 r. dominującym nastrojem wśród sprzedawców i klientów była niepewność, teraz widać powracający optymizm.

Widać to również w naszym ostatnim badaniu, gdzie zapytaliśmy konsumentów o plany związane z Black Friday. Tylko co piętnasta osoba mówiła, że nie weźmie w nim udziału, 30 proc uzależniało zrobienie zakupów od atrakcyjności ofert proc, a prawie 2/3 respondentów zadeklarowało w ciemno udział w Black Friday. Co więcej, aż 67 proc. Polaków odkładało większe zakupy, by kupić upatrzone produkty okazyjnie w czasie Black Friday. Najwyraźniej doniesienia o wysokiej inflacji oraz problemach z zakupem elektroniki nie zachęcają do szukania promocji, wręcz przeciwnie - lepiej upolować coś z atrakcyjnym rabatem teraz, bo potem może być sporo droższe.

Źródło: SMSAPI

www.smsapi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Targi drupa 2024 to ważny moment w tegorocznym kalendarzu wydarzeń w branży poligraficznej. Liczne premiery produktowe i pokazy innowacyjnych technologii, będą stanowić dobrą okazję by przyjrzeć się aktualnym wyzwaniom na rynku usług drukarskich.
Jeśli myślicie, że sztuczna inteligencja zlikwiduje część zawodów i wpłynie negatywnie na rynek pracy, to macie rację, ale nie do końca. Jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest bowiem potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy – twierdzą analitycy firmy doradczej IDC.
Era technologii mobilnych: komentarz do raportu Digital Poland 2024
Opublikowany całkiem niedawno raport “Digital Poland 2024” dostarcza ciekawych spostrzeżeń na temat wpływu cyfrowych rozwiązań na codzienne życie Polaków. Dokument przekrojowo omawia, jak głęboko technologia mobilna zaszczepiła się w naszej rzeczywistości, a rosnąca popularność mediów społecznościowych i zmiany w zwyczajach zakupowych online tylko...
Dezinformacja z użyciem AI - wpływ na wyniki wyborów
W Europie i na świecie rusza maraton wyborczy. Za nami pierwsze tury wyborów regionalnych w Hiszpanii i Włoszech. Przed nami głosowanie w wyborach samorządowych w Polsce, do europarlamentu czy wybory prezydenckie w USA. Czy wynik wyborów może być zagrożony w wyniku ataków cyberprzestępców? Co może wpływać na nasze głosowanie- zastanawia się Shamla Naidoo, adiunkt prawa na...
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia
W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764