logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zapowiedź kampanii kina Helios w Warszawie

  PR 11.01.2019, przeczytano 744 razy

W pierwszym tygodniu 2019 roku rozpoczął się pierwszy etap kampanii kina Helios w Warszawie. Helios, największa w Polsce sieć kinowa pod względem liczby obiektów, promuje swój pierwszy multipleks w stolicy na nośnikach wielkopowierzchniowej reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zapowiedz-kampanii-kina-helios-w-warszawie,380763,artykul.html

Nośniki reklamowe promujące kino Helios w Blue City są zlokalizowane przy al. Jerozolimskich w Warszawie. Dwie wykorzystane kreacje reklamowe zapowiadają najnowsze rozwiązania w dziedzinie projekcji obrazu i dźwięku, które już wkrótce zachwycą fanów filmowych wrażeń odwiedzających kino Helios.

  • Za przygotowanie kreacji reklamowych odpowiada Agencja Warszawa.

Kino Helios w Warszawie zostanie otwarte w pierwszym kwartale tego roku w centrum handlowym Blue City na Ochocie. Na odwiedzających multipleks będzie czekało aż 8 komfortowych sal, w których zmieści się ponad 860 widzów. To pierwsze warszawskie kino sieci, która posiada 46 obiektów w 39 miastach w całej Polsce, m.in. w Trójmieście, Katowicach, Poznaniu, Łodzi czy we Wrocławiu.

obrazek

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764