logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaślepka Feeo: nowość na rynku gadżetów polskiego producenta

  PR 22.04.2015, przeczytano 27768 razy
ilustracjastrzałka

Zaślepka FEEO to silikonowa nakładka na kamerkę laptopa. Zastępuje naklejkę, czy taśmę klejącą. Jest to produkt całkiem nowy na rynku. Wykorzystując  niepokojące zjawisko jakim jest podglądanie przez kamery w laptopach stworzyliśmy rozwiązanie, które nie tylko jest lepszą alternatywą zaklejania kamerki taśmą, ale także jest idealnym nośnikiem reklamy dla firm, które chcą jak najczęściej przypominać odbiorcy o swoim istnieniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaslepka-feeo%3A-nowosc-na-rynku-gadzetow-polskiego-producenta,24625,artykul.html

Zalety i cechy produktu:

  • Zabezpiecza użytkownika przed podglądaniem
  • Reklamy umieszczonej na zaślepce nie da się wyłączyć, dlatego jest widoczna przez cały czas użytkowania
  • Pozostaje w zasięgu wzroku odbiorcy przez długi czas i widziana jest średnio 132 minuty dziennie, tyle czasu użytkownicy spędzają przeciętnie przed komputerem
  • Produkt pomaga budować wizerunek marki dbającej o bezpieczeństwo swoich klientów


Coraz więcej użytkowników laptopów zasłania swoje kamerki internetowe? Dlaczego? Chcą być bezpieczni. Media zarówno telewizyjne jak i internetowe alarmują:

  • „Twój laptop może Cię podglądać! Sprawdź, jak się bronić !” (DZIEŃ DOBRY TVN)         
  • „Amerykańską miss nastolatek podglądał jej własny laptop. Każdemu to grozi”  (WYBORCZA.PL)          
  • „Chronicie swoje kamery w laptopach? Połowa ludzi nie jest  kompletnie świadoma zagrożenia” (ANTYWEB.PL).

Źródło: FEEO POLSKA

www.feeo.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: feeo

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czekam na zaślepkę do wizjerów tzw. judaszy na drzwiach. Głupota ludzka przekracza wszelkie granice.

brak ikonki
,

Oczywiście produkt ten skierowany jest dla osób ceniących swoje bezpieczeństwo a w samej europie aktywnie zasłania kamerę około 21 % społeczeństwa. Czyżby około 100 mln osób w europie było jak to "Timbo" powiedział glupich ? Zapraszamy do zapoznania się z tematem nieco głębiej :)

Najnowsze w tym dziale

Creative Service Line dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
HP wprowadza na rynek wszechstronną drukarkę domową Envy Inspire
Firma HP zaprezentowała urządzenie HP ENVY Inspire z HP+. Prawie 86 % rodzin używa drukarki do zarządzania codziennym życiem[4] – nowe urządzenie HP zaprojektowano tak, aby sprostać ich zmieniającym się potrzebom, gdy pracują lub uczą się.
Huawei rusza z kampanią promującą najnowsze, flagowe smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, która będzie realizowana w kanałach digital, PR i na nośnikach OOH w całej Polsce. W kampanii pojawią się influencerzy – modelka Anna Markowska i fotograf Marcin Tyszka, którzy będą komunikować fotograficzną potęgę modelu P50 Pro i innowacyjność składanego P50 Pocket. Smartfony...
Wystartowała kampania UPC Freedom autorstwa K2 Create
W nowej kampanii marki UPC „Freedom” bohater marki UPCeusz oraz jej ambasador Marcin Prokop promują najnowszą ofertę operatora – Zestaw MEGA PAKA. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764