logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaślepka Feeo: nowość na rynku gadżetów polskiego producenta

  PR 22.04.2015, przeczytano 29530 razy
ilustracjastrzałka

Zaślepka FEEO to silikonowa nakładka na kamerkę laptopa. Zastępuje naklejkę, czy taśmę klejącą. Jest to produkt całkiem nowy na rynku. Wykorzystując  niepokojące zjawisko jakim jest podglądanie przez kamery w laptopach stworzyliśmy rozwiązanie, które nie tylko jest lepszą alternatywą zaklejania kamerki taśmą, ale także jest idealnym nośnikiem reklamy dla firm, które chcą jak najczęściej przypominać odbiorcy o swoim istnieniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaslepka-feeo%3A-nowosc-na-rynku-gadzetow-polskiego-producenta,24625,artykul.html

Zalety i cechy produktu:

  • Zabezpiecza użytkownika przed podglądaniem
  • Reklamy umieszczonej na zaślepce nie da się wyłączyć, dlatego jest widoczna przez cały czas użytkowania
  • Pozostaje w zasięgu wzroku odbiorcy przez długi czas i widziana jest średnio 132 minuty dziennie, tyle czasu użytkownicy spędzają przeciętnie przed komputerem
  • Produkt pomaga budować wizerunek marki dbającej o bezpieczeństwo swoich klientów


Coraz więcej użytkowników laptopów zasłania swoje kamerki internetowe? Dlaczego? Chcą być bezpieczni. Media zarówno telewizyjne jak i internetowe alarmują:

  • „Twój laptop może Cię podglądać! Sprawdź, jak się bronić !” (DZIEŃ DOBRY TVN)         
  • „Amerykańską miss nastolatek podglądał jej własny laptop. Każdemu to grozi”  (WYBORCZA.PL)          
  • „Chronicie swoje kamery w laptopach? Połowa ludzi nie jest  kompletnie świadoma zagrożenia” (ANTYWEB.PL).

Źródło: FEEO POLSKA

www.feeo.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: feeo

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czekam na zaślepkę do wizjerów tzw. judaszy na drzwiach. Głupota ludzka przekracza wszelkie granice.

brak ikonki
,

Oczywiście produkt ten skierowany jest dla osób ceniących swoje bezpieczeństwo a w samej europie aktywnie zasłania kamerę około 21 % społeczeństwa. Czyżby około 100 mln osób w europie było jak to "Timbo" powiedział glupich ? Zapraszamy do zapoznania się z tematem nieco głębiej :)

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764