logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zatogrip w radiowej kampanii przygotowanej przez Communication Unlimited

  PR 27.02.2023, przeczytano 510 razy

Ruszyła radiowa kampania produkowanego przez LEK-AM syropu dla dzieci Zatogrip. To pierwsza reklama tej marki w masowych mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zatogrip-w-radiowej-kampanii-przygotowanej-przez-communication-unlimited,399113,artykul.html

Zatogrip jest syropem dla dzieci, którego składniki potrójnie wpływają na poprawę zdrowia najmłodszych w okresie jesienno-zimowym. Wspierają drogi oddechowe, gardło i odporność. Komponenty syropu, czyli owoce bzu czarnego i pelargonia afrykańska posiadają standaryzację, co oznacza,  że zawierają określoną i stałą ilość substancji aktywnej. LEK-AM produkuje krople oraz trzy rodzaje syropów dla dzieci: Zatogrip Mini (dla dzieci od 6 miesiąca życia), Zatogrip Baby (dla dzieci powyżej 1 roku życia), Zatogrip Kids (dla dzieci powyżej 3 r.ż) oraz Zatogrip Junior (dla dzieci powyżej 12 r.ż).

- Do tej pory nasze działania promocyjne Zatogrip opieraliśmy głownie na promocji lekarskiej i obecności w sieciach aptecznych. W 2022 roku po raz pierwszy weszliśmy w promocję digital. Chcemy jednak silniej podnosić świadomość marki, stąd decyzja o kampanii radiowej – mówi Anna Wołkanowska, starszy kierownik produktu Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego LEK-AM.

Za kreację i realizację reklamy odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.

Reklama Zatogripu jest obecna w stacjach radiowych: Radio ESKA (regionalne wydania),  Radio PLUS (regionalne wydania), VOX FM, Supernova (regionalne wydania),  Chillizet (Katowice, Kraków, Warszawa), Radio KOLOR, Radio ZET, RMF FM, RMF Classic (regionalne wydania), RMF MAXX (regionalne wydania), Gra Toruń, Gra Wrocław, Radiofonia Kraków, 90 FM Wodzisław, Jura Częstochowska.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764