logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zapowiedź kampanii kina Helios w Warszawie

  PR 11.01.2019, przeczytano 221 razy

W pierwszym tygodniu 2019 roku rozpoczął się pierwszy etap kampanii kina Helios w Warszawie. Helios, największa w Polsce sieć kinowa pod względem liczby obiektów, promuje swój pierwszy multipleks w stolicy na nośnikach wielkopowierzchniowej reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zapowiedz-kampanii-kina-helios-w-warszawie,380763,artykul.html

Nośniki reklamowe promujące kino Helios w Blue City są zlokalizowane przy al. Jerozolimskich w Warszawie. Dwie wykorzystane kreacje reklamowe zapowiadają najnowsze rozwiązania w dziedzinie projekcji obrazu i dźwięku, które już wkrótce zachwycą fanów filmowych wrażeń odwiedzających kino Helios.

  • Za przygotowanie kreacji reklamowych odpowiada Agencja Warszawa.

Kino Helios w Warszawie zostanie otwarte w pierwszym kwartale tego roku w centrum handlowym Blue City na Ochocie. Na odwiedzających multipleks będzie czekało aż 8 komfortowych sal, w których zmieści się ponad 860 widzów. To pierwsze warszawskie kino sieci, która posiada 46 obiektów w 39 miastach w całej Polsce, m.in. w Trójmieście, Katowicach, Poznaniu, Łodzi czy we Wrocławiu.

obrazek

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVP Wilno – nowy kanał Telewizji Polskiej dla Polaków na Litwie
21 marca Telewizja Polska i Ministerstwo Spraw Zagranicznych podpisały porozumienie w sprawie utworzenia, współfinansowania i dystrybucji kanału TVP Wilno, kierowanego do Polaków i tworzonego przez Polaków mieszkających na Litwie. Prace nad nową anteną trwają od roku.
Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje 2018 rok
2018 rok zakończył się dla Grupy Cyfrowy Polsat bardzo dobrymi wynikami finansowymi oraz operacyjnymi. Grupa osiągnęła założone cele i umocniła swoją pozycję na rynkach płatnej telewizji, telekomunikacyjnym oraz nadawania i produkcji telewizyjnej – świadczy blisko 14,3 mln usług kontraktowych, a dzięki konsekwentnej realizacji strategii multiplay odnotowała kolejne...
Sport.pl z nowym programem o Formule 1
„F1 Sport” to nowy format wideo serwisu Sport.pl, w którym Michał Gąsiorowski i Piotr Majchrzak podsumują zmagania kierowców w Grand Prix Formuły 1. Nowe odcinki fani wyścigów będą mogli oglądać co dwa tygodnie – we wtorki po każdym weekendzie Grand Prix od godz. 12:00 na Sport.pl.
EKES: Konieczne przeciwdziałanie rosyjskiej dezinformacji
Mając na uwadze wybory, konieczne jest podjęcie natychmiastowych działań w celu ochrony UE, jej instytucji i obywateli przed dezinformacją – podkreślił Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny (EKES), unijny organ doradczy.
„Gazeta Wyborcza” w międzynarodowym projekcie „Europe Talks
W poniedziałek 18 marca br. „Gazeta Wyborcza” uruchomiła platformę „Europe Talks” łączącą ludzi o różnych poglądach politycznych z całej Europy. To wspólny projekt polskiego dziennika oraz 15 innych europejskich redakcji medialnych, który ma umożliwić debatę wielu środowisk przed zbliżającymi się wyborami do Parlamentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764