logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zarząd Polskiego Radia: Badzio odwołany. Przekroczył kompetencje

   14.03.2018, przeczytano 883 razy
ilustracja
fot.Halibutt (Krzysztof Machocki)

Jak informuje Zarząd Polskiego Radia, Paweł Badzio stracił stanowisko dyrektora Polskiego Radia 24. Badzio zrezygnował kilka dni temu z emisji felietonów Andrzeja Stankiewicza - współautora materiału na temat kryzysu w stosunkach polsko-amerykańskich, który został przez prawicowe media i polityków okrzyknięty "fake newsem".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zarzad-polskiego-radia%3A-badzio-odwolany.-przekroczyl-kompetencje,35789,artykul.html

W komunikacie przekazanym przez Zarząd Polskiego Radia S.A. portalowi wirtualnemedia.pl stwierdza się, że Badzio przekroczył swoje kompetencje rezygnując z felietonów Andrzeja Stankiewicza. Zarząd wyjaśnia, że nie został uprzedzony o tej decyzji i nie wyraził na nią zgody.

Sprawa Stankiewicza nie była pierwszą polityczną ingerencją Pawła Badzio w pracę dziennikarzy radiowych. Niedawno naciskał na pracującą dla stacji Maję Borkowską, aby w serwisach informacyjnych nie ujawniać informacji, że Platforma Obywatelska zapowiada własną nowelizację ustawy o IPN, po czym po dwóch dniach zakończył z dziennikarką współpracę.

Badzio przeszedł do Polskiego Radia 24 z PAP w kwietniu zeszłego roku. - Mój cel to lepsze przekazywanie informacji (...) Chciałbym, żeby pracy zespołu PR 24 towarzyszyła satysfakcja. To gwarancja sukcesu - zapowiadał wówczas Paweł Badzio.

Decyzja o rezygnacji ze współpracy ze Stankiewiczem została podjęta po fali krytyki jaka spadła na dziennikarzy Onetu ze strony prawicowych mediów i polityków po ujawnieniu przez portal notatki MSZ mającej świadczyć o groźbie wstrzymania przez dyplomację amerykańską kontaktów na najwyższym szczeblu do czasu wprowadzenia zmian w ustawie o IPN. Pisaliśmy o tej sprawie kilka dni temu tutaj.

Fotografia na licencji CC BY 3.0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764