logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaślepka Feeo: nowość na rynku gadżetów polskiego producenta

  PR 22.04.2015, przeczytano 23044 razy
ilustracjastrzałka

Zaślepka FEEO to silikonowa nakładka na kamerkę laptopa. Zastępuje naklejkę, czy taśmę klejącą. Jest to produkt całkiem nowy na rynku. Wykorzystując  niepokojące zjawisko jakim jest podglądanie przez kamery w laptopach stworzyliśmy rozwiązanie, które nie tylko jest lepszą alternatywą zaklejania kamerki taśmą, ale także jest idealnym nośnikiem reklamy dla firm, które chcą jak najczęściej przypominać odbiorcy o swoim istnieniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaslepka-feeo%3A-nowosc-na-rynku-gadzetow-polskiego-producenta,24625,artykul.html

Zalety i cechy produktu:

  • Zabezpiecza użytkownika przed podglądaniem
  • Reklamy umieszczonej na zaślepce nie da się wyłączyć, dlatego jest widoczna przez cały czas użytkowania
  • Pozostaje w zasięgu wzroku odbiorcy przez długi czas i widziana jest średnio 132 minuty dziennie, tyle czasu użytkownicy spędzają przeciętnie przed komputerem
  • Produkt pomaga budować wizerunek marki dbającej o bezpieczeństwo swoich klientów


Coraz więcej użytkowników laptopów zasłania swoje kamerki internetowe? Dlaczego? Chcą być bezpieczni. Media zarówno telewizyjne jak i internetowe alarmują:

  • „Twój laptop może Cię podglądać! Sprawdź, jak się bronić !” (DZIEŃ DOBRY TVN)         
  • „Amerykańską miss nastolatek podglądał jej własny laptop. Każdemu to grozi”  (WYBORCZA.PL)          
  • „Chronicie swoje kamery w laptopach? Połowa ludzi nie jest  kompletnie świadoma zagrożenia” (ANTYWEB.PL).

Źródło: FEEO POLSKA

www.feeo.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: feeo

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czekam na zaślepkę do wizjerów tzw. judaszy na drzwiach. Głupota ludzka przekracza wszelkie granice.

brak ikonki
,

Oczywiście produkt ten skierowany jest dla osób ceniących swoje bezpieczeństwo a w samej europie aktywnie zasłania kamerę około 21 % społeczeństwa. Czyżby około 100 mln osób w europie było jak to "Timbo" powiedział glupich ? Zapraszamy do zapoznania się z tematem nieco głębiej :)

Najnowsze w tym dziale

Real Time Marketing w wydaniu KFC
Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.
Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.
Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover
Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque - I’m on the move” to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina...
Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764