logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaprojektuj grudniową okładkę OOH magazine

   15.10.2009, przeczytano 1446 razy
ilustracjastrzałka

OOH magazine – miesięcznik z rynku szeroko pojętej reklamy out of home poszukuje niezwyczajnego projektu okładki na grudniowe wydanie magazynu. Konkurs rusza 28 września i potrwa do 25 listopada br. Stawiamy na najbardziej niebanalne, oryginalne pomysły oparte na temacie: Mamy dość zwykłych Mikołajów, choinek, bombek, prezentów, piernikowych ludzików, elfów, Rudolfów… Poszukujemy kreatywnej świątecznej okładki grudniowego OOH magazine!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaprojektuj-grudniowa-okladke-ooh-magazine,9617,artykul.html

Najlepszy projekt zostanie okładką grudniowego numeru OOH magazine. Zwycięzcy otrzymają nagrody w postaci oprogramowań graficznych Corel oraz roczną prenumeratę OOH magazine.
Organizatorem konkursu jest wydawca magazynu, natomiast głównym partnerem i sponsorem firma Corel. Konkursowi towarzyszą działania promocyjne w prasie oraz Internecie. Informacje o konkursie pojawią się również w formie plakatów i ulotek w szkołach i na uczelniach.

Kto może się zgłosić?
Uczniowie, studenci grafiki i innych kierunków szkół artystycznych oraz wszyscy zainteresowani wystartowaniem w konkursie mogą składać swoje projekty w ramach konkursu na grudniową okładkę OOH magazine.

Kto wybierze zwycięzcę?
Jury złożone z ekspertów w dziedzinie projektowania graficznego, przedstawiciela IGRZ, redaktora naczelnego OOH magazine, przedstawicieli agencji reklamowych wyłoni najlepszy projekt, który znajdzie się na okładce grudniowego wydania OOH magazine.

Dlaczego warto wziąć udział w konkursie?
Zwycięstwo w konkursie na okładkę OOH magazine może okazać się kamieniem milowym w karierze projektanta.
Magazyn ze zwycięską okładką będzie dystrybuowany m.in. do agencji reklamowych, drukarń, domów mediowych. Nagrody z pewnością pomogą rozwijać talent, zarówno początkującym, jak i bardziej zaawansowanym adeptom grafiki. A konkurs może okazać się znakomitym sposobem na pochwalenie się swoim kunsztem i przedstawienie szerszej publiczności.

Najlepsze prace zostaną zaprezentowane w wirtualnej galerii OOH magaizne.
Wszystkie projekty należy przesłać w terminie do 20 listopada br. na adres marketing(at)oohmagazine.pl. Szczegółowe informacje o konkursie będą dostępne na stronie internetowej www.oohmagazine.pl. Dodatkowo zainteresowani będą mogli zadać pytania organizatorowi korzystając z adresu mailowego: marketing(at)oohmagazine.pl lub numeru 0 515 077 604.

www.oohmagazine.pl
Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764