logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim: kampania marki Olej Wielkopolski

  PR 14.09.2018, przeczytano 825 razy
ilustracjastrzałka

Marka Olej Wielkopolski rozpoczyna kampanię społeczno-edukacyjną „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim”. Ma ona na celu zwiększenie areału żerowisk tego gatunku w naszym kraju oraz prowadzenie edukacyjno-badawczych działań na rzecz tego gatunku. Projekt jest realizowany przy wsparciu merytorycznym Polskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków, a jego Ambasadorem został Damian Kordas - zwycięzca IV edycji programu Masterchef, student weterynarii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zatrzymaj-bociana-z-wielkopolskim%3A-kampania-marki-olej-wielkopolski,37902,artykul.html

Projekt „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” jest jednym z elementów zaangażowania społecznego producenta Oleju Wielkopolskiego. Na początku 2018 roku Olej Wielkopolski otrzymał certyfikat ISCC, który potwierdza działania marki na rzecz ochrony środowiska
i dbałość o zrównoważony rozwój.

W ramach projektu „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” marka Olej Wielkopolski współpracuje z Polskim Towarzystwem Ochrony Ptaków w celu:

  • odtwarzania żerowisk Bociana Białego na działkach należących do PTOP w dolinie rzeki Narew,
  • zabezpieczania około 400 konfliktowych i zagrożonych gniazd Bociana Białego,
  • prowadzenia działalności edukacyjno-badawczej tego gatunku.

Komunikacja pierwszej edycji projektu „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” została podzielona na kilka części. Źródłem informacji na temat projektu jest strona www.zatrzymajbociana.pl, gdzie obok wiadomości znajdują się artykuły merytoryczne nt. Bociana Białego. Wraz ze stroną internetową zostały również uruchomione profile projektu na Instagram i na Facebook.

Ambasadorem projektu „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” został Damian Kordas – zwycięzca IV edycji programu Masterchef, prywatnie student weterynarii.

Moja współpraca z Olejem Wielkopolskim rozpoczęła się w 2017 roku i dotyczyła stricte kulinarnych projektów. Gdy tym razem zaproponowano mi wsparcie projektu, który ma na celu ochronę, edukację i badania nad gatunkiem Bociana Białego nie miałem żadnych wątpliwości. Jako student weterynarii niezwykle cenię sobie zaangażowanie firm w inicjatywy dotyczące natury i ich działalność na rzecz ochrony środowiska. Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim to projekt, który realnie pomoże i będzie miał wpływ na bytność Bocian Białego w Polsce, który jest symbolicznie związany z naszym krajem.” – powiedział Damian Kordas.

Projekt „Zatrzymaj boaciana z Wielkopolskim” jest dodatakowo wspierany działaniami branded content i PR, kampanią w internecie, prasie i telewizji, mediach społecznościowych i działaniami ambient. W najbliższym czasie projekt będzie wspierany również konkursami konsumenckimi.

Źródło: Princes Foods B.V.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764