logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaślepka Feeo: nowość na rynku gadżetów polskiego producenta

  PR 22.04.2015, przeczytano 22629 razy
ilustracjastrzałka

Zaślepka FEEO to silikonowa nakładka na kamerkę laptopa. Zastępuje naklejkę, czy taśmę klejącą. Jest to produkt całkiem nowy na rynku. Wykorzystując  niepokojące zjawisko jakim jest podglądanie przez kamery w laptopach stworzyliśmy rozwiązanie, które nie tylko jest lepszą alternatywą zaklejania kamerki taśmą, ale także jest idealnym nośnikiem reklamy dla firm, które chcą jak najczęściej przypominać odbiorcy o swoim istnieniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaslepka-feeo%3A-nowosc-na-rynku-gadzetow-polskiego-producenta,24625,artykul.html

Zalety i cechy produktu:

  • Zabezpiecza użytkownika przed podglądaniem
  • Reklamy umieszczonej na zaślepce nie da się wyłączyć, dlatego jest widoczna przez cały czas użytkowania
  • Pozostaje w zasięgu wzroku odbiorcy przez długi czas i widziana jest średnio 132 minuty dziennie, tyle czasu użytkownicy spędzają przeciętnie przed komputerem
  • Produkt pomaga budować wizerunek marki dbającej o bezpieczeństwo swoich klientów


Coraz więcej użytkowników laptopów zasłania swoje kamerki internetowe? Dlaczego? Chcą być bezpieczni. Media zarówno telewizyjne jak i internetowe alarmują:

  • „Twój laptop może Cię podglądać! Sprawdź, jak się bronić !” (DZIEŃ DOBRY TVN)         
  • „Amerykańską miss nastolatek podglądał jej własny laptop. Każdemu to grozi”  (WYBORCZA.PL)          
  • „Chronicie swoje kamery w laptopach? Połowa ludzi nie jest  kompletnie świadoma zagrożenia” (ANTYWEB.PL).

Źródło: FEEO POLSKA

www.feeo.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: feeo

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czekam na zaślepkę do wizjerów tzw. judaszy na drzwiach. Głupota ludzka przekracza wszelkie granice.

brak ikonki
,

Oczywiście produkt ten skierowany jest dla osób ceniących swoje bezpieczeństwo a w samej europie aktywnie zasłania kamerę około 21 % społeczeństwa. Czyżby około 100 mln osób w europie było jak to "Timbo" powiedział glupich ? Zapraszamy do zapoznania się z tematem nieco głębiej :)

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki i nawiązuje współpracę z Femi Stories
Kolorowa, pachnąca, delikatna – czy istnieje bardziej kobieca i subtelna pora roku niż wczesna wiosna? Taka jest również Fantasia, która rozkwita nowymi smakami i wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764