logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zapowiedź kampanii kina Helios w Warszawie

  PR 11.01.2019, przeczytano 376 razy

W pierwszym tygodniu 2019 roku rozpoczął się pierwszy etap kampanii kina Helios w Warszawie. Helios, największa w Polsce sieć kinowa pod względem liczby obiektów, promuje swój pierwszy multipleks w stolicy na nośnikach wielkopowierzchniowej reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zapowiedz-kampanii-kina-helios-w-warszawie,380763,artykul.html

Nośniki reklamowe promujące kino Helios w Blue City są zlokalizowane przy al. Jerozolimskich w Warszawie. Dwie wykorzystane kreacje reklamowe zapowiadają najnowsze rozwiązania w dziedzinie projekcji obrazu i dźwięku, które już wkrótce zachwycą fanów filmowych wrażeń odwiedzających kino Helios.

  • Za przygotowanie kreacji reklamowych odpowiada Agencja Warszawa.

Kino Helios w Warszawie zostanie otwarte w pierwszym kwartale tego roku w centrum handlowym Blue City na Ochocie. Na odwiedzających multipleks będzie czekało aż 8 komfortowych sal, w których zmieści się ponad 860 widzów. To pierwsze warszawskie kino sieci, która posiada 46 obiektów w 39 miastach w całej Polsce, m.in. w Trójmieście, Katowicach, Poznaniu, Łodzi czy we Wrocławiu.

obrazek

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy audioseans w Multikinie nagrodzony Innovation 2020
Projekt „Stelaż” w kinie zrealizowany przez Storytel, Multikino i agencję MeLike w lutym br. został nagrodzony SREBREM Innovation 2020 w kategorii Innowacyjne Doświadczenie w podkategoriach: TOUCHPOINT i EVENT.
W maju 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,52% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co jest najlepszym wynikiem w historii Grupy. W minionym miesiącu swój rekord ustanowił kanał Kino TV, który osiągnął udział w rynku na poziomie 0,23%. Z kolei kanały naziemne nadawcy, Stopklatka i Zoom TV, zaliczyły drugie najlepsze rezultaty w swojej historii –...
Wanda Żółcińska redaktor naczelną magazynu „Computerworld”
Z początkiem czerwca Wanda Żółcińska objęła funkcję redaktor naczelnej magazynu „Computerworld” oraz stanowisko dyrektor ds. treści B2B w IDG Poland SA.
Kino Polska zaprasza na Długi weekend na legalu. W dniach 11-13 czerwca br. stacja zaprezentuje widzom takie hity polskiej kinematografii, jak Ogniem i mieczem, Pitbull i Uwikłanie, a połowę przychodów z reklam wyemitowanych przy tych filmach przekaże Fundacji Legalna Kultura.
Od 1 czerwca program Małgorzaty Ohme #zostajęwdomu z Onet zmienia tytuł, tematykę i częstotliwość. #Latowdomu z Onet – będzie emitowany trzy razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki o godz. 12.30 na żywo w Onecie oraz na Facebooku. W letniej odsłonie programu prowadząca Małgorzata Ohme wraz z gośćmi podpowie, jak spędzić letni czas zachowując dobry humor i jak...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764