logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym – nowa książka Dariusza Tworzydło

  PR 28.10.2019, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

W sprzedaży jest już dostępna nowa książka, która kompleksowo omawia najważniejsze aspekty crisis management. Autorem publikacji Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie jest Dariusz Tworzydło. Poza niezbędną dawką wiedzy teoretycznej, książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, case study oraz nowe, niepublikowane dotąd modele zarządzania kryzysem. Wydawcą książki jest DIFIN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zarzadzanie-w-kryzysie-wizerunkowym-%E2%80%93-nowa-ksiazka-dariusza-tworzydlo,384496,artykul.html

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to publikacja, w której można znaleźć wiele nowych modeli do praktycznego zastosowania w obszarze ochrony i budowania wizerunku. Zostały one zweryfikowane empirycznie, a powstały między innymi w oparciu o doświadczenia praktyczne autora. Książka jest uzupełniona o konkretne wskazówki dotyczące reagowania w przypadku kryzysu wizerunkowego.

Mając na uwadze szeroki wachlarz działań koniecznych do wdrożenia zarówno przed, podczas niepożądanych sytuacji, jak i po ich zakończeniu, autor skupia się m.in. na ocenie symptomów kryzysu, jego psychologicznych skutkach, dysfunkcjach systemu, strategiach zarządzania sytuacjami kryzysowymi oraz technikach audytów wizerunkowych. W ten sposób kompleksowo opisuje cały proces, począwszy od zabezpieczenia się na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych, poprzez rozwiązywanie kryzysów, aż po działania rekomendowane do podjęcia już po jego wygaśnięciu.

Publikacja koncentruje się także na analizie case studies. Autor bierze na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć między innymi takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Ideo, Green Caffè Nero czy Drutex. Materiał wieńczy szczegółowa, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki. Książka wzbogacona została także o merytoryczne wskazówki i opinie menadżerów public relations i rzeczników prasowych.

Publikacja adresowana jest do przedstawicieli środowiska naukowego i akademickiego oraz osób zainteresowanych naukami o mediach, o komunikowaniu czy public relations. Może być traktowana jako opracowanie wspierające praktyków, którzy stawiają czoła kryzysom i mierzą się z ich konsekwencjami. Przyda się także studentom oraz słuchaczom studiów podyplomowych czy MBA. Jest to bowiem nie tylko zbiór analiz i teorii, ale także praktycznych rekomendacji. Jej wartość podkreśla fakt, że autor posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne w branży PR, które skutecznie łączy z prowadzeniem działalności naukowej.

Źródło: prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło

Dodatkowe informacje:

Prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło od ponad 22 lat jest związany z branżą public relations. Jest on kierownikiem Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Jest również prezesem agencji PR Exacto sp. z o.o. Od 20 lat organizuje Kongres Public Relations – wydarzenie, które rokrocznie cieszy się niesłabnącą popularnością wśród specjalistów z zakresu PR oraz komunikacji. Książkę można nabyć za pośrednictwem strony www.wydawnictwo.newsline.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764