logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaproś do siebie Amelkę. FFCreation dla SOS Wioski Dzięciece

  PR 02.01.2008, przeczytano 3225 razy
ilustracjastrzałka

Agencja FFCreation w ramach działań non-profit rozpoczęła współpracę z SOS Wioski Dziecięce - organizacją pożytku publicznego, noszącą pomoc osieroconym i opuszczonym dzieciom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zapros-do-siebie-amelke.-ffcreation-dla-sos-wioski-dzieciece,6598,artykul.html

FFCreation przygotowała kampanię reklamową w nowych mediach poświęconą świątecznej akcji SOS Wioski Dziecięce, poprzez którą organizacja zamierza zebrać 1500 regularnych darczyńców wspierających fundację.

W ramach kampanii FFCreation stworzyła brandmate - interaktywną postać żyjącą na pulpicie komputera. Dzięki FFCreation narodziła się Amelka. Amelkę można zaprosić do siebie wchodząc na stronę: www.wioskisos.org/amelka.html.

Postać pojawia się codziennie na pulpicie osoby, która ja zainstalowała, w ciągu 7 dni zaprasza do różnych zabaw np. do budowy domu, gry w baloniki, a ostatniego dnia tygodnia rysuje obrazek, przedstawiający wioski dziecięce i prosi o wsparcie akcji. Przygotowując projekt komunikacji dla SOS Wioski Dziecięce agencja kierowała się celem jaki przyświeca kampanii: uświadomieniu użytkownikom konieczności stałych działań, a nie jednorazowej pomocy. Amelka symbolizuje dzieci w potrzebie. Regularny, prosty kontakt z brandmate na pulpicie to dowód jak mało trzeba aby pomóc dzieciom.

Także do wirtualnego świata Second Life FFCreation zaprosiła Amelkę. Awatar o nazwie……..przypomina Brandmate. Amelka nawiązuje kontakty z polskimi użytkownikami gry, prosi ich o zabawę, o zaopiekowanie się nią i na koniec – o odwiedzenie dedykowanej strony internetowej.
Ponadto w ramach kampanii FFCreation stworzyła serwis internetowy: www.wioskisos.org/ oraz standardowe kreacje reklamowe.

Z layoutu strony bije nadzieja, przejrzysty, minimalistyczny design nawiązuje do kreacji agencji BBDO, odpowiedzialnej za kampanię offline. Przygotowane projekty w Internecie i inne niestandardowe działania to całkowicie odrębny, autorski projekt FF Creation.

Pierwsza SOS Wioska Dziecięca została założona w Austrii w 1949 r. W Polsce Wioski SOS istnieją od 1984 roku. Obecnie prowadzone są 4 Wioski SOS, które opiekują się 440 dziećmi.

Źródło: FF Creation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764