logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut

   23.03.2019, przeczytano 401 razy
ilustracjastrzałka

Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaprojektuj-plakat-na-eurowybory%3A-akcja-goethe-institut,381774,artykul.html

Plakaty nie mogą być reklamą żadnej z kandydujących partii – akcja jest apolitycznym działaniem społecznym, wspierającym udział w wyborach. Nawiązując do plakatu „Konstytucja“ Luki Rayskiego organizatorzy proszą o udostępnianie plakatów na licencji Creative Commons Zero. Jeżeli chodzi o pozostałą specyfikację pracy, prezentuje się ona następująco:

Tekst na plakacie: konieczne jest zamieszczenie daty 26.05.2019 oraz dowolnego hasła promującego udział w wyborach. Przykładowe hasła:  „Głosuj na Europę”, „Głosuj! Eurowybory 26.05.2019”, „Zagłosuj na Europę. 26.05.2019”, „Europa z wyboru. Głosuj 26.05.2019”
Termin nadsyłania: od 15 marca do 23 maja 2019.
Forma plakatu: wymiar min. A3, w formacie PDF do druku (spady 3 mm, bez linii cięcia) + podgląd w PNG (szerokość 1200 px), 150 dpi
Licencja: Creative Commons Przekazanie do Domeny Publicznej
Adres nadsyłania: portal(at)warschau.goethe.org

Autorem plakatu promującego wydarzenie jest Filip Tofil – członek zarządu STGU.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerzy akcji: Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, School of Form, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764