logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaślepka Feeo: nowość na rynku gadżetów polskiego producenta

  PR 22.04.2015, przeczytano 29728 razy
ilustracjastrzałka

Zaślepka FEEO to silikonowa nakładka na kamerkę laptopa. Zastępuje naklejkę, czy taśmę klejącą. Jest to produkt całkiem nowy na rynku. Wykorzystując  niepokojące zjawisko jakim jest podglądanie przez kamery w laptopach stworzyliśmy rozwiązanie, które nie tylko jest lepszą alternatywą zaklejania kamerki taśmą, ale także jest idealnym nośnikiem reklamy dla firm, które chcą jak najczęściej przypominać odbiorcy o swoim istnieniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaslepka-feeo%3A-nowosc-na-rynku-gadzetow-polskiego-producenta,24625,artykul.html

Zalety i cechy produktu:

  • Zabezpiecza użytkownika przed podglądaniem
  • Reklamy umieszczonej na zaślepce nie da się wyłączyć, dlatego jest widoczna przez cały czas użytkowania
  • Pozostaje w zasięgu wzroku odbiorcy przez długi czas i widziana jest średnio 132 minuty dziennie, tyle czasu użytkownicy spędzają przeciętnie przed komputerem
  • Produkt pomaga budować wizerunek marki dbającej o bezpieczeństwo swoich klientów


Coraz więcej użytkowników laptopów zasłania swoje kamerki internetowe? Dlaczego? Chcą być bezpieczni. Media zarówno telewizyjne jak i internetowe alarmują:

  • „Twój laptop może Cię podglądać! Sprawdź, jak się bronić !” (DZIEŃ DOBRY TVN)         
  • „Amerykańską miss nastolatek podglądał jej własny laptop. Każdemu to grozi”  (WYBORCZA.PL)          
  • „Chronicie swoje kamery w laptopach? Połowa ludzi nie jest  kompletnie świadoma zagrożenia” (ANTYWEB.PL).

Źródło: FEEO POLSKA

www.feeo.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: feeo

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czekam na zaślepkę do wizjerów tzw. judaszy na drzwiach. Głupota ludzka przekracza wszelkie granice.

brak ikonki
,

Oczywiście produkt ten skierowany jest dla osób ceniących swoje bezpieczeństwo a w samej europie aktywnie zasłania kamerę około 21 % społeczeństwa. Czyżby około 100 mln osób w europie było jak to "Timbo" powiedział glupich ? Zapraszamy do zapoznania się z tematem nieco głębiej :)

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764