logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zarządzania zdjęciami: aplikacje Asustor Photo Gallery 3 Beta i AiF

  PR 29.05.2020, przeczytano 732 razy

Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zarzadzania-zdjeciami%3A-aplikacje-asustor-photo-gallery-3-beta-i-aif,387219,artykul.html

Aplikacje Photo Gallery 3 Beta i AiFoto 3 otrzymały nowy interfejs, który ma być bardziej intuicyjny i łatwiejszy w obsłudze. Pojawił się widok osi czasu. Pozwala on na przeglądanie zdjęć wykonanych w danym dniu, miesiącu lub roku. Tym samym dotarcie do starszych kadrów powinno być prostsze.

Nowe możliwości organizacji zdjęć dają inteligentne albumy. Użytkownik może tworzyć kolekcje, wybierając treści na podstawie wielu predefiniowanych ustawień. Mogą one agregować np. zdjęcia wykonane w konkretnym miejscu, ostatnio dodane, oznaczone jako ulubione czy ujęcia w formie klipów. Dodatkowo każdy użytkownik NAS-a może dostosować sposób wyświetlania albumów do własnych preferencji. Idąc z duchem czasu producent dodał obsługę zdjęć panoramicznych 360o , a przeglądaniu kolekcji może teraz towarzyszyć odtwarzana w tle muzyka. Pozwala to na stworzenie unikalnego klimatu.

Zmianom uległy także mechanizmy dodawania i udostępniania zdjęć. Aplikacje pozwalają teraz na wgrywanie materiałów i tworzenie kopii zapasowych metodą “przeciągnij i upuść”. Użytkownicy zyskali też dostosowane do indywidualnych potrzeb tryby współdzielenia zdjęć i możliwość kontrolowania linków udostępniania innym użytkownikom NAS-a lub znajomym i rodzinie.

Aplikacje rozszerzające funkcje dysków sieciowych Asustor znajdują się w sklepie App Central przygotowanym przez producenta. Z kolei aplikacje dla urządzeń mobilnych można pobierać z oficjalnych sklepów twórców platform: Google Play Store (Android) i Apple App Store (iOS).

Źródło: Asustor

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764