Ruszyła radiowa kampania produkowanego przez LEK-AM syropu dla dzieci Zatogrip. To pierwsza reklama tej marki w masowych mediach.
Zatogrip jest syropem dla dzieci, którego składniki potrójnie wpływają na poprawę zdrowia najmłodszych w okresie jesienno-zimowym. Wspierają drogi oddechowe, gardło i odporność. Komponenty syropu, czyli owoce bzu czarnego i pelargonia afrykańska posiadają standaryzację, co oznacza, że zawierają określoną i stałą ilość substancji aktywnej. LEK-AM produkuje krople oraz trzy rodzaje syropów dla dzieci: Zatogrip Mini (dla dzieci od 6 miesiąca życia), Zatogrip Baby (dla dzieci powyżej 1 roku życia), Zatogrip Kids (dla dzieci powyżej 3 r.ż) oraz Zatogrip Junior (dla dzieci powyżej 12 r.ż).
- Do tej pory nasze działania promocyjne Zatogrip opieraliśmy głownie na promocji lekarskiej i obecności w sieciach aptecznych. W 2022 roku po raz pierwszy weszliśmy w promocję digital. Chcemy jednak silniej podnosić świadomość marki, stąd decyzja o kampanii radiowej – mówi Anna Wołkanowska, starszy kierownik produktu Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego LEK-AM.
Za kreację i realizację reklamy odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.
Reklama Zatogripu jest obecna w stacjach radiowych: Radio ESKA (regionalne wydania), Radio PLUS (regionalne wydania), VOX FM, Supernova (regionalne wydania), Chillizet (Katowice, Kraków, Warszawa), Radio KOLOR, Radio ZET, RMF FM, RMF Classic (regionalne wydania), RMF MAXX (regionalne wydania), Gra Toruń, Gra Wrocław, Radiofonia Kraków, 90 FM Wodzisław, Jura Częstochowska.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.