logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zapytaj.onet.pl z aplikacją mobilną Zapytaj Onet

  PR 04.02.2016, przeczytano 2820 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Onet-RASP udostępniła nową aplikację mobilną serwisu Zapytaj.onet.pl dla urządzeń z systemem Android. Dzięki aplikacji Zapytaj Onet użytkownicy będą mogli korzystać z wszystkich funkcjonalności serwisu dostępnych do tej pory tylko z poziomu przeglądarki internetowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zapytaj.onet.pl-z-aplikacja-mobilna-zapytaj-onet,27363,artykul.html

Zapytaj.onet.pl jest największym w Polsce serwisem pytań i odpowiedzi, odwiedzanym miesięcznie przez ponad 6,2 mln użytkowników (dane Megapanel PBI/Gemius za grudzień 2015). Serwis zadebiutował w sierpniu 2006 roku i od tego czasu zgromadził dużą społeczność zaangażowanych użytkowników, którzy zadali do tej pory ponad 20 mln pytań i udzielili ponad 270 mln odpowiedzi.  W marcu 2015 serwis Zapytaj.onet.pl został przebudowany i otrzymał nową szatę graficzną, a kilka dni temu w sklepie Google Play zadebiutowała aplikacja mobilna.

Serwisy „Q&A” są kojarzone głównie z młodymi osobami, jednak z Zapytaj.onet.pl intensywnie korzysta również grupa wiekowa 30+, która stanowi w sumie 37 proc. wszystkich użytkowników – mówi Aleksandra Mroczkowska, Product Manager serwisu Zapytaj.onet.pl. Przekłada się to na pytania, które pojawiają się w serwisie. Pytania “o wiedzę”, piosenki czy filmy są oczywiście bardzo popularne, ale z roku na rok obserwujemy coraz więcej zapytań związanych z opinią na temat konkretnych marek i produktów – dodaje Aleksandra Mroczkowska.

Aplikacja Zapytaj Onet pozwoli użytkownikom na łatwiejsze zadawanie pytań, udzielanie i ocenanie odpowiedzi na pytania, ankiety i sondy typu „to-czy-to” bezpośrednio z poziomu telefonu. Dzięki usłudze „push” użytkownik będzie otrzymywał powiadomienia o zdarzeniach związanych z obserwowanym pytaniem, nowych odpowiedziach czy odebranych wiadomościach. 

Obecnie ponad 40 proc. odsłon jest generowana z urządzeń mobilnych, dlatego udostępnienie aplikacji mobilnej jest dla nas naturalnym rozwinięciem funkcjonalności serwisu – mówi Aleksandra Mroczkowska. Każdego dnia użytkownicy serwisu zadają ponad 3 000 pytań, a średni czas odpowiedzi na pytanie wynosi 3 minuty. Aplikacja mobilna będzie więc z pewnością sporym ułatwieniem dla wielu naszych użytkowników – dodaje Aleksandra Mroczkowska.

Aplikację Zapytaj Onet można pobrać na stronie: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.onet.zapytaj

Źródło: Grupa Onet-RASP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764