logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut

   23.03.2019, przeczytano 287 razy
ilustracjastrzałka

Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaprojektuj-plakat-na-eurowybory%3A-akcja-goethe-institut,381774,artykul.html

Plakaty nie mogą być reklamą żadnej z kandydujących partii – akcja jest apolitycznym działaniem społecznym, wspierającym udział w wyborach. Nawiązując do plakatu „Konstytucja“ Luki Rayskiego organizatorzy proszą o udostępnianie plakatów na licencji Creative Commons Zero. Jeżeli chodzi o pozostałą specyfikację pracy, prezentuje się ona następująco:

Tekst na plakacie: konieczne jest zamieszczenie daty 26.05.2019 oraz dowolnego hasła promującego udział w wyborach. Przykładowe hasła:  „Głosuj na Europę”, „Głosuj! Eurowybory 26.05.2019”, „Zagłosuj na Europę. 26.05.2019”, „Europa z wyboru. Głosuj 26.05.2019”
Termin nadsyłania: od 15 marca do 23 maja 2019.
Forma plakatu: wymiar min. A3, w formacie PDF do druku (spady 3 mm, bez linii cięcia) + podgląd w PNG (szerokość 1200 px), 150 dpi
Licencja: Creative Commons Przekazanie do Domeny Publicznej
Adres nadsyłania: portal(at)warschau.goethe.org

Autorem plakatu promującego wydarzenie jest Filip Tofil – członek zarządu STGU.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerzy akcji: Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, School of Form, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764