logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zatorland partnerem promocyjnym filmu „Jurassic World: Odrodzenie”

  PR 07.05.2025, przeczytano 246 razy
ilustracjastrzałka

Największy w Europie Park Ruchomych Dinozaurów Zatorland nawiązał współpracę z dystrybutorem filmu „Jurassic World: Odrodzenie”, którego premiera zaplanowana jest na 2 lipca 2025 roku. To już czwarta odsłona serii “Jurassic World” i siódma cyklu “Jurassic Park”. Tym razem w rolach głównych widzowie zobaczą Scarlett Johansson i Jonathana Baileya. W Polsce w ramach działań promocyjnych wokół produkcji organizowane będą unikalne akcje angażujące najmłodszych widzów i przybliżające im świat dinozaurów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zatorland-partnerem-promocyjnym-filmu-_jurassic-world%3A-odrodzenie_,408670,artykul.html

Seria „Jurassic World” to kontynuacja kultowej sagi „Jurassic Park”, zapoczątkowanej przez Stevena Spielberga w 1993 roku. Opowiada ona o ambitnej, ale niebezpiecznej próbie przywrócenia do życia dinozaurów za pomocą zaawansowanej inżynierii genetycznej. Jej nowa odsłona, „Jurassic World: Odrodzenie”, trafi do kin 2 lipca 2025 roku. W tej części dinozaury żyją w odizolowanych rejonach, a zespół naukowców wyrusza na niebezpieczną misję, aby pozyskać DNA trzech ogromnych prehistorycznych stworzeń w celu opracowania przełomowego leku.

Przed premierą filmu odbędzie się wiele imprez tematycznych w wybranych centrach handlowych na terenie całej Polski. Jedną z głównych atrakcji promocyjnych „Jurassic World: Odrodzenie” jest akcja nagrywania zwiastunów filmu z udziałem dzieci. Zatorland aktywnie włączy się w te działania, zapewniając nagrody dla uczestników konkursów organizowanych w trakcie eventów oraz udostępniając materiały wideo o dinozaurach.

Podczas całego cyklu imprez dzieci biorące udział w konkursach będą miały szansę wygrać bezpłatne wejściówki do Zatorlandu. Nagrody te umożliwią młodym fanom prehistorycznych stworzeń doświadczenie bliskiego kontaktu z naturalnej wielkości ruchomymi dinozaurami, które stanowią jedną z głównych atrakcji parku. Dodatkowo, w wyznaczonych strefach relaksu wyświetlane będą specjalnie przygotowane materiały wideo prezentujące dinozaury, które można zobaczyć na terenie Zatorlandu. 

Zatorland, jako największy w Europie park tematyczny z ruchomymi dinozaurami, naturalnie wpisuje się w działania promocyjne tak wyczekiwanej produkcji, jaką jest „Jurassic World: Odrodzenie” – komentuje Ewa Chwierut, dyrektor parku. – Mamy nadzieję, że połączenie filmowego świata z realnymi atrakcjami Zatorlandu da dzieciom i ich rodzicom szansę na przeżycie niezapomnianych chwil oraz stanie się okazją do lepszego poznania fascynującego świata prehistorycznych gadów. 

Cykl wydarzeń dla dzieci potrwa 3 miesiące. Akcje będą organizowane w:

  • 10.05 Łódź – Manufaktura
  • 17.05 Poznań – Posnania
  • 24.05 Białystok – Auchan
  • 30-31.05 Wrocław – Pasaż
  • 7.06 Rybnik – Focus
  • 13-14.06 Warszawa – Targówek
  • 21.06 Kraków – Bonarka
  • 28-29.06 Bydgoszcz – Focus
  • 4-5.07 Szczecin – Galaxy

Źródło: Zatorland

zatorland.pl

Dodatkowe informacje:

O Zatorland
Zatorland to rodzinny park rozrywki i edukacji położony w Zatorze, w województwie małopolskim. Podzielony jest na kilka głównych stref tematycznych: Park Ruchomych Dinozaurów, Park Owadów, Park Mitologii, Lunapark, Miasteczko Ruchu Drogowego. Odwiedzający mogą skorzystać także z parku linowego, placów zabaw i wielu miejsc relaksu wśród zieleni. Zatorland łączy edukację z rozrywką, a dzięki różnorodności proponowanych atrakcji jest miejscem, w którym każde dziecko może być sobą.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764