logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut

   23.03.2019, przeczytano 1239 razy
ilustracjastrzałka

Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaprojektuj-plakat-na-eurowybory%3A-akcja-goethe-institut,381774,artykul.html

Plakaty nie mogą być reklamą żadnej z kandydujących partii – akcja jest apolitycznym działaniem społecznym, wspierającym udział w wyborach. Nawiązując do plakatu „Konstytucja“ Luki Rayskiego organizatorzy proszą o udostępnianie plakatów na licencji Creative Commons Zero. Jeżeli chodzi o pozostałą specyfikację pracy, prezentuje się ona następująco:

Tekst na plakacie: konieczne jest zamieszczenie daty 26.05.2019 oraz dowolnego hasła promującego udział w wyborach. Przykładowe hasła:  „Głosuj na Europę”, „Głosuj! Eurowybory 26.05.2019”, „Zagłosuj na Europę. 26.05.2019”, „Europa z wyboru. Głosuj 26.05.2019”
Termin nadsyłania: od 15 marca do 23 maja 2019.
Forma plakatu: wymiar min. A3, w formacie PDF do druku (spady 3 mm, bez linii cięcia) + podgląd w PNG (szerokość 1200 px), 150 dpi
Licencja: Creative Commons Przekazanie do Domeny Publicznej
Adres nadsyłania: portal(at)warschau.goethe.org

Autorem plakatu promującego wydarzenie jest Filip Tofil – członek zarządu STGU.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerzy akcji: Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, School of Form, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764