logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaszyldowani - mija termin nadsyłania zgłoszeń

  PR 29.08.2016, przeczytano 692 razy

Do zorganizowanego w Radomiu przez firmę Adver Media miejskiego konkursu zgłosiło się już kilkunastu przedsiębiorców, którzy z różnych powodów chcą wymienić swoje mało estetyczne szyldy na nowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaszyldowani---mija-termin-nadsylania-zgloszen,29716,artykul.html

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 sierpnia, ale jeszcze do 11 września internauci mogą głosować, wyrażać opinie na Facebook’u i wspierać swoich faworytów.

Akcja Zaszyldowani spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem radomian. Cieszy nas, że lekka, plebiscytowa formuła spodobała się przedstawicielom radomskiego biznesu – mamy zgłoszenia między innymi od cukierni, fotografa, fryzjera i zegarmistrza, a nawet od szkoły rodzenia! – opowiada Łukasz Kwiecień, współwłaściciel Adver Media. – Na Facebooku internauci aktywnie głosują i komentują coraz to nowe zdjęcia, które przesyłają do nas uczestnicy konkursu.

Organizatorzy nie ukrywają, że konkurs jest pewnym pretekstem, by już dzisiaj dyskutować nad jakością przestrzeni publicznej w naszym mieście i oszpeconej wszędobylską reklamą zabytkowej architekturze. Z tymi problemami będzie się mierzyć opracowywana właśnie w Radomiu uchwała krajobrazowa. Z jednej strony właściciele firm chcą swobodnie informować o swojej działalności, z drugiej – wygląd i ilość reklam często pozostawiają wiele do życzenia mieszkańcom, którzy muszą się między nimi poruszać, żyć. Trzeba rozmawiać o tym, jak mogłaby wyglądać reklama zewnętrzna, żeby miasto było piękniejsze i korzystać z rozwiązań już stosowanych w innych miastach, takich jak Wrocław, Poznań czy Łódź.

Poszukując złotego środka, Adver Media, lokalny producent form reklamowych i szyldów, chce dobrym przykładem dać wyraźny sygnał: reklama sklepu czy punktu usługowego nie musi być wielka i jaskrawa, nie musi być jej aż tyle. Ilość nie zawsze przekłada się na jakość.

Reklama zewnętrzna powinna iść z duchem czasów, dzisiaj większe znaczenie ma przecież łatwość wyszukania firmy w Internecie, niż widoczny z odległości kilometra banner. – dodaje Łukasz Kwiecień. – Może wystarczy po prostu dobrze zaprojektowany znak graficzny, rozpoznawalna marka i atrakcyjnie zaaranżowana witryna?

Zwycięzcę konkursu poznamy w połowie września. Potem przyjdzie kolej na prace koncepcyjne i wspólne projektowanie nowego szyldu, który zostanie zainstalowany przez organizatora konkursu do końca października.

Więcej informacji o akcji Zaszyldowani i o głosowaniu na stronie www.advermedia.pl/zaszyldowani

Źródło: Adver Media

www.advermedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764