logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaproszenia, winietki, zawieszki, dodatki ślubne – z maszyną Duplo

  PR 21.07.2022, przeczytano 826 razy
ilustracjastrzałka

Firma Lily, właściciel sklepu internetowego Lilyzaproszenia.pl, zakupiła w ostatnim czasie maszynę z oferty Duplo - Docucutter DC 618. Dzięki temu urządzeniu nie tylko w znacznym stopniu zautomatyzowała produkcję w swoim zakładzie, ale także poprawiła wydajność i jakość, co staje się dla niej coraz ważniejszym elementem działalności z racji stale rosnącej liczby klientów. Rok do roku firma odnotowuje 100% przyrosty w zakresie zleceń, a w niedalekiej przyszłości planuje ekspansję na rynki zagraniczne. Zakup o którym mowa, został zrealizowany za pośrednictwem firmy DigiPress z Krakowa - partnera handlowego Duplo Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaproszenia%2C-winietki%2C-zawieszki%2C-dodatki-slubne-%E2%80%93-z-maszyna-duplo,396674,artykul.html

Lilyzaproszenia.pl istnieje od 7 lat, choć już wcześniej Dawid Rosikoń - jej właściciel, zdobywał doświadczenie poligraficzne, realizując różnego rodzaju projekty w zakresie papeterii ślubnej. Firma specjalizuje się w produktach dla branży ślubnej (zaproszeniach, zawiadomieniach, kartach menu, podziękowaniach dla gości i rodziców, etykietach i naklejkach na alkohol, winietkach oraz wielu innych wyrobach okolicznościowych), ale także zaproszeniach na inne okazje. „Nasze produkty – mówi Dawid Rosikoń - cechuje niezwykła dbałość o szczegóły, wysoka jakość, a przy tym staramy się, aby pozostawały w przystępnych cenach. Dokładamy więc wszelkich starań, aby móc spełniać to założenie, a do tego potrzebne są - oprócz ciekawych pomysłów - także odpowiednie inwestycje. Do takich należy m.in. zakupiona przez nas maszyna Duplo - Docucutter DC 618, umożliwiająca cięcie i bigowanie w jednym przebiegu”.

Dawid Rosikoń wymienia szereg korzyści związanych z tym zakupem: „Po pierwsze - wcześniej musieliśmy procesy te wykonywać na dwóch osobnych maszynach, angażując dwie osoby (co stanowi podwójne koszty) albo jedną, która wykonywała je znacznie wolniej. Po drugie – zdarzały się pomyłki; ręczne cięcie może generować błędy, a ponieważ nasz produkt jest personalizowany, źle przycięty arkusz powoduje, że całość trzeba powtórzyć. To z kolei generuje nie tylko czas, ale także dodatkowe koszty, co przy dzisiejszych cenach papieru ma istotne znaczenie. Inwestycja w maszynę Duplo pozwoliła nam na szybszą realizację zleceń. Na to wpływa również fakt, że w pamięci maszyny można przechowywać do 250 wzorów, a odtworzenie każdego z nich zajmuje zaledwie kilka sekund. Przy powtarzalnych wzorach to znacząco wpływa na czas wykonywania zlecenia. Wcześniej standardem były u nas dwa tygodnie, teraz od 7 do 10 dni, a często możemy dostarczać nasze produkty jeszcze szybciej zachowując przy tym ich wysoką jakość”.

Kolejną bowiem korzyścią, jaką wymienia właściciel Lilyzaproszenia.pl jest właśnie poprawa jakości. „Cięcie czy bigowanie ręczne nigdy nie zapewni tak wysokiej jakości, jaką oferują profesjonalne maszyny” – podkreśla Dawid Rosikoń. Zapytany dlaczego zdecydował się na maszynę Duplo podkreśla, że jest to znana firma, o której wdrożeniach wiele czytał, a także słyszał szereg pozytywnych opinii od zaprzyjaźnionych firm, które już wcześniej zdecydowały się na inwestycję w maszyny tego producenta. „Okazało się, że już wkrótce – przy pomocy firmy DigiPress - mogłem dołączyć do grona klientów zadowolonych z maszyn Duplo, bo urządzenie dostarczone zostało do nas zgodnie z planem; zgodnie z ustaleniami przebiegało też wdrożenie. Równie pozytywnie oceniam obsługę firm DigiPress i Duplo - jej serwis, a sama maszyna jest naprawdę bardzo korzystnym rozwiązaniem dla naszej firmy”.

Spośród oferowanych przez Duplo urządzeń z serii Docucutter, właściciel Lilyzaproszenia.pl zdecydował się na nieco nowszy model - DC 618. „Przybywa nam klientów, a w planach mamy dalszy rozwój i sięgnięcie po zlecenia spoza Polski. Tak więc - myśląc perspektywicznie i analizując wspólnie z Duplo nasze obecne i przyszłe potrzeby – zdecydowaliśmy się na ten właśnie model. Dziś wiemy, że bez tej maszyny rzeczywistość przerosłaby nas i nie moglibyśmy sprawnie realizować tylu zleceń, jakie obecnie mamy. Co więcej – maszyna otworzyła przed nami również możliwości w zakresie niektórych wzorów papeterii – mam tu na myśli te bardziej skomplikowanie z większą liczbą cięć czy bigów. Przy obsłudze ręcznej realizacja takich zleceń trwa długo, generuje spore koszty i obarczona jest ryzykiem błędu. W przypadku maszyny Duplo możemy te same prace realizować w jednym przebiegu, oferując naszym klientom jeszcze wyższą jakość końcowych produktów”.

Dawid Rosikoń podkreśla również fakt, że dla wielu zleceń – np. zaproszeń z 4 bigami i 2 cięciami – praca ręczna była po prostu nieopłacalna i firma musiała odmawiać ich przyjęcia. „Obecnie z powodzeniem je realizujemy. Co więcej – nie stanowią one już dla nas wyzwania. Stanowią element codziennej produkcji. Z maszyną Duplo możemy realizować również znacznie trudniejsze prace – mówi właściciel Lilyzaproszenia.pl. - Mogliśmy też wdrożyć nowe wzory produktów w naszym sklepie internetowym, dzięki czemu nasza oferta stała się jeszcze bardziej atrakcyjna”.

Wymieniając te wszystkie korzyści Dawid Rosikoń podsumowuje: „Mimo, że jesteśmy niewielką firmą z ograniczonym budżetem, warto było zaryzykować i zainwestować w maszynę Duplo, bo korzyści, jakie uzyskaliśmy są bardzo duże i zauważalne niemal od samego początku użytkowania tej maszyny”.

Dominik Jabłoński, z firmy DigiPress podkreśla z kolei długoletnią współpracę zarówno z firmą Lilyzaproszenia.pl, a także Duplo Polska. „Miło nam bardzo, że możemy dostarczać rozwiązania, które dodają naszym klientom przysłowiowych „skrzydeł” na drodze ich rozwoju. Lilyzaproszenia.pl to przykład firmy, która rośnie wraz z dostarczanymi do niej przez nas urządzeniami. W tym przypadku dostarczyliśmy je od naszego partnera, z którym współpracujemy od lat – firmy Duplo. Ponieważ staramy się obsługiwać naszych klientów kompleksowo, kiedy w Lilyzaproszenia.pl pojawiła się potrzeba maszyny do wykańczania, zaproponowaliśmy testy urządzeń Duplo. Kiedy okazało się, że Docucutter DC 618 spełnia jej oczekiwania, wspólnie przeprowadziliśmy tę sprzedaż i obecnie możemy się cieszyć, że była ona bardzo pomocna naszemu klientowi w jego codziennej pracy”.

Źródło: Duplo Polska

www.duplopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764