logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zapowiedź kampanii kina Helios w Warszawie

  PR 11.01.2019, przeczytano 123 razy

W pierwszym tygodniu 2019 roku rozpoczął się pierwszy etap kampanii kina Helios w Warszawie. Helios, największa w Polsce sieć kinowa pod względem liczby obiektów, promuje swój pierwszy multipleks w stolicy na nośnikach wielkopowierzchniowej reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zapowiedz-kampanii-kina-helios-w-warszawie,380763,artykul.html

Nośniki reklamowe promujące kino Helios w Blue City są zlokalizowane przy al. Jerozolimskich w Warszawie. Dwie wykorzystane kreacje reklamowe zapowiadają najnowsze rozwiązania w dziedzinie projekcji obrazu i dźwięku, które już wkrótce zachwycą fanów filmowych wrażeń odwiedzających kino Helios.

  • Za przygotowanie kreacji reklamowych odpowiada Agencja Warszawa.

Kino Helios w Warszawie zostanie otwarte w pierwszym kwartale tego roku w centrum handlowym Blue City na Ochocie. Na odwiedzających multipleks będzie czekało aż 8 komfortowych sal, w których zmieści się ponad 860 widzów. To pierwsze warszawskie kino sieci, która posiada 46 obiektów w 39 miastach w całej Polsce, m.in. w Trójmieście, Katowicach, Poznaniu, Łodzi czy we Wrocławiu.

obrazek

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poszukiwaniu nowych źródeł przychodu firmy telekomunikacyjne wchodzą w obszary biznesowe zarezerwowane dotychczas dla firm internetowych. Największy w Kanadzie operator telefonii komórkowej oraz dostawca Internetu i telewizji  planuje monitorować każdą aktywność swoich klientów, związaną ze świadczonymi usługami, a w ten sposób zarabiać na...
Ranking cytowań w grudniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234), za nią: Rzeczpospolita (131) oraz Super Express (127). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (11), na drugim – Dziennik Zachodni (10), a na trzecim – Gazeta Krakowska (9). Wśród...
Zmiana H2 w History2
W środę, 6 lutego 2019 roku A+E Networks odświeży wizerunek kanału H2 w Polsce wprowadzając nową nazwę – HISTORY2 oraz nową identyfikację wizualną.
Materiał TVP z dnia śmierci Adamowicza jednostronny. RPO pisze do Kurskiego
- Następstwa braku pluralizmu w mediach publicznych są bardzo groźne z punktu widzenia swobody wypowiedzi, ponieważ bezpośrednio przekładają się na naruszenie praw odbiorców do uzyskiwania rzetelnej informacji na tematy istotne społecznie – napisał Adam Bodnar do prezesa TVP Jacka Kurskiego.
Reakcje na materiał „Wiadomości”. TVP grozi procesami
Po fali krytyki jaką wywołał kontrowersyjny materiał Wiadomości TVP wyemitowany po śmierci Pawła Adamowicza, Telewizja Polska wydała oświadczenie grożąc sądem każdemu, kto zasugeruje "jakąkolwiek" odpowiedzialność tej instytucji za zamach na prezydenta Gdańska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone