logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Zapowiada się rekordowy Black Friday

  PR 26.11.2021, przeczytano 361 razy

SMSAPI, marka zajmująca się masowymi wysyłkami wiadomości tekstowych odnotowała w tym tygodniu rekordowe zainteresowanie swoim narzędziem. W Czarny Piątek najchętniej korzystają z niego sklepy stacjonarne i internetowe, widząc w SMS-ach skuteczny sposób przypominanie klientom o specjalnych rabatach. Rosnące zainteresowanie sprzedawców działaniami promocyjnymi, sugeruje, że sprzedaż podczas Black Week i Black Friday będzie tym roku rekordowo wysoka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zapowiada-sie-rekordowy-black-friday,393899,artykul.html

Maja Wiśniewska, Marketing Manager SMSAPI:

- Sam Czarny Piątek dopiero się rozpoczyna, ale porównując liczbę wiadomości wysyłanych między poniedziałkiem a czwartkiem z początkiem Black Week z ubiegłego roku, widzimy, że jest ich o 48 proc. więcej. Co prawda ubiegły rok był nietypowy, bowiem przez niemal cały listopad z powodu pandemii zamknięte były galerie handlowe, więc sens miało tylko promowanie sprzedaży online, ale również w porównaniu z 2019 r. tegoroczny wynik jest jak na razie o 39 proc. lepszy niż w analogicznym okresie dwa lata temu. O ile w 2020 r. dominującym nastrojem wśród sprzedawców i klientów była niepewność, teraz widać powracający optymizm.

Widać to również w naszym ostatnim badaniu, gdzie zapytaliśmy konsumentów o plany związane z Black Friday. Tylko co piętnasta osoba mówiła, że nie weźmie w nim udziału, 30 proc uzależniało zrobienie zakupów od atrakcyjności ofert proc, a prawie 2/3 respondentów zadeklarowało w ciemno udział w Black Friday. Co więcej, aż 67 proc. Polaków odkładało większe zakupy, by kupić upatrzone produkty okazyjnie w czasie Black Friday. Najwyraźniej doniesienia o wysokiej inflacji oraz problemach z zakupem elektroniki nie zachęcają do szukania promocji, wręcz przeciwnie - lepiej upolować coś z atrakcyjnym rabatem teraz, bo potem może być sporo droższe.

Źródło: SMSAPI

www.smsapi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Branża PR odbudowała się po kryzysie spowodowanym pandemią
Pandemia COVID-19 zachwiała branżą public relations. PR-owcy musieli dostosować dotychczasowe strategie, narzędzia i tryb pracy do nowych potrzeb komunikacyjnych klientów. Nie dało się jednak uniknąć spadku przychodów, obniżki wynagrodzeń, a nawet zwolnień. Teraz sytuacja na rynku jest już ustabilizowana, natomiast zauważyliśmy, że w kryzysie to właśnie dobra...
Największe polskie kryzysy wizerunkowe 2021
Największy kryzys wizerunkowy 2021 roku w polskim świecie publicznym dotyczył Trybunału Konstytucyjnego pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej, zaś w sferze świata biznesu i marek osobistych na pierwszym miejscu znalazła się Barbara Kurdej-Szatan za swój wulgarny wpis na temat funkcjonariuszy Straży Granicznej. Takie są wyniki badania Kryzysometr 2021/2022 przeprowadzonego przez...
Programmatic czarnym koniem reklamy mobilnej w 2022 roku
Aż 45% przedstawicieli domów mediowych w Polsce uważa, że programmatic będzie wiodącym trendem w reklamie mobilnej w 2022 roku. Opublikowane w raporcie „Change and People” wyniki badania Spicy Mobile przynoszą więcej ciekawych danych.
Czy przyszłe pokolenia są skazane na betonozę?
Wypieranie „zieleni” z publicznych przestrzeni przez beton i nadmiar reklam to realny problem, który dotyczy wielu polskich miast. Warto jednak pamiętać, że w naszym kraju nie brak ciekawej architektury i przestrzeni o znacznym potencjale, musimy tylko razem o nie zadbać. Kampania „Krajobraz Mojego Miasta”, zainicjowana w 2016 roku przez Narodowy Instytut...
Generalny Konserwator Zabytków: działajmy na korzyść krajobrazu
Od 2016 roku trwa kampania społeczna „Krajobraz Mojego Miasta”, której celem jest walka z wszechobecnymi zjawiskami, które obrazowo nazwać można „betonozą” i „reklamozą”. Jak krajobraz polskich miast ocenia prof. IH PAN Magdalena Gawin, wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego, Generalny Konserwator Zabytków?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764