logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żartofon – pierwsza komercyjna kampania na Bebo.Gazeta.pl

  PR 10.02.2008, przeczytano 834 razy

Na portalu społecznościowym Bebo.Gazeta.pl pod hasłem "Żartofon" wystartowała pierwsza komercyjna kampania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zartofon--pierwsza-komercyjna-kampania-na-bebo.gazeta.pl,6766,artykul.html

Kampania została przygotowana dla firmy Polkomtel, operatora sieci Plus GSM.

Wykorzystano nośnik rectangle video ad, który jest formą umożliwiająca emisję w Internecie reklamy telewizyjnej lub kinowej.
Grupą docelową są użytkownicy serwisu Bebo poniżej 30 roku, ze szczególnym uwzględnieniem grupy 16-24 lat. Kreację oraz stronę kampanii www.kaloryferbezwysilku.pl/ przygotowała agencja interaktywna Opcom.

Kampania potrwa do 17 lutego 2007 r.

Źródło: Gazeta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

hej, zartofon fajna sprawa, ze 2 razy go juz uzylem i bylem na tej stronce kaloryferbezwysilku.pl. wiecie o co chodzi z tym konkursem ??

avatar użytkownika
,

żartofon? To ta zabawna usługa plusa? Oj, niek mi jeszcze żarty nie zrobił za pomocą tego gadżetu. Ale może ja będę pierwsza...  

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764